Omdat ze zo'n perfectionist is, kan dus makkelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:48 schreef Cuaderno het volgende:
hoe kan je op je 19e (of eigenlijk nog jonger want toen zat ze nog op het conservatiorium) al een burnout hebben. gestressd ok, maar burnout?
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:51 schreef Zaan-Dam het volgende:
wat is er met 25 september?? lees het vaker maar snap dr nix van![]()
![]()
ow wat jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Dido is wel heel erg met de nominaties bezig. Daar kan ze uren over kletsen met de meiden. Misschien dat de hoofdprijs haar niet Zo boeit, maar de nominaties volgens mij wel degelijk.
Dat kan dus niet, dat zijn afspraken maken over het nomineren...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:53 schreef farceman het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij in gesprek verteld aan dido
Werden ook termen als chemokuurtje gebruikt enzo. Maar alleen Menno is hiervoor gestraft door mails van boze mensen te lezen in de DBK standje van Hummie en voor straf geen pet of muts meer op, binnen en buiten. Vindt het redelijk zware sanctie voor hem alleen vindt dat de hele groep moet worden gestraft hiervoor, ALLEMAAL KAAL!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke, vaagOp zich wel goed van BB, vind het ook erg als mensen het woord kanker gebruiken om te schelden. Alleen stom dat ze de beelden misbruiken...
Wat kwam er na die tekst?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als ik zo'n mooi popje was als jou... "
Nou zo letterlijk zei het niet...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.
sindsdien is hij vernederd door Hummie en is hij een mak lammetje.
Homo!![]()
Ingrid zeer zeker ook ja. Ze weten vaak vantevoren al van flink wat mensen op wie ze gaan stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ow wat jammer
het was me niet opgevallen nog, ik vond het wel positief aan haar
hoort Ingrid ook bij 'de meiden' in dit geval?
Mensen hebben vaak niet door dat dit soort scheldwoorden erg kwetsend kunnen zijn en ik vind het daarom wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Alleen wel raar dat ze alleen Menno eruit pikken, en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:56 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Werden ook termen als chemokuurtje gebruikt enzo. Maar alleen Menno is hiervoor gestraft door mails van boze mensen te lezen in de DBK standje van Hummie en voor straf geen pet of muts meer op, binnen en buiten. Vindt het redelijk zware sanctie voor hem alleen vindt dat de hele groep moet worden gestraft hiervoor, ALLEMAAL KAAL!![]()
Dat ze helemaal geen ambitie moet hebben en gewoon een rijke vent aan de haak moet slaan.quote:
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dan zou ik een vent aan de haak slaan & dan ging ik lekker winkelen
Roel zei dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzo![]()
hahaha goed nummer....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel denkt alleen maar aan dit nummer "Felix Project - On The Floor" ga maar zoeken op inet als je hem niet kent![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ach Menno ga lekker in je kakkers polo golfen ofzo![]()
Menno eruit, niks meer en niks minder roep ik over hem![]()
ok...dan weet ik in ieder geval waar het over gaat...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was de dag dat Menno zei dat BB doorgestoken kaart was.
sindsdien is hij vernederd door Hummie en is hij een mak lammetje.
Homo!![]()
heeft Chantal het al met Dido gehad over het WC-gesprek met Ingrid gisteren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid zeer zeker ook ja. Ze weten vaak vantevoren al van flink wat mensen op wie ze gaan stemmen.
Pff volg het echt bijna niet meerquote:
Ik heb het niet gehoord, dus geen idee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:00 schreef Wup het volgende:
[..]
heeft Chantal het al met Dido gehad over het WC-gesprek met Ingrid gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |