quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het meer ter documentatie is moet je hem ook zeker hier zetten
Die handjob van Linda he...
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).quote:
Oh okee, ik val net 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).
Toch nog een glaasje laten staan want nu zie ik dubbel : Nathalie 2xquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
ok thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
*idee opschrijft en aanvullende studiebeurs aanvraagt op universiteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet lang meer duren. Eerlijk gezegd stoort het me veel meer dat Nathalie en Dido overal tussendoor fietsen. En Chantal natuurlijk. Ingrid vind ik nog steeds de minst erge van dat groepje.
pleur het dan op rapidshare ofzo, kunnen wij ook meegenieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef arneaux het volgende:
Nou net terug van 't draaien en ik heb dus het idee dat ik echt geen HOL heb gemist?
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
Klopt... Maar ze zijjn zó enorm irritant. Vooral Nathalie die op de meest verschrikkelijke manier het altijd met iedereen met wie ze aan de klets is, eens is. Om het woord maar weer eens te gebruiken: tenenkrommend!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |