Welk nummer van Abba? Ben nu wel superbenieuwd! Hoe heet het, ga ik ook maar eens "op zoek"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze sampled Abba in haar nieuwe single..is weer een dansplaat zoals in de jaren 80.:D
ik vind juist dat ze nu wel verstandig bezig is [ niet onsaai trouwens], gewoon zich hardop afvragen wat ze kan gaan doen... wie weet komt er nog een goed idee naar bovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
BTW Wat is lieske weer saai & onzeker![]()
Beetje dubbel bij haar idd. Ze is vrij spontaan, roddelt weinig, underdog (7 nominaties) en ziet er leuk uit. Maar ze kan wel zeer saai zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:05 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je er een titel van kan hem niet vinden als je alleen maar Madonna zegt![]()
BTW Wat is lieske weer saai & onzeker![]()
Dat gaat zeker niet lang meer duren. Eerlijk gezegd stoort het me veel meer dat Nathalie en Dido overal tussendoor fietsen. En Chantal natuurlijk. Ingrid vind ik nog steeds de minst erge van dat groepje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef farceman het volgende:
Vindt trouwens niemand anders het zo raar dat die trut van een Ingrid overal zo makkelijk doorheen fietst?!
Wat nou 'Zei het niet'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:57 schreef Sonique het volgende:
Nou zo letterlijk zei het niet...
Hij zei alleen maar dat het voor BB heel makkelijk zou kunnen zijn om de sms stemmen te manipuleren...
Dit in een 'stel dat' context
Graag, Zet ff mail in me profiel aan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.
Dit is eng!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat nou 'Zei het niet'
Tiep GVD eens een normale zin.
En lul aub niet over dingen waar je geen verstand van hebt. Hij zei dat hij thuis bewijs had dat BB de boel flest.![]()
Volgens mij mag je haar nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
Arme Lieske
Zo'n zware sociale druk, die studentenhuis
Nog een keertjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
Haat top 10, zeg ik het zo goed?:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
Voor degene die hem niet kennen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel denkt alleen maar aan dit nummer "Felix Project - On The Floor" ga maar zoeken op inet als je hem niet kent![]()
lama, ik mail jou welquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hij heet Hung Up. Ik kan hem naar je mailen want hij is vandaag voor 95% gelekt. Je zult hem nergens meer vinden. websites zijn onder druk van warner gesloten en alle zoekprogramma's zitten vol nepfiles.
Als het meer ter documentatie is moet je hem ook zeker hier zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef Splash het volgende:
[..]
lol
t was meer ter documentatie dit
was opgenomen van een tvkaart, geluid en beeld is minder dan
heb nu een stream gevonden met de tv uitzending die heb ik vanavond geript en ga ik zo in het filmpje topic dumpen
heb ik laatst ook opgesteld voor mezelf:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Haat top 10, zeg ik het zo goed?:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
Nee, niet echt, maar zoals je eerder al zei, ik haat haar niet en heb haar 10000x liever dan Dido, Menno of Ingrid of Chantal of Tanja etc. dus zo slecht doet ze het nietquote:
Shirley toch... Ben je echt wel zo'n lief dametje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor degene die hem niet kennen:
I wanna know if there is anyone on the floor
who can suck me like a whore
who can make me scream for more
on and on
I wanna see all the ladies in the place
put your titties on my face
just for me
Kan ook gewoon luisteren is natuurlijk niet het hele nummerquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Voor degene die hem niet kennen:
I wanna know if there is anyone on the floor
who can suck me like a whore
who can make me scream for more
on and on
I wanna see all the ladies in the place
put your titties on my face
just for me
kookquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is eng!!
Ik ben het een keer met APK eens..... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
donequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het meer ter documentatie is moet je hem ook zeker hier zetten
Die handjob van Linda he...
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).quote:
Oh okee, ik val net 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor. Soms is het moeilijk om haar gezwets aan te horen (het afgelopen uur valt daar niet onder trouwens).
Toch nog een glaasje laten staan want nu zie ik dubbel : Nathalie 2xquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou die wijn hakt erin..afijn ik denk dat dit is hoe mensen die bb echt volgen over het algemeen denken
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
6.5 Menno LOL sorry
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
ok thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
*idee opschrijft en aanvullende studiebeurs aanvraagt op universiteitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat zeker niet lang meer duren. Eerlijk gezegd stoort het me veel meer dat Nathalie en Dido overal tussendoor fietsen. En Chantal natuurlijk. Ingrid vind ik nog steeds de minst erge van dat groepje.
pleur het dan op rapidshare ofzo, kunnen wij ook meegenieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef LoveProfusion het volgende:
OK bb en Majo het is onderweg.
Zou je denken, als ze zoveel zo makkelijk uit haar hoofd kan leren?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
zou lieske echt dyslectisch zijn? ik vind haarr echt zo'n typje die zichzelf dat aanlult vanwege tegenvallenden studieresultaten
De dochter van Rob had nog een mededeling voor je.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef arneaux het volgende:
Nou net terug van 't draaien en ik heb dus het idee dat ik echt geen HOL heb gemist?
Precies.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:15 schreef Cuaderno het volgende:
Klopt... Maar ze zijjn zó enorm irritant. Vooral Nathalie die op de meest verschrikkelijke manier het altijd met iedereen met wie ze aan de klets is, eens is. Om het woord maar weer eens te gebruiken: tenenkrommend!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:16 schreef farceman het volgende:
[..]
Ach ik vind Naat en Dido geen vervelende, achterbakse en gemene dingen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |