Zeker weten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je wel even zeggen wat dan de strekking van haar woorden waren.
Ik denk toch dat Chantal uiteindelijk wel Lieske nomineert...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.
deze upload ik netquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toch nog filmpjes![]()
Je meldt het alleen niet meer aan in het filmpjestopic
Waar moet ik ze dan vinden?
Hoezo?? Nu raak je me even helemaal kwijt. Ik heb haar live tegen zeker 5 personen horen zeggen dat ze zeker niet meer op Lieske gaat stemmen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe later op de avond hoe grappiger je teksten
![]()
Roel luistert nog te veel naar Rob, die gaat nog wel een weekje z'n anti-Menno campagne doortrekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat Roel op Joost gaat stemmen, hij ergert zich de tering aan die idioot.
Wat denk je van Menno, wat die geflikt heeft gaat die voor boeten denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk toch dat Chantal uiteindelijk wel Lieske nomineert...
Lijkt mij ook....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:35 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Wat denk je van Menno, wat die geflikt heeft gaat die voor boeten denk ik.![]()
en daarom gokt Roel waarschijnlijk ook op Menno?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:35 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Wat denk je van Menno, wat die geflikt heeft gaat die voor boeten denk ik.![]()
Had je beter ff 10 seconden MEER kunnen dl'en , dan komt roel met een ANDERE / schone onderbroek van de wc .....quote:
Vertouw jij leugenaar Chantalquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal gaat Lieske sowieso niet meer nomineren. Dat heeft ze al gezegd een aantal keren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo?? Nu raak je me even helemaal kwijt. Ik heb haar live tegen zeker 5 personen horen zeggen dat ze zeker niet meer op Lieske gaat stemmen.
Chantal heeft vandaag tegen Rob gezegt te nomineren aan de hand van de opdrachten. Dus wie heeft de weekopdracht verneukt, dat is de gene waar ze op zal nomineren...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |