Er staat wel vaker onzin op de blog, dus ik weet niet wat er van klopt, en ik denk niet dat ze het woord stront in de pers zullen noemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan, Hummie?![]()
Heb je een bron / linkje?
Big Brother in de mediaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan, Hummie?![]()
Heb je een bron / linkje?
Stond op fok in de mediaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar.
Msischien http://bigbrother5online.web-log.nl/?d=0
'Kwaadaardig en vervelend', had BB gezegd over Tanja, maar ze hadden 'boring' misschien verkeerd vertaald, kan ook saai betekenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er staat wel vaker onzin op de blog, dus ik weet niet wat er van klopt, en ik denk niet dat ze het woord stront in de pers zullen noemen.
http://bigbrother.fok.nl/blog/700
Zou kunnen, maar als ik het enigszins kan inschatten is dat niet zo. Ik twijfelde vanaf het begin al of er iets iets gebeurd is zoals aftrekken... en door Roel zijn uitlatingen denk ik dat er inderdaad niets is gebeurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Roel zich van de domme houdt.
zolang dido denkt dat dat er wel is geweest maakt dat héééélemaal niet uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is dus geen rukmoment geweest. Roel denkt dat het gaat over de die nacht na het feestje.
Boringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Kwaadaardig en vervelend', had BB gezegd over Tanja, maar ze hadden 'boring' misschien verkeerd vertaald, kan ook saai betekenen.
Ik heb het live gezien toen, je kunt de topics er op na lezen, Roel orgasmeerde onder de handelingen van Lindaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik het enigszins kan inschatten is dat niet zo. Ik twijfelde vanaf het begin al of er iets iets gebeurd is zoals aftrekken... en door Roel zijn uitlatingen denk ik dat er inderdaad niets is gebeurd.
Kom nou, natuurlijk is er wat gebeurd. Zelfs Linda keek ongemakkelijk toen het in de live werd gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik het enigszins kan inschatten is dat niet zo. Ik twijfelde vanaf het begin al of er iets iets gebeurd is zoals aftrekken... en door Roel zijn uitlatingen denk ik dat er inderdaad niets is gebeurd.
Echt wel. Hij siste Lieske onmiddelijk af toen die erover begon en na een harde gna gna van Chantal verzon hij snel iets andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is dus geen rukmoment geweest. Roel denkt dat het gaat over de die nacht na het feestje.
Ze moeten massaal zeggen: "Dat doe ik niet, daar heb ik geen zin in"quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:45 schreef luciano het volgende:
holy fukkin shit @ de bewoners krijgen een gesprekje met de verloskundige over hoe ze " tanja moeten behandelen / helpen "
god save kill the " queen "![]()
Daarom heb ik ook mijn vraagtekens bij die quote.quote:
Zonde, ergeren is juist zo leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef Lamon het volgende:
Chantal zou inmiddels een gat in de markt zijn voor iedere dartbord fabrikant.
Ik moet nu ook gewoon op het kruisje drukken van iedere stream waar zij deel van uitmaakt, om mijn bloeddruk te beschermen.
Maar heel netjes met een handdoekje in de buurt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien toen, je kunt de topics er op na lezen, Roel orgasmeerde onder de handelingen van Linda
Als ze niet bezig is met zwaar zwanger zijn, scheldt ze. Dat zijn de enige modi die ze heeft. Boring.quote:
Hij trekt zelfs direkt na het " incident " een schone onderbroek aan heb ik gezien op het filmpje ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou, natuurlijk is er wat gebeurd. Zelfs Linda keek ongemakkelijk toen het in de live werd gezegd.
Neuh één Ralph is genoegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonde, ergeren is juist zo leuk.
Of ben jij ook iemand die liever een huis vol Rikkerts en Ralphen ziet?
Linda ontkende het niet in de liveuitzendingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het ook live gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb het live gezien toen, je kunt de topics er op na lezen, Roel orgasmeerde onder de handelingen van Linda
moet je de uitzending maar eens terugkijken waarin dat getoond werd, zag er toch echt wel uit als iemand die afgetrokken werd. Daarbij ook nog eens de reactie van linda toen bridget het zei. Die schrok behoorlijk en keek meteen heel nerveus en volgens mij heeft ze het in de life(internet)uitzending ook min of meer toegegeven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zeiden ook niet exact waar ze het over hadden. Ik denk dat er die nacht na het feestje wel iets gebeurd is wat wij niet hebben kunnen zien. Volgens mij dacht Linda ook dat het daarover ging. Jammer dat ze haar die beeld niet hebben getoond.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Linda ontkende het niet in de liveuitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |