Ja maar dat ze uberhaupt op roel stemt, terwijl ze daarvoor toch wel veel meer mee heeft, iig meer dan met de rest(behalve naat en joost dan)quote:
Mee eens. Maar vraag me af of dat echt zo is gezegd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
wat ik overigens erg vervelend vind van big brother of je Tanja nu mag of niet (ik mag haar) is dat big brother tegen een Franse krant heeft gezegd dat ze niet helemaal uit de verf komt en niet zo sympathiek is. je moet als programmamakers je spelers wel beschermen vind ik.
Chantal heeft ws op haar ingepraat, dat ze Roel had moeten nomineren, omdat hij zich (volgens haar) als een hufter heeft gedragen, niet Linda.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
Dido heeft direct na de nominaties in een gesprek met Chantal aangegeven dat ze de volgende keer het anders zou doen het ging toen over Roel
Dido hoeft momenteel haar hoofd alleen maar een stukje te draaien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dus Joost kan een trio verwachten vannacht.
Wie heeft dat gezegd dan, Hummie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
wat ik overigens erg vervelend vind van big brother of je Tanja nu mag of niet (ik mag haar) is dat big brother tegen een Franse krant heeft gezegd dat ze niet helemaal uit de verf komt en niet zo sympathiek is. je moet als programmamakers je spelers wel beschermen vind ik.
Roel ziet Joost ws niet als concurrentie. Dus lijkt me erg sterk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Rica het volgende:
En Roel zal zich wel inwendig opvreten (hopenlijk)
Denkt ie nou echt dat ie dit geheim kan houden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef cuall het volgende:
Roel is ernsig aan het sssssssssssssst nu het over het 3e handje gaat
Ja maar zij kan dan weer het verschil maken met de wederzijdse nominaties.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Idd en Lieske valt overal buiten![]()
Als Chantal het weet is het binnen 4 uur bij Dido!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Chantal en Lieske snappen het nu ook.
Uh oh.![]()
Stond hier op fok vandaag. Ben het linkje even kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan, Hummie?![]()
Heb je een bron / linkje?
Heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan, Hummie?![]()
Heb je een bron / linkje?
Ja maar ik dacht dat ze Cahnkwal wilde nomineren/bedoelde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:35 schreef cuall het volgende:
[..]
ja, heeft ze over lopen speculeren tegen Rob en Roel, dat haar volgende nominatie iedereen zou verbazen.
Dido heeft direct na de nominaties in een gesprek met Chantal aangegeven dat ze de volgende keer het anders zou doen het ging toen over Roel
Inderdaad. Daar kunnen ze zich beter druk over maken dan een grapje over Menno's kapsel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Er is dus geen rukmoment geweest. Roel denkt dat het gaat over de die nacht na het feestje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:37 schreef cuall het volgende:
Roel staat er van te kijken dat BB het rukmoment heeft geregistreerd
Ja zij heeft daardoor weer macht. Hoop dat ze Chantal nomineert maar verwacht dit niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar zij kan dan weer het verschil maken met de wederzijdse nominaties.
Je bedoelt dat Roel zich van de domme houdt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Roel laat nu merken dat hij denkt dat het over die nacht na het feestje ging.
Er is die morgen met Linda haar hand onder de dekens toch echt niets gebeurd volgens mij. Hooguit even kort aangeraakt ofzo.
Jawel toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is dus geen rukmoment geweest. Roel denkt dat het gaat over de die nacht na het feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |