Willen wij haar dan niet zien/horen lijden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed idee om geen beeld en geluid toe te laten als Tanja bevalt. Alsjeblieft zeg, dalijk horen wij het ook nog.
Ze kreeg te horen dat alles zou gaan zoals zij dat wilde...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je alle privacy van de wereld wilt, ga je niet voor het oog van heel Nederland bevallen.
En ga je niet met je zwangere buik BB in.
Nu komt ze aanzeiken met geen geluid, geen beeld, bla bla bla.
Wat wilt ze dan, wél geld vangen en ondertussen 10 dagen verborgen in een kamer zitten waar niemand haar ziet of hoort?
Kun je wel een mooie ringtone van makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed idee om geen beeld en geluid toe te laten als Tanja bevalt. Alsjeblieft zeg, dalijk horen wij het ook nog.
Ik wil dat gekrijs graag op de achtergrond horen. Dat gezang gisteren (heb jij gemist waarschijnlijk) moest ik ook doorstaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
ROFLquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je wel een mooie ringtone van maken
Roel blaast iedereen van de bank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
en dido wil misschien op roel gaan stemmen? snap je dat nou ?
quote:[b]idd, je moet aan hyena Rob nooit je zwakke momenten tonen, anders slaat die vieze mokumse aasgier toe!
Ik wil haar het liefst helemaal niét meer zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Willen wij haar dan niet zien/horen lijden?![]()
Hebben die het erover gehad? heb ik gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:15 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Er zijn dus 4 mensen in het huis die weten waar het 'handje helpen' over ging! Ingrid, Menno, Joost en Roel Het is een klein huis![]()
Geduld... Ik verheug me enorm op het moment dat haar wordt verteld dat de baby slechts acht (negen?) dagen in beeld mag en dat ze daarna kan ophoepelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil haar het liefst helemaal niét meer zien.
Dus Joost kan een trio verwachten vannacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Er tekenen zich nu steeds duidelijker groepjes af
Chantal, Roel en Rob
Menno, Ingrid en Tanja
Joost, Nathalie en Dido
Zie de uitzending van dinsdagavond (over de handjob). Denk dat Joost zijn mond wel zal houden maar Ingrid en Menno kunnen dit nog wel een keer als bommetje gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hebben die het erover gehad? heb ik gemist
Idd en Lieske valt overal buitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Er tekenen zich nu steeds duidelijker groepjes af
Chantal, Roel en Rob
Menno, Ingrid en Tanja
Joost, Nathalie en Dido
ja, heeft ze over lopen speculeren tegen Rob en Roel, dat haar volgende nominatie iedereen zou verbazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
en dido wil misschien op roel gaan stemmen? snap je dat nou ?
Chantal en Lieske snappen het nu ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hebben die het erover gehad? heb ik gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |