De beste van de hele avondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:19 schreef scanman01 het volgende:
Nou, laat ik dan zo sportief zijn er ook even een capture van te maken
[afbeelding]
Wel in de context houden he...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:05 schreef cuall het volgende:
Tanja zegt dat ze geen voorkeurspositie heeft
Nee, Tanja begon over haar contract dat ze niet gelezen had, maar dat later... Tuin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef BBscanner het volgende:
Roel DBK misschien iets contractueels wat hij heeft gezegd! SMS verhaal ofzo?
Stasi-Hummie is weer eens bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:17 schreef brummie34 het volgende:
censuur , lijkt de oorlog wel
Ach ja, ik dacht ook niet naquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, wat 90% van fok al doet.
En of ze die hebben, gewoon de boel meteen opslot gooien, no way ongecensureerd dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Stasi-Hummie is weer eens bezig![]()
Lijkt er dus echt op alsof ze een RED BUTTON hebben waardoor alle streams naar de tuin gaan.
Als je alle privacy van de wereld wilt, ga je niet voor het oog van heel Nederland bevallen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:15 schreef Rica het volgende:
Ja laten we het even hebben over gene bij de bewoners. Douchen met bikini bijvoorbeeld.
Best begrijpelijk dat ze niet achter een stuk spaanplaat wil liggen bevallen imo.
Jij bent zo'n romantisch zieltjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:22 schreef Bocaj het volgende:
Ik lag net een beetje weg te zwijmelen bij Joost en Dido.
Volgens mij is Joost de ideale man voor Dido, maarja Brenda....
Ik zag altijd.... alles kan stuk
Met een beetje mazzel leiden ze de bevalling in tijdens de livequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je alle privacy van de wereld wilt, ga je niet voor het oog van heel Nederland bevallen.
En ga je niet met je zwangere buik BB in.
Nu komt ze aanzeiken met geen geluid, geen beeld, bla bla bla.
Wat wilt ze dan, wél geld vangen en ondertussen 10 dagen verborgen in een kamer zitten waar niemand haar ziet of hoort?
Eugh nee volgens mij zei ze net dat ze niet wil dat de bewoners haar horen als ze eventueel moet schreeuwen tijdens de bevalling. Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als je alle privacy van de wereld wilt, ga je niet voor het oog van heel Nederland bevallen.
En ga je niet met je zwangere buik BB in.
Wat wilt ze dan, wél geld vangen en ondertussen 10 dagen verborgen in een kamer zitten waar niemand haar ziet of hoort?
Ik vind het een heel goed idee om geen beeld en geluid toe te laten als Tanja bevalt. Alsjeblieft zeg, dalijk horen wij het ook nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
idd, je moet aan hyena Rob nooit je zwakke momenten tonen, anders slaat die vieze mokumse aasgier toe!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Eugh nee volgens mij zei ze net dat ze niet wil dat de bewoners haar horen als ze eventueel moet schreeuwen tijdens de bevalling. Kan ik me iets bij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |