Waar staat het woord boring danquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Daarom heb ik ook mijn vraagtekens bij die quote.
bijna alle achternamen zijn al bekend hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
Roel Dietvorst? Dat is dus zijn 8ernaam begrijp ik?
Wie neuken er dan in BB5?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef luciano het volgende:
waarom kan er in BB italie WEL live geneukt worden ( ik heb een powerpoint presentatie van de beelden ) en hier in het meest tolerente KUTland ter wereld NIET !!! ???
Dan weten jullie meer dan ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
[..]
bijna alle achternamen zijn al bekend hoor![]()
Ja het ligt er een beetje aan welke vertaling je kiest:quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staat het woord boring dan
Er staat vervelend....
Truste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga dus niet slapen hè, APK, ik ga mijn oogjes wat rust geven![]()
Wel een goeie vraag in welke taal dat interview gegeven is, maar er is vastwel iemand daar die frans spreekt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Kwaadaardig en vervelend', had BB gezegd over Tanja, maar ze hadden 'boring' misschien verkeerd vertaald, kan ook saai betekenen.
Niet mee eens. Ik heb het ook live gezien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als ik het enigszins kan inschatten is dat niet zo. Ik twijfelde vanaf het begin al of er iets iets gebeurd is zoals aftrekken... en door Roel zijn uitlatingen denk ik dat er inderdaad niets is gebeurd.
Vond ik ook al erg bevreemdend, blijkbaar dus een hoaxquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:59 schreef Maurisico het volgende:
Wat lulde die Ruud de Wild nou over een spectaculaire exit?? Is ie zelf nog opgestapt? De Exit van linda was toch niet spectaculair? Dat was vanuit de Talpa-gestapo alllang bepaald...
Mijn Frans is niet meer wat het nooit geweest is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:57 schreef Gert het volgende:
Ja het ligt er een beetje aan welke vertaling je kiest:
ennuyeux [bijv.nw. bijw.] (monotone)
saai
vervelend
suf
eentonig
monotoon
afgezaagd
slaapverwekkend
niemand die zeug gooit het liever weer wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:00 schreef Zaan-Dam het volgende:
Wie mag er nou trouwens 1week mee eten met Tanja?? dat heb ik net gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |