quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Maurisico het volgende:
EERSTE DRIE KANDIDATEN VOOR CHANTAL BEKEND:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oow ok..bedankt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Nu mag dus Tanja haar moeder bij de bevalling zijn, de vorige keer dat ze met haar moeder in het huisje had gezeten wist Tanja opeens dingen die ze niet kon weten als haar moeder dat niet verteld had.
Ook die 2 bevallingsdames hadden al meer verteld dan ze mochten volgens mij.
Tanja krijgt dan weer precies te horen wie er erg popi is en wie niet en kan daar veel voordeel bij hebben![]()
Een man die er voor Chantal word ingegooid zal weinig kunnen vertellen, je kan mij niet wijs maken dat je beelden van BB hebt gezien en dan als man voor Chantal het huis ingaat![]()
Zo zei ze het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Bied weer perspectiefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzo
lies nodigt roel net in haar bed uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Minouishere het volgende:
ik kan weer vroeg naar bed vanavond, hoeraaaaaaaaaaa (wat een bullshit op die streams)
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bied weer perspectiefIk ga me ook nog snel aanmelden
![]()
![]()
Ingrid misschien? Heeft ze niet zoveel mee volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Iemand enig idee wie de volgende keer door bv Lieske genomineerd gaat worden?
Daar ben ik ook van overtuigd. Het enige wat we kunnen hopen is een vrijwillige exit. Op een andere manier gaat het nooit meer lukken zodra de baby er is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Tanja..als dat kinder is zwijmelt heel Nederland en gaat ze er met de hoofdprijs vandoor:D
stompzinnigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Logisch nadenken misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie?![]()
Tanja heeft de touwtjes in handen.![]()
Ach, het is maar voor een week en ik heb hele goeie oordoppen (op maat gemaakt)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:20 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |