Ah duidelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieske Stokkers
Ingrid Hofland
Joost Hoebink
Dido van Kuijk
Menno Liebregts
Roel Dietvorst
Tanja Slangenberg
Rob van Nood
Linda Rijsdijk
Dat hoorde ik Tanja zeggen op de streams.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik zou het me in ieder geval heel goed kunnen voorstellen
Nomineren dus komende woensdag... Dan gaan we dat allemaal godzijdank niet meer meemaken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
"Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Okee, fair enough.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:01 schreef Lamon het volgende:
Oh nee. Ik erger me graag aan het domme "macho" gedrag van Roel, het debiele vocabulair van Lieske en ik vond Rob de afgelopen paar dagen geweldig irritant.
Vooral bij Rob zijn gescheld en frustraties geniet ik volop.
Maar Chantal vind ik niet sensationeel ergerlijk, maar gewoon ergerlijk in karakter, stem en alles wat ze doet.
Het gaat me bij haar dus niet om de sensatie, maar enkel om de irritatie. Of ze nou wel of niet stookt, ik kan haar gewoon NIET aanhoren.
Wat denk je van het feit, dat ze geen zin hebben om tegenover haar te moeten eten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat hoorde ik Tanja zeggen op de streams.
Kan ik mij ook wel voorstellen. Je zou jezelf buiten de groep plaatsen als je lekker met Tanja gaat smikkelen.![]()
Dank je. We spreken er nog wel over als het duidelijker wordt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Coos je hebt helemaal gelijk hoor, maar het heeft geen zin om Scan te overtuigen, zit al helemaal vast in zijn waansysteem
![]()
Ik was op drie kinderen aan het oppassen tijdens de live-uitzending, dus ik heb maar een paar flitsen kunnen zienquote:
OMGquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het loopt storm voor Chantal.
Afgelopen donderdag startte de zoektocht naar een man voor Chantal. Op de officiele website en ook via een speciaal e-mailadres van de Telegraaf konden en kunnen geschikte mannen zich melden en het loopt storm, aldus hoofdredactrice Hummie in de Telegaaf. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal," zegt ze. Komende dagen spreekt Hummie met in ieder geval drie serieuze kandidaten. In totaal zegt ze ruim 60 serieuze aanmeldingen gehad te hebben!
Hummie is blij voor Chantal. "Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft," aldus Hummie in het artikel. De goede man loopt lekker hard van stapel, want "hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien."
De drie mannen met wie big brother nu gaat praten voldoen aan het profiel dat ze voor Chantal hebben samengesteld en dat is afgeleid aan de vele gesprekken met haar voor de show en ook tijdens de show. En er is nog meer goed nieuws: "Er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
De drie kantidaten moeten hetzelfde traject doorlopen als iedere andere bewoner heeft gedaan. Chantal mag straks, als het goed gaat, kiezen uit zes kandidaten. Haar keuze mag vervolgens een weekje blijven logeren. "Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Gaat niet lukken, Hummie wil haar plannetje in beeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
Nomineren dus komende woensdag... Dan gaan we dat allemaal godzijdank niet meer meemaken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:09 schreef Maurisico het volgende:
Ben toch echt benieuwd wat voor kanslozen daarop afkomen....
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.quote:
denk ik ook, voorlopig zitten we nog wel aan chantal vast (gelukkig). wel erg natuurlijk dat het allemaal zo doorgestoken kaart isquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, Hummie wil haar plannetje in beeld.
Dus straks is Tanja eindelijk een keer pleite en dan wordt Chantál de nieuwe hoofdverhaallijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
De drie kantidaten moeten hetzelfde traject doorlopen als iedere andere bewoner heeft gedaan. Chantal mag straks, als het goed gaat, kiezen uit zes kandidaten. Haar keuze mag vervolgens een weekje blijven logeren. "Als het klikt tussen Chantal en de kandidaat zou het zelfs wel eens kunnen dat hij helemaal mag blijven. Het lijkt Big Brother heel aardig om te laten zien hoe uit zo'n relatiebemiddeling echte liefde kan ontstaan," aldus Hummie.
Hummie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef BONG4002 het volgende:
Even tussendoor maar heeft Hummie nou de totale regie van het programma in handen?
Denk dat Tanja dan ook eist dat dat de ander voor haar gaat koken, nee ik zou er ook voor passenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je van het feit, dat ze geen zin hebben om tegenover haar te moeten eten?![]()
Ik zou ook passen.
*afhaakt*quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus straks is Tanja eindelijk een keer pleite en dan wordt Chantál de nieuwe hoofdverhaallijn.
hahaha!!!! geweldig rijtje (vooral die laatste)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Maurisico het volgende:
EERSTE DRIE KANDIDATEN VOOR CHANTAL BEKEND:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om dat eerste moest ik al lachen, maar dat hij misschien mee mag doen voor de pot is helemaal lachwekkend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het loopt storm voor Chantal.
Afgelopen donderdag startte de zoektocht naar een man voor Chantal. Op de officiele website en ook via een speciaal e-mailadres van de Telegraaf konden en kunnen geschikte mannen zich melden en het loopt storm, aldus hoofdredactrice Hummie in de Telegaaf. "Ik ben vooral erg blij voor Chantal," zegt ze. Komende dagen spreekt Hummie met in ieder geval drie serieuze kandidaten. In totaal zegt ze ruim 60 serieuze aanmeldingen gehad te hebben!
Hummie is blij voor Chantal. "Zij is zo'n sterke positief ingestelde vrouw dat ik haar een nieuwe relatie heel erg gun. Een van de drie leuke mannen met wie ik verder ga praten, schreef dat hij het unieke van relatiebemiddelaar Big Brother vindt dat hij Chantal heel lang heeft kunnen bestuderen, zonder dat zij daar last van heeft," aldus Hummie in het artikel.De goede man loopt lekker hard van stapel, want "hij onthulde dat hij nu al zowaar gevoelens voor haar begint te ontplooien."
De drie mannen met wie big brother nu gaat praten voldoen aan het profiel dat ze voor Chantal hebben samengesteld en dat is afgeleid aan de vele gesprekken met haar voor de show en ook tijdens de show. En er is nog meer goed nieuws: "Er is er ook één die nu denkt dat hij wel een kindje wil van Chantal. Dat is tenslotte haar grote droomwens."
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef Maurisico het volgende:
EERSTE DRIE KANDIDATEN VOOR CHANTAL BEKEND:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oow ok..bedankt...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
Nu mag dus Tanja haar moeder bij de bevalling zijn, de vorige keer dat ze met haar moeder in het huisje had gezeten wist Tanja opeens dingen die ze niet kon weten als haar moeder dat niet verteld had.
Ook die 2 bevallingsdames hadden al meer verteld dan ze mochten volgens mij.
Tanja krijgt dan weer precies te horen wie er erg popi is en wie niet en kan daar veel voordeel bij hebben![]()
Een man die er voor Chantal word ingegooid zal weinig kunnen vertellen, je kan mij niet wijs maken dat je beelden van BB hebt gezien en dan als man voor Chantal het huis ingaat![]()
Zo zei ze het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:11 schreef APK het volgende:
[..]
Tanja zei dat ze waarschijnlijk Dido zou kiezen, maar dat ze alle drie niet mee wilden doen.
Deze opmerking werd gevolgd door: Dan moet ik de hele week zelf koken.![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Bied weer perspectiefquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
nou ja voordeel is dat dat dan wel weer leuk entertainment op kan leveren. Een ingrid die dan opeens door de mand valt ofzo
lies nodigt roel net in haar bed uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:17 schreef Minouishere het volgende:
ik kan weer vroeg naar bed vanavond, hoeraaaaaaaaaaa (wat een bullshit op die streams)
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Bied weer perspectiefIk ga me ook nog snel aanmelden
![]()
![]()
Ingrid misschien? Heeft ze niet zoveel mee volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Iemand enig idee wie de volgende keer door bv Lieske genomineerd gaat worden?
Daar ben ik ook van overtuigd. Het enige wat we kunnen hopen is een vrijwillige exit. Op een andere manier gaat het nooit meer lukken zodra de baby er is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb echt een zwak voor Tanja..als dat kinder is zwijmelt heel Nederland en gaat ze er met de hoofdprijs vandoor:D
stompzinnigquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
Rob is zn 'been' aan het soppen (of liever gezegd: stompje)
Logisch nadenken misschien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Hummie?![]()
Tanja heeft de touwtjes in handen.![]()
Ach, het is maar voor een week en ik heb hele goeie oordoppen (op maat gemaakt)quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:20 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
the sacrifice!!!!!!!!!! brrrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |