Waarom ga je dan geen boek lezen of zo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Pff volg het echt bijna niet meer, te saai op dit moment na een lange dag
![]()
Roel ben ik al 1,5 week beu, komt echt niks meer uit die jongen wat me boeit of aanstaat.![]()
Zelfs Lieske boeit me meer.
In gesprekken is Roel de enige die me nog wel boeit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Roel ben ik al 1,5 week beu, komt echt niks meer uit die jongen wat me boeit of aanstaat.![]()
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft Menno nou weer te maken, met iets dat Roel zegt
ik zou er ook niet raar van opkijken als dat als excuus hebben gebruikt. als ze hem helemaal kaal hadden geschoren was hij misschien wel door zijn lonsdale vriendjes herkend en dat past natuurlijk niet binnen het format van de showquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mensen hebben vaak niet door dat dit soort scheldwoorden erg kwetsend kunnen zijn en ik vind het daarom wel goed dat het onder de aandacht wordt gebracht. Alleen wel raar dat ze alleen Menno eruit pikken, en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....
Ik kan me in bijna geen enkele mening van hem vinden, dus hij boeit me niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In gesprekken is Roel de enige die me nog wel boeit.
Dat bedoel ik toch manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:45 schreef Splash het volgende:
[..]
dit filmpje heb ik eigenhandig uit de uitzending geknipt
Moet nog wat afmaken op de computer, ga zo ook m'n bedje opzoeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waarom ga je dan geen boek lezen of zo?![]()
(nog één laatste opmerking, kan het niet latenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen?
Ik zit de nieuwe Madonna te luisteren..erg vette dansplaat.
Ach soms laat je je weleens gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 01:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
en ik vind het ook wel een extreme straf eigenlijk....
Wat moet je dan nou nog afmaken? Dit topic tot het vol is zeker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Moet nog wat afmaken op de computer, ga zo ook m'n bedje opzoeken.
Heb je er een titel van kan hem niet vinden als je alleen maar Madonna zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Zijn ze nog aan het kletsen?
Ik zit de nieuwe Madonna te luisteren..erg vette dansplaat.
lolquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch man![]()
Moet ik soms echt kritisch worden?
okje hebt iets te vroeg geknipt, je had moeten laten zien dat hij ook de wc uitkwam, dan kan je aan de kleur zien dat hij een schone onderbroek heeft aangetrokken
Was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha nee..maar ik ben gewoon ENTHOUSIAST!
ik stem op tanjaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
Haat top 10, zeg ik het zo goed?:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
2x Nathalie en geen Menno? Hoe laag staat hij dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het wel interessant dat iedereen bij Lieske het geluid wil afzetten maar haar niet haat.
Haat top 10, zeg ik het zo goed?:
1 chantal
2 rob
3 tanja
4 roel
5 ingrid
6 dido
7 nathalie
8 joost
9 nathalie
10 lieske
'Nog ééntje dan :p 'quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 02:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |