quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook iedere keer als er een sigaret opgestoken wordt Chantal een knal voor d'r harses geven... Krijgt ze ook een andere asociatie...
van alle servers die ik heb meegemaakt is deze wel het kutste. deze server is nog te goedkoop voor de hoeren!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
fok is weer eens traag het is echt een hoerenserver![]()
Zoals het er nu naar uitziet wel jaquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
van alle servers die ik heb meegemaakt is deze wel het kutste. deze server is nog te goedkoop voor de hoeren!
Ik vind het niet zo gek dat hij dat vindt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
En toch presteert roel het alweer om iets geks te zeggen. Hij vindt het maf dat er mensen zijn die U zeggen tegen hun ouders.
Roel begrijpt niets van normale mensen. Opgeschoten kutbpuber is het!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
En toch presteert roel het alweer om iets geks te zeggen. Hij vindt het maf dat er mensen zijn die U zeggen tegen hun ouders.
De lijst met dingen die mensen doen of vinden wat hij "niet bij kan" wordt steeds langer.
ja en jij weet waar je het over hebt, want jij zit in de serversquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
van alle servers die ik heb meegemaakt is deze wel het kutste. deze server is nog te goedkoop voor de hoeren!
Idd, net zo tragisch als deze avond. Boring.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat hij dat vindt.
'U' zeggen tegen je ouders is behoorlijk tragisch.
Wat doet die Kalende nietsnut tegenwoordig?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef Mleentje het volgende:
Ik heb vandaag Big Brother-Bart gezien!!!
(Sorry, moest ik even kwijt.)
Toch wel de leukste opmerking van de avond... Maar goed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft geen idee wat tutoyeren is
Lieske: "Dus als iemand wil tutoyeren buigt Dido meteen voorover en zegt 'kom maar'
Das dan een verschil van opvoeding. Ik vind het niet meer dan normaal en een kwestie van respect naar oudere mensen, dus ook je ouders.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat hij dat vindt.
'U' zeggen tegen je ouders is behoorlijk tragisch.
Die heeft toch het 'blauwe meer' gekocht ofzo???quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat doet die Kalende nietsnut tegenwoordig?
Vind je dat een teken van respectquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das dan een verschil van opvoeding. Ik vind het niet meer dan normaal en een kwestie van respect naar oudere mensen, dus ook je ouders.
hou op schei uit :-)quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja en jij weet waar je het over hebt, want jij zit in de servers![]()
Ja, ik wel idd. Maar zoals ik al zeg. Das dan duidelijk een verschil in opvoeding.quote:
Oudere mensen die ik nog niet ken spreek ik netjes met U aan... Tenzij ik weet dat het niet hoeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das dan een verschil van opvoeding. Ik vind het niet meer dan normaal en een kwestie van respect naar oudere mensen, dus ook je ouders.
valt wel mee er moet geen discussie over het geloof of politiek komen.quote:
Ik vond het wel aandoenlijk dat ze niet in de gaten had dat Roel haar in de maling nam over haar geaffecteerde manier van praten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch wel de leukste opmerking van de avond... Maar goed.
Laten we het weer over negatieve dingen over Lieske hebben
haha,quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
fok is weer eens traag het is echt een hoerenserver![]()
Geen idee, hij deed een dagje dierenpark, waar ik werkte.. Zag er een beetje slonzig uit, ongeschoren. Hij had wel een knappe vriendin op zich.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat doet die Kalende nietsnut tegenwoordig?
Sabine?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:42 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Geen idee, hij deed een dagje dierenpark, waar ik werkte.. Zag er een beetje slonzig uit, ongeschoren. Hij had wel een knappe vriendin op zich.
Ik vind "u" vooral een teken van afstandelijkheid. Respect toon je op hele andere manieren. Maar dat is inderdaad een enorm verschil in opvoeding.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, ik wel idd. Maar zoals ik al zeg. Das dan duidelijk een verschil in opvoeding.
Dat werd me gisteren ook al beloofd....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Stilte voor de storm, duurt niet lang meer voor de bom barst.
Dat bedoel ik. Laten we het weer vooral over de negatieve momenten hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat ze niet in de gaten had dat Roel haar in de maling nam over haar geaffecteerde manier van praten.
Lekker naief hoor
Dat dachten we gisteren ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Stilte voor de storm, duurt niet lang meer voor de bom barst.
Ik vind dat ook behoorlijk maf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
De lijst met dingen die mensen doen of vinden wat hij "niet bij kan" wordt steeds langer.
Ik heb helemaal geen hekel aan Lieske, alleen soms doet ze storend, in dit geval vond ik het niet negatief, maar aandoenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Laten we het weer vooral over de negatieve momenten hebben
Jammer dat Lieske wel wist wat tutoyeren betekent, anders hadden we daar weer 10 messages aan kunnen wijden.
Gisterenavond was echt een domper, geen kloot aan saai en toch tot 03:30 naar de streams zitten kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat werd me gisteren ook al beloofd....![]()
Komt nog welquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef MissX het volgende:
ik had van het stoppen met roken toch wel meer verwacht. Toch wel flinke uitbarstingen ofzo, maar het is maar saai.
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Roel over dido: wat een verschrikkelijke neplach
vervolgens GNAGNAGNA en een high five
En zielepotisme en je krijgt er een uitgewoonde rotsmoel van. O nee die had ze al.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik wor gillend gek van die sjankwal met dat stoppen met roken van d'r. Als stoppen met roken opleverde dat iedereen zo achterlijk dom gaat lopen lullen dan zetten ze dat echt wel op een pakkie sigaretten: stoppen met roken veroorzaakt dom gelul en egocentrisme en narcisme
dat probleem heb ik ook geen reet aan maar weglopen ho maar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Het is vandaag wel héél erg.....
En toch krijg ik het niet voor elkaar mezelf van de streams los te rukken...
sssst, dat zie ik pas over 2 minuten....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
DIDO HEEFT LIESKE HAAR CEINTUUR GESLOOPT!
CATFIGHT!
Ze moeten Chantal véél meer gaan jennen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef MissX het volgende:
ik had van het stoppen met roken toch wel meer verwacht. Toch wel flinke uitbarstingen ofzo, maar het is maar saai.
Ik heb eeb aantal pagina's van de bewuste Aktueel gevonden. De enige foto van Ingrid die er instaat is die met de balletschoentjes. Het artikel gaat over 5 meiden (waaronder Ingrid) die mot hebben met een dansschool/showballet - eigenaresse. Ik mis het begin van het artikel maar Ingrid zou een blessure hebben opgelopen, en op de missende pagina staat ook een volgens mij wat pikant verhaal waarbij ook Prins Albert van Monaco betrokken is. Wie weet meer??quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellen
[afbeelding]
heeft ze het wel in de gaten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat Lieske het denigrerende gedrag jegens haar voor lief neemt.
Ik denk ook dat het pas over een paar dagen komtquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef MissX het volgende:
[..]
jamaar ik moet om 6.15 op dus graag nu en niet pas om 1 uur
Volgens mij hoor jij nu dingen die er niet zijn. Ze zitten dit keer allemaal flauw te doen en Lieske doet net zo hard mee. Dit in tegenstelling tot andere keren trouwens, maar dit keer is er geen sprake van denigrerende opmerkingen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat Lieske het denigrerende gedrag jegens haar voor lief neemt.
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ach, één keer 'voor mij part vallen jullie nu allemaal harstikke dood neer, dat zou me geen fucking shit kunnen schelen' wel genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!
zou me zo fijn lijken ...
Menno schijnt buiten te liggen en Ingrid, Tanja op bedquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
even een gokje: liggen Menno & Ingrid in bed?
Ze krijgt vanzelf wel weer een *jullie negeren mij* jankbui .quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik denk al een week of zo, dat ze het verdraagt en er niet op reageert
Als dit in de [op bekakte toon modus] staat is ie helemaal goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!
zou me zo fijn lijken ...
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, één keer 'voor mij part vallen jullie nu allemaal harstikke dood neer, dat zou me geen fucking shit kunnen schelen' wel genoeg.
da's wel weer triest, maar gezien haar verbale vermogens zie ook geen andere oplossing voor haarquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef Loedertje het volgende:
Ze krijgt vanzelf wel weer een *jullie negeren mij* jankbui .
Roel's poenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Loedertje het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat Joost een geheime missie heeft om geld te gaan zoeken in de tuin en dat hij het mag houden?
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima zo. Laat haar in dit groepje maar lekker wat naief en niet zo ad-rem blijven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!
Chantalletje is gewoon een lief klein onschuldig mokkeltje dat haar draai binnen de groep nog niet zo goed kan vinden en haar onzekerheid probeert te verbergen in wat onschuldige roddeltjes..quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
Ik vind Tanja en Chantal écht geweldige wijven
Ik denk dat ze BB gaan winnen...
[/uitlokmodus]
Als het saai is op de streams moet je iets hè
mijn maag draait er van om zo GOORquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Yes... we gaan weer lekker naar smakkende en kauwende mensen luisteren
Dooddoener: ik denk het ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chantalletje is gewoon een lief klein onschuldig mokkeltje dat haar draai binnen de groep nog niet zo goed kan vinden en haar onzekerheid probeert te verbergen in wat onschuldige roddeltjes..
ik heb blijkbaar iets gemist maar sinds wanneer ligt Roel zijn geldbuidel in de tuin verstopt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef cevece het volgende:
Roel's poen![]()
![]()
Dat zou werkelijk hilarisch zijn als Joost het vindt ! Roel heeft toch op het ogenblik al een pesthekel aan Joost ofzo
![]()
Sinds-ie 'm daar verstopt heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar iets gemist maar sinds wanneer ligt Roel zijn geldbuidel in de tuin verstopt?
flugeltje je vraagt nu echt om problemen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
Wow Arcee, scherpquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!
Voor Lieske is dat toch al behoorlijk assertiefquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft geen idee wat tutoyeren is
Lieske: "Dus als iemand wil tutoyeren buigt Dido meteen voorover en zegt 'kom maar'
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje je vraagt nu echt om problemen.
Ook daar hebben ze zo hun waarden en normenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
die 2 moeten snel terug naar hun eigen plek, de Woeste Hoeve en de Wallen
![]()
![]()
hihi, wel aandoenlijk hoe Rob de moed erin probeert te houden...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
Rob denkt dat ie niet weggaat"mn vrienden geven desnoods hun jaarsalaris" dus dat kan een stevige tegenvaller worden!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
die 2 moeten snel terug naar hun eigen plek, de Woeste Hoeve en de Wallen
![]()
![]()
Hij mag Joost écht niet hè.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als jij hier weg gaat (tegen Rob) dan zit ik hier alleen nog maar met Menno. Voor de rest wordt er alleen nog maar getutteld"
Wat???quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef regenworm het volgende:
liekse: ik zou wel met tien bloed geile mannen
hij vergeet joostquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als jij hier weg gaat (tegen Rob) dan zit ik hier alleen nog maar met Menno. Voor de rest wordt er alleen nog maar getutteld"
Lieske: "Ik zou wel met 10 bloedgeile kerels willen overblijven"
Sneu zeg, verloren zaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef BB-King het volgende:
Rob is er nog steeds heel zeker van dat ie blijft donderdag.
Hij zei dat z'n moeke en vrienden een jaarsalaris belt/smst om hem erin te houden.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Linda is aan de cassis.![]()
Zuipen moet je, kuthoer.
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Mennoquote:
Nee hoor, dat is bewust...quote:
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
Met opzet... omdat Joost ook altijd zit te tuttelen..quote:
Die colleges heeft hij gemist was hij stonedquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.
Het hoeft niet overdreven te zijn (zoals Rob met zijn "gesprekjes") of over de bewoners te gaan , maar gewoon een losse opmerking hier of daar, als het over mensen in het algemeen gaat. Over theorien, of een ander iets wat hij opgestoken heeft tijdens zijn studie.
Ik heb er echt, helemaal niks over gehoord. Correct me if I'm wrong!
Ja, het gaat beter tussen hem en Menno.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Menno
of snapt Menno de mannenregels inmiddels wel?
Als Nathalie nou 's de helft over Ralph zat te roddelen en wat meer aan "haar" Joost dacht en hem dat ook liet merken, dan wilde ik nog wel geloven dat ze over Ralph heen is. Wat is in vredesnaam het nut om hem nu nog te dissen ? Hij is toch al exit..... maarja, Nathalie loopt natuurlijk behoorlijk achter de feiten aan (zou ze denken dat hij nog exit moet ??)quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Nathalie vertelt net dat Ralph haar tijdens het douchen na een feest serieus heeft voorgesteld om even een wippie te maken. De ramen waren toch beslagen.
Je hebt gelijk man. Ik had ook een idee, er is iets anders dan anders. Maar dat is het gewoon!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek tussen roel en lieske is best leuk om naar te luisteren.
Geen geroddel en dat is een verademing
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
Ze zijn een spelletje aan het doen en moeten automerken opsommen. Erger kun je je niet vervelen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Is er iemand die Lieskes en Roel's gebrabbel kan ondertitelen?
Ralphquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Nathalie vertelt net dat Ralph haar tijdens het douchen na een feest serieus heeft voorgesteld om even een wippie te maken. De ramen waren toch beslagen.
Loedertje, je sig is stukquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Is er iemand die Lieskes en Roel's gebrabbel kan ondertitelen?
ik vind Roel meer iemand die tactisch wil stemmen en Joost zal van niemand nog een stem gaan krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
Ja, het gaat beter tussen hem en Menno.
Ook gezien het feit dat Roel volgens mij rancuneus is, zal hij de volgende keer dan ook niet meer op Menno maar op Joost stemmen denk ik.
quote:
Houd op zeg, Lieske heeft een prachtig spel bedacht. Kattegooooorie... Om de beurt noemen ze een automerk en Roel vindt het toch spannend.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
lachen lieske weet er gewoon meer roel en loopt hem weer te fucken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen en moeten automerken opsommen. Erger kun je je niet vervelen.
doeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus over 10sec druk ik op shutdown en weet hopelijk bijna zeker dat ik er geen spijt van zal krijgen
Voor de mensen die het nog niet opgeven: Ik wens jullie veel suc6 en vooral sterkte naar de mensen die de streamverslagen moeten doen op zo'n ontiegelijk dooie avond als nu
Bye bye
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooierquote:
grapjasquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooier.
Roel neemt nog een biertje en verzuipt Joost in het bad omdat hij Dido een nachtzoen heeft gebracht .quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[me=BONG4002] geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus over 10sec druk ik op shutdown en weet hopelijk bijna zeker dat ik er geen spijt van zal krijgen
Voor de mensen die het nog niet opgeven: Ik wens jullie veel suc6 en vooral sterkte naar de mensen die de streamverslagen moeten doen op zo'n ontiegelijk dooie avond als nu
Bye bye
Andersom denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
was 3-0 voor Roel toch tenminste dat zei hij net
ja Falcoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooier.
Je zou het idd dansen kunnen noemen....quote:
ja, zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je zou het idd dansen kunnen noemen....
hij kijkt vast onder 'zoek de schat'quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
Joost verveelt zich ook. Anders ga je nu niet de dikke map met het BB-reglement doornemen.
Joost zit met zijn geweten in de knoei na zijn DBK bezoekje en de opdracht om 10.000 euro van Roel te gaan zoeken. Hij kijkt slechts of hij kan weigeren en of hij naar huis magquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
Joost verveelt zich ook. Anders ga je nu niet de dikke map met het BB-reglement doornemen.
dat vroeg ik me ook al af, de regels ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Wat is joost daar aan het lezen?
Ach... het is allemaal gein... Stand is nu 4 -1 in het voordeel van Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
roel is een verschrikkelijke arogante pik, die niet tegen zijn verlies kan.
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach... het is allemaal gein... Stand is nu 4 -1 in het voordeel van Lieske
nou voor roel niet het is geintje hoor hij is de machoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:34 schreef doka het volgende:
Doen ze nu wie de meeste spelletjes kent?
vlgs mij 4-1 voor Roelquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieske
Huh?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef mspoez het volgende:
Grin. "Hoe zie jij jezelf dan Roel?" "Mwoh...tegen perfectie aan"
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieske
Superspannend inderdaad. Ik moest ook meteen even een goede capture maken. Was wel even wachten totdat hij stil bleef zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
Leuk trouwens, die twee streams op de lezende Joost.![]()
Maak jij dan maar geen caps meer, ze zien er niet uit.quote:
Ik ook. Over 7 minuten.quote:
Zal niet half zo spannend zijn als de streams nu.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Over 7 minuten.
Maar dat zal ook wel weer saai zijn.
en dat vind jij erg?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
chantal heeft haar zender weer eens niet om.
Ik hoop echt dat de regie hier niet meeleest op zo'n momentquote:
Nee. Volgens de gids begint het programma om 22:50.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
loopt bij jullie de tv ook achter net als de streams
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het gehad, trek het gewoon niet meer...
Ben inmiddels zo ingedut dat ik m'n mandje maar eens op ga zoeken.
Truste allemaal
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Die stand klopt ook wel lekker
Wat een spanning vanavond. De regie schakelt nu ook maar over. Over de nominaties.
Rob denkt dat Tanja naar huis moet.
trustquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het gehad, trek het gewoon niet meer...
Ben inmiddels zo ingedut dat ik m'n mandje maar eens op ga zoeken.
Truste allemaal
gebeurde er iets leuks in het huis krijgen we nu alleen maar kleuters in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:49 schreef Wup het volgende:
he ik wil Roel & lieske terug
ik wil geen Jut & Jul onder de deken......
van Rob kan ik het me nog enigszins voorstellen, maar Menno & Ingrid hebben het ook echt nergens anders over.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef Utwodublin het volgende:
Rob is alleen maar bezig met erin of eruit blijven, was tijdens het afwassen met linda ook zo. Iedere keer toespelingen maken, maar zij ging nergens op in.
Hij is zich allang aan het indekken. Hij moet eruit, 'omdat Tanja zwanger is', 'omdat Menno niet op de bank zit', omdat er meer jongens op Linda hebben gestemd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat er vanuit dat hij blijft.
ALS er ooit een tweede Ed zou kunnen komen, dan is dat nu! Ik zie hem er zo voor aan dat hij tegen Bridget zegt: "Nee Bridget, ik ga er niet uit"
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak jij dan maar geen caps meer, ze zien er niet uit.![]()
kriijg steeds meer de neiging om er een handgranaat in de regieruimte te gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
Kut regie nog zelden zo'n kutregie meegemaakt
Ja. Eruit dus met die manquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
rob is de enige die een goede dag nacht ritme heeft.
een beetje gelijk heeft hij welquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij is zich allang aan het indekken. Hij moet eruit, 'omdat Tanja zwanger is', 'omdat Menno niet op de bank zit', omdat er meer jongens op Linda hebben gestemd.
Hehe eerst zegt ie mondhouden tegen joost en dan 'ik houd mijn mond niet meer dicht'.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
Rob: ontwijk roel, praat niet met 'm en blablablayekkerdeyek
de robroddelmasjien is in volle toeren!
maar waar bemoeit Rob zich mee...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
Hij heeft wel een punt dat Roel op Joost aast.
Das best wel jammer voor Joost, vind ik
Joost staat gewoon lager in de voedselketen, Daar heeft hij zichzelf in laten drukken. Als hij tegen Roel de eerste keer al had gezicht, bek houden anders kan je op een brintarantsoen, dan was het heel anders gegaan. Joost ging echter op zijn rugje liggen en is nu Roel zijn beotchquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
Hij heeft wel een punt dat Roel op Joost aast.
Das best wel jammer voor Joost, vind ik
er gaan flinke ruzies komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
Rob: ontwijk roel, praat niet met 'm en blablablayekkerdeyek
de robroddelmasjien is in volle toeren!
Maar dat weet hij nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Onzin, hij staat toch onderaan in de polls
daar SMS-en Robs vrienden hun jaarsalaris ook niet naar toe:)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
Maar dat weet hij niet
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Onzin, hij staat toch onderaan in de polls
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.quote:
ja je ziet niks van haar hele dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...![]()
Dat is toch logische.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
kijk, recht is recht en krom is krom. Klaar.
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.quote:
Geldquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
daar hebben ze wel valse commentaren onder steeds......quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Als Chantal dat zou zien, oh oh ohquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Er zijn wel meer die denken dat ze populair zijn chantal, didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.
dat wilde ik eerst ook steeds maar ik heb het inmiddels helemaal gehad met dat mens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.
Ze komt nu heel oke over, tot haar pilaar weg is en ze weer jankend in iemand's armen valt als er 1 verkeerd dingetje gezegd wordt.
Ik dacht jaren geleden altijd, dat ik het niet eens zou overwegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
Hij is zich toch voortdurend bewust van de camera's, dat hoor je aan alles. Dat domme zingen 'zie mij eens vrolijk zijn', dat voortdurende poetsen 'zie mij eens ijverig zijn' en dan nog steeds dat geklets tegen zijn kinderen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook steeds maar ik heb het inmiddels helemaal gehad met dat mens.
ik d8 eerst het begin van een goeie wip, maar ingrid speelde slap en menno keek wat de goede lengte zou zijn voor ingrid ofzoiets...quote:
Ingrid is nog steeds ziek en wilde naar bed, Menno wilde haar wel even dragen en toen zakte haar broek afquote:
Ehm, Rob is echt wel ijverig van zichzelf hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef Utwodublin het volgende:
dat voortdurende poetsen 'zie mij eens ijverig zijn' .
Maar trok hij haar de broek van de kont ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik d8 eerst het begin van een goeie wip, maar ingrid speelde slap en menno keek wat de goede lengte zou zijn voor ingrid ofzoiets...
en nu ik bovenstaande teruglees klinkt het ranziger dan het was
Het is ook echt een heel teer poppetje, die kan je kneden en vormen in 5 minuten. Ze denkt alleen zelf dat ze stoer is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.![]()
is leuk, maar moet je wel en beetje dronken zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Kaartje blazen"
Weer een Nathalie spel?
wie stemt er op menno dan? roel niet meer denk ik en rob eruit (volgens jou)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Ja komende donderdag Rob eruit, dan de week erop Menno.
Tanja vertrekt uitzichzelf na de bevalling (daar komen we echt niet onderuit ben ik bang van)
In het begin riep iedereen nog, dat ze ws heel wat had meegemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is ook echt een heel teer poppetje, die kan je kneden en vormen in 5 minuten. Ze denkt alleen zelf dat ze stoer is.![]()
Ingrid, terwijl ze haar duim uit de mond haalt: "I'm a rough chick man"quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is ook echt een heel teer poppetje, die kan je kneden en vormen in 5 minuten. Ze denkt alleen zelf dat ze stoer is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |