quote:
Houd op zeg, Lieske heeft een prachtig spel bedacht. Kattegooooorie... Om de beurt noemen ze een automerk en Roel vindt het toch spannend.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek tussen roel en lieske is best leuk om naar te luisteren.
Geen geroddel en dat is een verademing
lachen lieske weet er gewoon meer roel en loopt hem weer te fucken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ze zijn een spelletje aan het doen en moeten automerken opsommen. Erger kun je je niet vervelen.
doeiquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus over 10sec druk ik op shutdown en weet hopelijk bijna zeker dat ik er geen spijt van zal krijgen
Voor de mensen die het nog niet opgeven: Ik wens jullie veel suc6 en vooral sterkte naar de mensen die de streamverslagen moeten doen op zo'n ontiegelijk dooie avond als nu
Bye bye
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooierquote:
grapjasquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooier.
Roel neemt nog een biertje en verzuipt Joost in het bad omdat hij Dido een nachtzoen heeft gebracht .quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
[me=BONG4002] geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:25 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 geeft het nu wel op en verwacht helemaal niets meer vanavond dus over 10sec druk ik op shutdown en weet hopelijk bijna zeker dat ik er geen spijt van zal krijgen
Voor de mensen die het nog niet opgeven: Ik wens jullie veel suc6 en vooral sterkte naar de mensen die de streamverslagen moeten doen op zo'n ontiegelijk dooie avond als nu
Bye bye
Andersom denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:27 schreef cuall het volgende:
[..]
was 3-0 voor Roel toch tenminste dat zei hij net
ja Falcoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vind mijn huidige toch nog net iets mooier.
Je zou het idd dansen kunnen noemen....quote:
ja, zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je zou het idd dansen kunnen noemen....
hij kijkt vast onder 'zoek de schat'quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
Joost verveelt zich ook. Anders ga je nu niet de dikke map met het BB-reglement doornemen.
Joost zit met zijn geweten in de knoei na zijn DBK bezoekje en de opdracht om 10.000 euro van Roel te gaan zoeken. Hij kijkt slechts of hij kan weigeren en of hij naar huis magquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef Falco het volgende:
Joost verveelt zich ook. Anders ga je nu niet de dikke map met het BB-reglement doornemen.
dat vroeg ik me ook al af, de regels ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:30 schreef flugeltje het volgende:
Wat is joost daar aan het lezen?
Ach... het is allemaal gein... Stand is nu 4 -1 in het voordeel van Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
roel is een verschrikkelijke arogante pik, die niet tegen zijn verlies kan.
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach... het is allemaal gein... Stand is nu 4 -1 in het voordeel van Lieske
nou voor roel niet het is geintje hoor hij is de machoquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:34 schreef doka het volgende:
Doen ze nu wie de meeste spelletjes kent?
vlgs mij 4-1 voor Roelquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |