hihi, wel aandoenlijk hoe Rob de moed erin probeert te houden...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef BONG4002 het volgende:
Rob denkt dat ie niet weggaat"mn vrienden geven desnoods hun jaarsalaris" dus dat kan een stevige tegenvaller worden!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
die 2 moeten snel terug naar hun eigen plek, de Woeste Hoeve en de Wallen
![]()
![]()
Hij mag Joost écht niet hè.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als jij hier weg gaat (tegen Rob) dan zit ik hier alleen nog maar met Menno. Voor de rest wordt er alleen nog maar getutteld"
Wat???quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef regenworm het volgende:
liekse: ik zou wel met tien bloed geile mannen
hij vergeet joostquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Als jij hier weg gaat (tegen Rob) dan zit ik hier alleen nog maar met Menno. Voor de rest wordt er alleen nog maar getutteld"
Lieske: "Ik zou wel met 10 bloedgeile kerels willen overblijven"
Sneu zeg, verloren zaakquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef BB-King het volgende:
Rob is er nog steeds heel zeker van dat ie blijft donderdag.
Hij zei dat z'n moeke en vrienden een jaarsalaris belt/smst om hem erin te houden.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Linda is aan de cassis.![]()
Zuipen moet je, kuthoer.
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Mennoquote:
Nee hoor, dat is bewust...quote:
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
En toch presteert roel het alweer om iets geks te zeggen. Hij vindt het maf dat er mensen zijn die U zeggen tegen hun ouders.
De lijst met dingen die mensen doen of vinden wat hij "niet bij kan" wordt steeds langer.
Met opzet... omdat Joost ook altijd zit te tuttelen..quote:
Die colleges heeft hij gemist was hij stonedquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.
Het hoeft niet overdreven te zijn (zoals Rob met zijn "gesprekjes") of over de bewoners te gaan , maar gewoon een losse opmerking hier of daar, als het over mensen in het algemeen gaat. Over theorien, of een ander iets wat hij opgestoken heeft tijdens zijn studie.
Ik heb er echt, helemaal niks over gehoord. Correct me if I'm wrong!
Ja, het gaat beter tussen hem en Menno.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Menno
of snapt Menno de mannenregels inmiddels wel?
Als Nathalie nou 's de helft over Ralph zat te roddelen en wat meer aan "haar" Joost dacht en hem dat ook liet merken, dan wilde ik nog wel geloven dat ze over Ralph heen is. Wat is in vredesnaam het nut om hem nu nog te dissen ? Hij is toch al exit..... maarja, Nathalie loopt natuurlijk behoorlijk achter de feiten aan (zou ze denken dat hij nog exit moet ??)quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Nathalie vertelt net dat Ralph haar tijdens het douchen na een feest serieus heeft voorgesteld om even een wippie te maken. De ramen waren toch beslagen.
Je hebt gelijk man. Ik had ook een idee, er is iets anders dan anders. Maar dat is het gewoon!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek tussen roel en lieske is best leuk om naar te luisteren.
Geen geroddel en dat is een verademing
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
Het gesprek tussen roel en lieske is best leuk om naar te luisteren.
Geen geroddel en dat is een verademing
Ze zijn een spelletje aan het doen en moeten automerken opsommen. Erger kun je je niet vervelen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Is er iemand die Lieskes en Roel's gebrabbel kan ondertitelen?
Ralphquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:15 schreef Gert het volgende:
Nathalie vertelt net dat Ralph haar tijdens het douchen na een feest serieus heeft voorgesteld om even een wippie te maken. De ramen waren toch beslagen.
Loedertje, je sig is stukquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Is er iemand die Lieskes en Roel's gebrabbel kan ondertitelen?
ik vind Roel meer iemand die tactisch wil stemmen en Joost zal van niemand nog een stem gaan krijgen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
Ja, het gaat beter tussen hem en Menno.
Ook gezien het feit dat Roel volgens mij rancuneus is, zal hij de volgende keer dan ook niet meer op Menno maar op Joost stemmen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |