Komt nog welquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef MissX het volgende:
ik had van het stoppen met roken toch wel meer verwacht. Toch wel flinke uitbarstingen ofzo, maar het is maar saai.
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
Roel over dido: wat een verschrikkelijke neplach
vervolgens GNAGNAGNA en een high five
En zielepotisme en je krijgt er een uitgewoonde rotsmoel van. O nee die had ze al.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
Ik wor gillend gek van die sjankwal met dat stoppen met roken van d'r. Als stoppen met roken opleverde dat iedereen zo achterlijk dom gaat lopen lullen dan zetten ze dat echt wel op een pakkie sigaretten: stoppen met roken veroorzaakt dom gelul en egocentrisme en narcisme
dat probleem heb ik ook geen reet aan maar weglopen ho maar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Het is vandaag wel héél erg.....
En toch krijg ik het niet voor elkaar mezelf van de streams los te rukken...
sssst, dat zie ik pas over 2 minuten....quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:50 schreef versabommie het volgende:
DIDO HEEFT LIESKE HAAR CEINTUUR GESLOOPT!
CATFIGHT!
Ze moeten Chantal véél meer gaan jennen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:48 schreef MissX het volgende:
ik had van het stoppen met roken toch wel meer verwacht. Toch wel flinke uitbarstingen ofzo, maar het is maar saai.
Ik heb eeb aantal pagina's van de bewuste Aktueel gevonden. De enige foto van Ingrid die er instaat is die met de balletschoentjes. Het artikel gaat over 5 meiden (waaronder Ingrid) die mot hebben met een dansschool/showballet - eigenaresse. Ik mis het begin van het artikel maar Ingrid zou een blessure hebben opgelopen, en op de missende pagina staat ook een volgens mij wat pikant verhaal waarbij ook Prins Albert van Monaco betrokken is. Wie weet meer??quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellen
[afbeelding]
heeft ze het wel in de gaten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat Lieske het denigrerende gedrag jegens haar voor lief neemt.
Ik denk ook dat het pas over een paar dagen komtquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef MissX het volgende:
[..]
jamaar ik moet om 6.15 op dus graag nu en niet pas om 1 uur
Volgens mij hoor jij nu dingen die er niet zijn. Ze zitten dit keer allemaal flauw te doen en Lieske doet net zo hard mee. Dit in tegenstelling tot andere keren trouwens, maar dit keer is er geen sprake van denigrerende opmerkingen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat Lieske het denigrerende gedrag jegens haar voor lief neemt.
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ach, één keer 'voor mij part vallen jullie nu allemaal harstikke dood neer, dat zou me geen fucking shit kunnen schelen' wel genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!
zou me zo fijn lijken ...
Menno schijnt buiten te liggen en Ingrid, Tanja op bedquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef Wup het volgende:
even een gokje: liggen Menno & Ingrid in bed?
Ze krijgt vanzelf wel weer een *jullie negeren mij* jankbui .quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik denk al een week of zo, dat ze het verdraagt en er niet op reageert
Als dit in de [op bekakte toon modus] staat is ie helemaal goedquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
inderdaad, zou het niet fantastisch zijn als Lieske nu opstond, richting dido liep en zou zeggen: Beste dido.....geef me jouw ceintuur dan maar en leer leven met de kapoote van mij, als dat je niet aanstaat dan RUK IK JE VIEZE BEKAKTE SCHELE STINKOGEN UIT JE OMHOOGGEVALLEN ROTKOP EN SCHIJT JE WEKE SCHEDEL VOL, JIJ INSECT OP DE VOORRUIT VAN MIJN BESTAAN! EN NU OPROTTEN EN UIT MIJN GEZICHTSVELD!
zou me zo fijn lijken ...
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, één keer 'voor mij part vallen jullie nu allemaal harstikke dood neer, dat zou me geen fucking shit kunnen schelen' wel genoeg.
da's wel weer triest, maar gezien haar verbale vermogens zie ook geen andere oplossing voor haarquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef Loedertje het volgende:
Ze krijgt vanzelf wel weer een *jullie negeren mij* jankbui .
Roel's poenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Loedertje het volgende:
Heb ik het nu goed begrepen dat Joost een geheime missie heeft om geld te gaan zoeken in de tuin en dat hij het mag houden?
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het ook wel prima zo. Laat haar in dit groepje maar lekker wat naief en niet zo ad-rem blijven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!
Chantalletje is gewoon een lief klein onschuldig mokkeltje dat haar draai binnen de groep nog niet zo goed kan vinden en haar onzekerheid probeert te verbergen in wat onschuldige roddeltjes..quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
Ik vind Tanja en Chantal écht geweldige wijven
Ik denk dat ze BB gaan winnen...
[/uitlokmodus]
Als het saai is op de streams moet je iets hè
mijn maag draait er van om zo GOORquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Yes... we gaan weer lekker naar smakkende en kauwende mensen luisteren
Dooddoener: ik denk het ook.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chantalletje is gewoon een lief klein onschuldig mokkeltje dat haar draai binnen de groep nog niet zo goed kan vinden en haar onzekerheid probeert te verbergen in wat onschuldige roddeltjes..
ik heb blijkbaar iets gemist maar sinds wanneer ligt Roel zijn geldbuidel in de tuin verstopt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef cevece het volgende:
Roel's poen![]()
![]()
Dat zou werkelijk hilarisch zijn als Joost het vindt ! Roel heeft toch op het ogenblik al een pesthekel aan Joost ofzo
![]()
Sinds-ie 'm daar verstopt heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:03 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar iets gemist maar sinds wanneer ligt Roel zijn geldbuidel in de tuin verstopt?
flugeltje je vraagt nu echt om problemen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
Wow Arcee, scherpquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb niet speciaal iets met lieske, maar ik zou haar graag tussentijds een cursusje assertiveit "da bommieway" willen geven nu!
Voor Lieske is dat toch al behoorlijk assertiefquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:34 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft geen idee wat tutoyeren is
Lieske: "Dus als iemand wil tutoyeren buigt Dido meteen voorover en zegt 'kom maar'
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[uitlokmodus]
[/uitlokmodus]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
flugeltje je vraagt nu echt om problemen.
Ook daar hebben ze zo hun waarden en normenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:05 schreef cuall het volgende:
[..]
die 2 moeten snel terug naar hun eigen plek, de Woeste Hoeve en de Wallen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |