ik kan haar nooit zo goed verstaan maar ze schijnen dingen gezegd te hebben soort van tips ofzo hoe je nog makkelijker / dichter bij kan komen en nu is ze daar bang voor gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef versabommie het volgende:
Ga zelf eerst eens werken aan je sociale vaardigheden, corky!![]()
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ing heeft gewoon last van haar maag ivm het vette eten![]()
Prima, als je maar niet denkt dat ik daarna hand in hand met je onder de douche ga staan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.
Dus misschien kunnen we samen op cursus dan.
ze legt niets, ze lagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef versabommie het volgende:
wat leg ingrid te janken?
Ja vies he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei ook nog "Kijk me aan!" tegen Lieske![]()
Ow, ik had wel effe het geluid uitstaan op 1 stream ivm de vertraging....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is geworden
Ingrid heeft volgens mij maar 3 uur geslapen of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is geworden
Huh? Wat heb ik gemist... (ik zat op de vrouwenslaapkamer)quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef arneaux het volgende:
Godver, wat was r nou aan de hand met Rob en Roel?
De k*nkerlijers van de regie vinden het leuk om te jennen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef arneaux het volgende:
Godver, wat was r nou aan de hand met Rob en Roel?
Ik zie Roel gewoon zitten, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Roel begint nú te flippen en wat doet de regie, die draait beide streams naar een slapende Tanja in een verduisterde slaapkamer. Vieze klootzakken, waar slaat het nou op om streamkijkers te zieken?
ja zo iets was het iddquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ingrid heeft volgens mij maar 3 uur geslapen of zo.
Maar ik kan haar helemaal niet vinden op de streams???
Misschien dat ze bang is geworden van alle politieke discussies vannacht (die wij dus niet mochten zien van BB).
Bang voor een bomaanslag of zo.
ja klopt en het schijnt iets gezegd te zijn hoe je makkelijk bij het huis kan komen ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Dus als ik alles een beetje bij elkaar optel....
Gisteren hebben ze een politieke discussie gehad, zij weten niet dat wij die niet gezien hebben..
Daarstraks gooide iemand iets over het gek, daarna werd er wat lacherig over gedaan. "kwajongens met baarden en jurken aan' etc... En nu worden er mensen bang?
Goed samengevat of mis ik iets?
HIj denkt, had ik maar sjagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
Rob is net schijnbaar naar Roel toegekomen en zei iets tegen 'm, wat verstond ik niet. Vervolgens had Roel daar geen trek in en liep weg. En Roel is dus gewoon sjag.
Vanwege het gluren naar de camera mannen waarschjinlijk. Dat mocht niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Tanja, Ingrid en Chantal naar DBK? Pourqoi, weet iemand dat?
nee dat is waar de camera mannen lopen ...en ik dacht dat het licht niet meer uit mocht behalve als ze gingen slapenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef Sonique het volgende:
Tanja Ingrod en Chantal daar de DBK.
WTF, mogen ze ook niet door de spiegels kijken als de kamer donker is?
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?
Roel had Rob toch gevraagd hem te waarschuwen als hij weer teveel op had, en vervelend werd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
Rob is net schijnbaar naar Roel toegekomen en zei iets tegen 'm, wat verstond ik niet. Vervolgens had Roel daar geen trek in en liep weg. En Roel is dus gewoon sjag.
Roel dronken dan ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel had Rob toch gevraagd hem te waarschuwen als hij weer teveel op had, en vervelend werd?
Ms dat.
Maar als je dan zover heen bent, ben je natuurlijk niet gediend van zo'n waarschuwing
~quote:
Ik geloof ook niet dat zee er trots op is!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellen
[afbeelding]
Volgens mij is dat ook de enige manier om te overleven in dat hok met sjankwal en rob erin terwijl je moet stoppen met rokenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
~
Nou, voor het eten wel enigzins.... hij stond vanmorgen al op met bier, dus tja..
moet ie tegen die mensen zich afreageren en niet tegen anderen die hem niet dwars zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige manier om te overleven in dat hok met sjankwal en rob erin terwijl je moet stoppen met roken![]()
O.K.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
mooi Soniquequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |