Ja joh, ze zijn marionetten in een Talpa productie!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Huh??? Een sanctie omdat ze over dit soort zaken hebben???
Doe eens normaal, mongoolquote:
Hoe kun je nou verwachten dat mensen zichzelf zijn in het huis, als er dergelijke oud rusische spreekverboden komen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef pinkplatinum het volgende:
BB: Als er nu niet gestopt wordt met dit soort gesprekken dan komt er een sanctie met een noodrantsoen..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef avonne het volgende:
hmm. mijn streams komen blijkbaar 2 minuten later dan die van jullie binnen
Mooi makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet Died nou met die sigaret?
Ze maakt een Dildo voor vannacht!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet Died nou met die sigaret?
Koop zalf josti!quote:
Antwoord helemaal at Lieske-stylequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Net voor de waarschuwing had Lieske wel weer een leuke....
Roel: Ik zou wel eens willen weten of het goed bekeken wordt.
Lieske: Ja, het wordt goed bekeken, dat heb ik van de fysiotherapeut... Of euh, het wordt bekeken, hij zei dat er mensen naar hem toekwamen die het gezien hadden. Dus euh... Ja, ik euh... Tja, euh ik weet niet of het goed bekeken wordt, maar het wordt wél bekeken...
Toen Lieske dat geld in die koffer had zitten moesten ze ook ineens die koffers inleveren en datquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is ook wel leuk aan de ene kant maar aan de andere kant wil ik gewoon dat ie eerlijk betrapt wordt niet door hintjes en truuken
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:45 schreef walnuts het volgende:
Is het nou zo moeilijk om eerst je mond leeg te eten en dan pas te ouwehoeren?
Chantal vreet als een uitgehongerde oeros, niet normaal.
Brrr.![]()
Leuk hè, Chantal zien "eten".quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Black_Orchid het volgende:
Gatver wat smerig om die gasten te zien eten. Lijkt wel een dieren tuin, Chantal haar bek draait als een windmolen en Tanja heeft de saus aan haar kin hangen.
Het is niet van tevoren afgesproken met Roel, dus ik vind het laag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Toen Lieske dat geld in die koffer had zitten moesten ze ook ineens die koffers inleveren en dat
terwijl zij aan het fietsen was en er dus niet "tussenuit kon"'
is gewoon treiteren wat ze doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |