Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekeningquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vond Chantal best sympathiek tijdens haar gesprek met Joost. Vond echt dat ze dit keer wél wijze raad had.
Nou, idd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
Nathalies vader stapt met 20 bier op achter het stuur en koopt drie dozen wijn per week bij de slijter, en nu vertelt ze net dat haar moeder ook een drankprobleem heeft (of in ieder geval had).
Nathalie zelf heeft 5 glazen wijn per avond nodig om te kunnen functioneren op haar werk. En rijdt daarna naar huis.
Gaat lekker daar.
En dan zijn er hier nog mensen die beweren dat Nathalie altijd "doet alsof ze dronken is". Echt niet dus hè. Ik heb 'r ook al meerdere malen bij wijze van shotje een glas wijn ineens achterover zien slaan. Ze heeft het niet van een vreemde dus.
Ik hoop trouwens niet dat ik die pa een keer in z'n auto tegenkom, als ik van de Zwagte Ruitâh naar huis fiets.
Dat vond ik ook. Nu ze weer gers gaat doen over mannen met Tanja heb ik het meteen weer helemaal met haar gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vond Chantal best sympathiek tijdens haar gesprek met Joost. Vond echt dat ze dit keer wél wijze raad had.
Ik zie Roel nergens?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekening.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg ratelt komt er soms wel eens wat zinnigs uit natuurlijk. Da's gewoon een kwestie van kansrekening.
als Nathalie het huis uit gaat staan ze van de afkick huizen al te wachten denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef MissX het volgende:
gezellig gezin
Niet alleen vandaag volgens mij. Linda wil Roel voor zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
Ik voel al de hele dag al een soort negatieve spanning van Linda naar Lieske toe... of ben ik de enige die dat heeft?
Oh, even gemist wat er gezegd is dan.. (Kom net weer binnenvallen)quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:02 schreef Aventura het volgende:
[..]Nee, maar ik was serieus aangenaam verrast door haar heldere visie op Joost en de problemen met zijn ouders. Zelfs ik had daar wat aan
quote:
Lieske wil Roel al niet meer ivm zijn vrouwenhoeveelheden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:05 schreef Marrije het volgende:
1
Niet alleen vandaag volgens mij. Linda wil Roel voor zichzelf.
Misschien riepen ze 'Tanja, je bent een crackhoer met vlooiuh!'quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:04 schreef Foreverblue het volgende:
Ze zaten net weer te schreeuwen over de schutting.... Tanja is populairder dan die rooie
Zoals de waard is vertrouwt ie zijn gasten, 'als je niet op je vent let is ie voor mij'quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske wil Roel al niet meer ivm zijn vrouwenhoeveelheden.
Dido onderhand ook niet meer, neem ik aan
Mooi gesprek dat ze hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido en Nathalie hebben dezelfde achtergrond.. misschien dat ze daarom zo goed met elkaar overweg kunnen..
Dat is Lieske....gewoon op mute gooien...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:09 schreef Black_Orchid het volgende:
Kan iemand even vragen op die Chantal, Lieske en Rob hun kanis houden met dat irritante gezing.![]()
Weet zelf niet precies wat er was, maar hij is aan het drinken en kan slecht tegen drankquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef avonne het volgende:
Vraagje tussendoor:
ik lees in de SCs dat Roel vanmiddag weer een narrige bui heeft. Kan iemand mij uitleggen tegen wie en waar het over ging?
En het scheelt ook dat ze daardoor weer geen poot uit hoeven te steken.quote:
ja... ze hebben meer diepgang dan ik had verwacht en dat ze doen overkomen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Is bij nader inzien idd wel een gesprek op niveau tussen Nath en Dido.
Best wel persoonlijk over de achtergronden
01 Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 19:24 schreef Lienekien het volgende:
Peter, wie is op dit moment jouw favoriet? (Ben zomaar ineens nieuwsgierig.)
Leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
01 Lieske(vanwege de mega relaxte schattigheidsfactor, ze vertedert me)
02 Roel
03 Tan
04 Dido
quote:
hahaha tijdens het weg schransen van zn shoarma..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:44 schreef Aventura het volgende:
Joost DBK.
is Tanja volledig uit je lijstje verdwenen?????quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
01 Lieske(vanwege de mega relaxte schattigheidsfactor, ze vertedert me)
02 Roel
03 Tan
04 Dido
edit: heb trouwens Leroy als eindwinnaar getipt
er is iets over het hek gegooid en joost alleen moest het pakken..quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:51 schreef Knurkie het volgende:
wat was het bericht dat Joost gekregen heeft?
er staat Tanquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:47 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is Tanja volledig uit je lijstje verdwenen?????
en ik had 1 favo die is weg en nu Joost die mag van mij winnen
dank je welquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
er is iets over het hek gegooid en joost alleen moest het pakken..
maar hij kan het niet vinden..
en de anderen geloven hem niet...
Haags.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:58 schreef Gert het volgende:
de Zwagte Ruitâh
Tanja heeft best een leuk gezicht, als ze een goeie dag heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Pinball het volgende:
Beginnen die 2 lelijke kutten van een Chantal en Tanja nou weer te klagen over de mannen in het huis? Die twee zijn zelf te leljik om overheen te kotsen met hun vieze afgeleefde hoerenkoppen, gatverdamme![]()
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat Tan
Ik neem aan dat ie hetzelfde spraakgebrek als de bewoners heeft en Tanja bedoelt
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:43 schreef Pinball het volgende:
Rob, die zéker weet dat hij in de finale zit
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Hij zat in een plantenbak????
Waar is het geld van Roel????
Ja zeker als ze lacht, dan vind ik haar ook best mooi om te zienquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tanja heeft best een leuk gezicht, als ze een goeie dag heeft.
Bedoel je niet Roel ipv Rob?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Pinball het volgende:
Joost is de plantenbakken aan het onderzoeken, en Rob wordt zenuwachtig
[afbeelding]
Ja precies, en Roel blijft rustig zitten, dat verbaast me.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef Bocaj het volgende:
Oei, plantenbakken.... Zat daar niet het geld in van Roeltje ???
vind ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:58 schreef Kimske het volgende:
Joost moet de plantenbakken doorzoeken.. wat aso van BB zeg..
Ja, ik was ook net bezig met een screenie van Robquote:
Nee joh, juist goed. Laat hem maar goed in de stress zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:58 schreef Knurkie het volgende:
onder een plantenbak
vind het wel erg flauw van BB
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er staat Tan
Ik neem aan dat ie hetzelfde spraakgebrek als de bewoners heeft en Tanja bedoelt
is ook wel leuk aan de ene kant maar aan de andere kant wil ik gewoon dat ie eerlijk betrapt wordt niet door hintjes en truukenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee joh, juist goed. Laat hem maar goed in de stress zitten.![]()
jezus grrrrrrrrrrrrrrristus...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:48 schreef pinkplatinum het volgende:
Chantal: als ze maar geen pakjes sigaretten over het hek gaan gooien..
ze hebben toch volop sigaretten in huis![]()
Jij vraagt je zeker nu nóg af wie je in je billen kneep.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in de Zwagte Ruitert, zag je me![]()
Dat is ook wel waar. Maar dat gezeik over de mannen schoot me even in het verkeerde keelgatquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Arcee het volgende:
Tanja heeft best een leuk gezicht, als ze een goeie dag heeft.
Ja joh, ze zijn marionetten in een Talpa productie!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef flugeltje het volgende:
Huh??? Een sanctie omdat ze over dit soort zaken hebben???
Doe eens normaal, mongoolquote:
Hoe kun je nou verwachten dat mensen zichzelf zijn in het huis, als er dergelijke oud rusische spreekverboden komen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:09 schreef pinkplatinum het volgende:
BB: Als er nu niet gestopt wordt met dit soort gesprekken dan komt er een sanctie met een noodrantsoen..
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:10 schreef avonne het volgende:
hmm. mijn streams komen blijkbaar 2 minuten later dan die van jullie binnen
Mooi makenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet Died nou met die sigaret?
Ze maakt een Dildo voor vannacht!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat doet Died nou met die sigaret?
Koop zalf josti!quote:
Antwoord helemaal at Lieske-stylequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Net voor de waarschuwing had Lieske wel weer een leuke....
Roel: Ik zou wel eens willen weten of het goed bekeken wordt.
Lieske: Ja, het wordt goed bekeken, dat heb ik van de fysiotherapeut... Of euh, het wordt bekeken, hij zei dat er mensen naar hem toekwamen die het gezien hadden. Dus euh... Ja, ik euh... Tja, euh ik weet niet of het goed bekeken wordt, maar het wordt wél bekeken...
Toen Lieske dat geld in die koffer had zitten moesten ze ook ineens die koffers inleveren en datquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
is ook wel leuk aan de ene kant maar aan de andere kant wil ik gewoon dat ie eerlijk betrapt wordt niet door hintjes en truuken
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:45 schreef walnuts het volgende:
Is het nou zo moeilijk om eerst je mond leeg te eten en dan pas te ouwehoeren?
Chantal vreet als een uitgehongerde oeros, niet normaal.
Brrr.![]()
Leuk hè, Chantal zien "eten".quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:42 schreef Black_Orchid het volgende:
Gatver wat smerig om die gasten te zien eten. Lijkt wel een dieren tuin, Chantal haar bek draait als een windmolen en Tanja heeft de saus aan haar kin hangen.
Het is niet van tevoren afgesproken met Roel, dus ik vind het laag.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Toen Lieske dat geld in die koffer had zitten moesten ze ook ineens die koffers inleveren en dat
terwijl zij aan het fietsen was en er dus niet "tussenuit kon"'
is gewoon treiteren wat ze doen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:14 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Toen Lieske dat geld in die koffer had zitten moesten ze ook ineens die koffers inleveren en dat
terwijl zij aan het fietsen was en er dus niet "tussenuit kon"'
is gewoon treiteren wat ze doen.
Dan kan je nog steeds normaal doen, mongoolquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef versabommie het volgende:
Koop zalf josti!
Log net in krijg ik 'zukke onsmakelijke foto's op m'n scherm!
Ga zelf eerst eens werken aan je sociale vaardigheden, corky!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds normaal doen, mongool
Wat was er?quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:58 schreef Knurkie het volgende:onder een plantenbak
vind het wel erg flauw van BB
liefquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Net voor de waarschuwing had Lieske wel weer een leuke....
Roel: Ik zou wel eens willen weten of het goed bekeken wordt.
Lieske: Ja, het wordt goed bekeken, dat heb ik van de fysiotherapeut... Of euh, het wordt bekeken, hij zei dat er mensen naar hem toekwamen die het gezien hadden. Dus euh... Ja, ik euh... Tja, euh ik weet niet of het goed bekeken wordt, maar het wordt wél bekeken...
zat dat haar van dido nu in de koffie? zag er goor uit..quote:
er was iets over het hek gegooid en alleen Joost mocht zoeken dus Roel werd lichterlijk nerveusquote:
Lijkt net een shot uit de Bold & Beautiful...quote:
Uiteraard met die slijmerige zogenaamd vaderlijke blik van hem..... beh.... wat een vreselijk gast is datquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
Rob tegen Lieske: Ik neem de afwas van jou over, jij hebt een zeer been dus IK neem de afwas van jouw over. Met er uiteraard achteraan....... K heb vanochtend ook al een afwas gedaan.....
de kneus begint nu idd wel erg veel de aandacht te vestigen op zijn schoonmaakwerk. Toch een teken dat hij smorgens opruimt met het spel in zijn achterhoofd...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
Rob tegen Lieske: Ik neem de afwas van jou over, jij hebt een zeer been dus IK neem de afwas van jouw over. Met er uiteraard achteraan....... K heb vanochtend ook al een afwas gedaan.....
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werdquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Wat heeft Ing?
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werd
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werd
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??
Ze is niet alleen man, ze is ook nog eens papaquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?
Hij zei ook nog "Kijk me aan!" tegen Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
ik kan haar nooit zo goed verstaan maar ze schijnen dingen gezegd te hebben soort van tips ofzo hoe je nog makkelijker / dichter bij kan komen en nu is ze daar bang voor gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef versabommie het volgende:
Ga zelf eerst eens werken aan je sociale vaardigheden, corky!![]()
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ing heeft gewoon last van haar maag ivm het vette eten![]()
Prima, als je maar niet denkt dat ik daarna hand in hand met je onder de douche ga staan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.
Dus misschien kunnen we samen op cursus dan.
ze legt niets, ze lagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef versabommie het volgende:
wat leg ingrid te janken?
Ja vies he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei ook nog "Kijk me aan!" tegen Lieske![]()
Ow, ik had wel effe het geluid uitstaan op 1 stream ivm de vertraging....quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is geworden
Ingrid heeft volgens mij maar 3 uur geslapen of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:30 schreef Knurkie het volgende:
[..]
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is geworden
Huh? Wat heb ik gemist... (ik zat op de vrouwenslaapkamer)quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef arneaux het volgende:
Godver, wat was r nou aan de hand met Rob en Roel?
De k*nkerlijers van de regie vinden het leuk om te jennen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:31 schreef arneaux het volgende:
Godver, wat was r nou aan de hand met Rob en Roel?
Ik zie Roel gewoon zitten, hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:32 schreef Gert het volgende:
Roel begint nú te flippen en wat doet de regie, die draait beide streams naar een slapende Tanja in een verduisterde slaapkamer. Vieze klootzakken, waar slaat het nou op om streamkijkers te zieken?
ja zo iets was het iddquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Ingrid heeft volgens mij maar 3 uur geslapen of zo.
Maar ik kan haar helemaal niet vinden op de streams???
Misschien dat ze bang is geworden van alle politieke discussies vannacht (die wij dus niet mochten zien van BB).
Bang voor een bomaanslag of zo.
ja klopt en het schijnt iets gezegd te zijn hoe je makkelijk bij het huis kan komen ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:36 schreef flugeltje het volgende:
Dus als ik alles een beetje bij elkaar optel....
Gisteren hebben ze een politieke discussie gehad, zij weten niet dat wij die niet gezien hebben..
Daarstraks gooide iemand iets over het gek, daarna werd er wat lacherig over gedaan. "kwajongens met baarden en jurken aan' etc... En nu worden er mensen bang?
Goed samengevat of mis ik iets?
HIj denkt, had ik maar sjagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
Rob is net schijnbaar naar Roel toegekomen en zei iets tegen 'm, wat verstond ik niet. Vervolgens had Roel daar geen trek in en liep weg. En Roel is dus gewoon sjag.
Vanwege het gluren naar de camera mannen waarschjinlijk. Dat mocht niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef Dagonet het volgende:
Tanja, Ingrid en Chantal naar DBK? Pourqoi, weet iemand dat?
nee dat is waar de camera mannen lopen ...en ik dacht dat het licht niet meer uit mocht behalve als ze gingen slapenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef Sonique het volgende:
Tanja Ingrod en Chantal daar de DBK.
WTF, mogen ze ook niet door de spiegels kijken als de kamer donker is?
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?
Roel had Rob toch gevraagd hem te waarschuwen als hij weer teveel op had, en vervelend werd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:38 schreef arneaux het volgende:
Rob is net schijnbaar naar Roel toegekomen en zei iets tegen 'm, wat verstond ik niet. Vervolgens had Roel daar geen trek in en liep weg. En Roel is dus gewoon sjag.
Roel dronken dan ?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef milagro het volgende:
[..]
Roel had Rob toch gevraagd hem te waarschuwen als hij weer teveel op had, en vervelend werd?
Ms dat.
Maar als je dan zover heen bent, ben je natuurlijk niet gediend van zo'n waarschuwing
~quote:
Ik geloof ook niet dat zee er trots op is!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Misschien maakt ze zich wel druk over het poseren in de aktueel 3 jr geleden, ik heb haar daar nog niets over horen vertellen
[afbeelding]
Volgens mij is dat ook de enige manier om te overleven in dat hok met sjankwal en rob erin terwijl je moet stoppen met rokenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef milagro het volgende:
[..]
~
Nou, voor het eten wel enigzins.... hij stond vanmorgen al op met bier, dus tja..
moet ie tegen die mensen zich afreageren en niet tegen anderen die hem niet dwars zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook de enige manier om te overleven in dat hok met sjankwal en rob erin terwijl je moet stoppen met roken![]()
O.K.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
mooi Soniquequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ie tegen die mensen zich afreageren en niet tegen anderen die hem niet dwars zitten
Zou wel lachen zijn als hij nu met Lieske aan ging pappenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt wel of Lieske Roel een beetje aan het uitdagen is...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Goed gedaan, dat zijn de beste streamgatesquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef Sonique het volgende:
De streams lopen overigens via de versatel streams.
trouwens grappig, ik heb zo'n versatelabbo en zie dus de streams 30 seconden eerder minimaal .maakt weinig uit maar valt me op dat ik ook geen talpalogo zie in de streams op tv. dat kost toch geen 30 seconden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef Sonique het volgende:
De streams lopen overigens via de versatel streams.
nou laat ze in godsnaam kappen met zingen het wicht!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
Roel ziet zichzelf dicht bij perfectie
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Hij moet niet zeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
Roel ka het niet hebben dat hij niet vrijuit kan praten.... Geeft hem eens ongelijk!
Ik ben zwaar afgeknapt op Roel, vooral de laatste dagen... Beetje pseudo intelectueel doen, zo van: "Check mij eens een partij boven jullie staan qua intelligentie..."quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.
Kep hem ook nooit een grote muil zijn geven rechtstreeks tegen Menno...
Tis gewoon een held op sokken die zichzelf het predicaat stoer aanmeet, terwijl hij irl misschien de grootste sukkel van zijn wijk is!
ja als je de streams harder zet ben je wel snel van je ongedierte af zo idd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Doorgaan met zingen, Lies!!!!!!!!
Zet jij maar eens op ieder beeldje 10 puntjes. Doe je denk ik lang over hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens grappig, ik heb zo'n versatelabbo en zie dus de streams 30 seconden eerder minimaal .maakt weinig uit maar valt me op dat ik ook geen talpalogo zie in de streams op tv. dat kost toch geen 30 seconden?
Uh nee, nog net niet. Maar je kan natuurlijk altijd even de code aanpassen en de paginas op je pc opslaan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef gnuif het volgende:
[..]
goed werk Sonique, kan je ook nog servers kiezen?
![]()
mij ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als Roel een paar tikken gaat uitdelen deze week.
Leuk dat de anti Lies fokkers het weer niets vinden... en ik het wél leuk vondquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja als je de streams harder zet ben je wel snel van je ongedierte af zo idd!
Jammer, maar het is haar manier met omgaan van het niet roken!quote:
Ik denk dat Joost en goeie kandidaat is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mij ook niet.
moet ie maar gewoon doen, kan ie meteen vertrekken
Hmm....dan moeten de spanningen wel erg hoog oplopen, ik denk dat Roel ook wel dondersgoed beseft dat ie subiet met harde hand het huis uit word getieft als ie dat zou doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ga direct John de mol een mail sturen, kep namelijk een fantastisch idee voor de nieuwe BB variant:quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mij ook niet.
moet ie maar gewoon doen, kan ie meteen vertrekken
Da's wederzijds trouwens. Menno doet ook heel voorzichtig tegen Roel. Als hij zin heeft om iemand in zijn gezicht te spugen dan neemt-ie liever iemand als Joost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.
Kep hem ook nooit een grote muil zijn geven rechtstreeks tegen Menno...
heeft niet per se met anti Lies te maken lijkt mequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat de anti Lies fokkers het weer niets vinden... en ik het wél leuk vond
OMG, deze foto mag Liese zelf nooit zien, want dan heeft ze meteen anorexia!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gewauwel over wat een "mooi woord" is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
gelukkig zijn Björk en vooral coldplay niet mainstream...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt van Bjork en Goldplay. De rest van de mainstream muziek vind hij minder blijkbaar. Ook luisterde hij vroeger veel naar Pink Floyd ()
Ook dat, maar het ging over het zingen van Lieske. Van mij mag ze best lekker even zingenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gewauwel over wat een "mooi woord" is?
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind ik hem ook heel explosief.
voel het aan mijn voelsprieten
Die blik herken ik idd wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.
Ja precies. Hij mag wel eens bij een collega op de bank gaan liggen. Anger Management ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
gelukkig zijn Björk en vooral coldplay niet mainstream...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Sonique het volgende:
MENNO EN INGRID DOEN HET IN DE BADKAMER!!!
Nee hoor...
Grapje.... :p
Zo... nu is iedereen weer wakker....
Hij heeft waarschijnlijk een kunstgebitquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef Gert het volgende:
Rob is met twee vingers in zijn mond aan het wroeten.
[afbeelding]
hydrocultuurquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef doka het volgende:
Is Lieske verdrietig ofzo?
Die doet inderdaad geen vlieg kwaad. En is de enige die ik nog niet op kutgeintjes of zwartmakerij heb betrapt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Jammer dat Lieske een beetje simpel en saai is.
Ze is wel een van de aardigste bewoners volgens mij.
Hmmm zonder een bezopen Roel en Linda is er niks aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Gert het volgende:
Zuip nou een beetje dóór Roel!
En waarom staat er bij Linda geen fles bier op de rand van de badkuip?
Is niet in een al te beste bui...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef doka het volgende:
Is Lieske verdrietig ofzo?
ja ik denk dat het dat is, ik herken het van mijn werk als er een gespannen sfeer heerst, de lichaamshouding en zijn gezichtsuitdrukkingen spreken iets van agressie uit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, een douchegebit, een sportgebit, en een eetgebitquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef milagro het volgende:
Marina marina marina ti voglio al piu presto sposar'
D'r staat toch wijn? Weer niet goed genoeg zeker voor de fijnproeversquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Gert het volgende:
Zuip nou een beetje dóór Roel!
En waarom staat er bij Linda geen fles bier op de rand van de badkuip?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Jammer dat Lieske een beetje simpel en saai is.
Ze is wel een van de aardigste bewoners volgens mij.
Ik zag het ook, dacht effe dat hij zijn kunstgebit eruit aan het halen wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef Gert het volgende:
Rob is met twee vingers in zijn mond aan het wroeten.
[afbeelding]
Op zich weinig mis mee. Dat bloed wat je dan niet meer nodig hebt in je hersenen kan je mooi ergens anders gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef charlysilva het volgende:
Een beetje simpel een beetje saai maar wel lekker![]()
Nee, ze is gewoon lievvvvvquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
Lieske wat ben je toch een snobistich kuikentje![]()
weer een hele mooie van een mooie meid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een leuke cap van vanmorgen
[afbeelding]
Just curious: wat voor werk doe je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik denk dat het dat is, ik herken het van mijn werk als er een gespannen sfeer heerst, de lichaamshouding en zijn gezichtsuitdrukkingen spreken iets van agressie uit.
Op mijn werk draai ik in zulke gevallen mijn rug niet naar iemand toe.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook iedere keer als er een sigaret opgestoken wordt Chantal een knal voor d'r harses geven... Krijgt ze ook een andere asociatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |