Uiteraard met die slijmerige zogenaamd vaderlijke blik van hem..... beh.... wat een vreselijk gast is datquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
Rob tegen Lieske: Ik neem de afwas van jou over, jij hebt een zeer been dus IK neem de afwas van jouw over. Met er uiteraard achteraan....... K heb vanochtend ook al een afwas gedaan.....
de kneus begint nu idd wel erg veel de aandacht te vestigen op zijn schoonmaakwerk. Toch een teken dat hij smorgens opruimt met het spel in zijn achterhoofd...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
Rob tegen Lieske: Ik neem de afwas van jou over, jij hebt een zeer been dus IK neem de afwas van jouw over. Met er uiteraard achteraan....... K heb vanochtend ook al een afwas gedaan.....
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werdquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
Wat heeft Ing?
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werd
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ingrid is ongerust en angstig over die bal die over het hek gegooid werd
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??
Ze is niet alleen man, ze is ook nog eens papaquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien heeft ingrid toch 1 of ander duister geheim, waarvan ze bang is dat het bekend raakt in het huis door zo'n actie?
Hij zei ook nog "Kijk me aan!" tegen Lieskequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:22 schreef Utwodublin het volgende:
ik kan haar nooit zo goed verstaan maar ze schijnen dingen gezegd te hebben soort van tips ofzo hoe je nog makkelijker / dichter bij kan komen en nu is ze daar bang voor gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat ze er niet over mogen praten ofzo??
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:19 schreef versabommie het volgende:
Ga zelf eerst eens werken aan je sociale vaardigheden, corky!![]()
vreemd dat dat ze tegen Chantal zegt dat ze bang is gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ing heeft gewoon last van haar maag ivm het vette eten![]()
Prima, als je maar niet denkt dat ik daarna hand in hand met je onder de douche ga staan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was niet subtiel, maar wel duidelijk. Dat is ongeveer hetzelfde als 20 kots-smileys.
Dus misschien kunnen we samen op cursus dan.
ze legt niets, ze lagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:15 schreef versabommie het volgende:
wat leg ingrid te janken?
Ja vies he.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zei ook nog "Kijk me aan!" tegen Lieske![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |