quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als Roel een paar tikken gaat uitdelen deze week.
gelukkig zijn Björk en vooral coldplay niet mainstream...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:01 schreef scanman01 het volgende:
Roel houdt van Bjork en Goldplay. De rest van de mainstream muziek vind hij minder blijkbaar. Ook luisterde hij vroeger veel naar Pink Floyd ()
Ook dat, maar het ging over het zingen van Lieske. Van mij mag ze best lekker even zingenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gewauwel over wat een "mooi woord" is?
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vind ik hem ook heel explosief.
voel het aan mijn voelsprieten
Die blik herken ik idd wel jaquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.
Ja precies. Hij mag wel eens bij een collega op de bank gaan liggen. Anger Management ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Of hij echt gaat slaan betwijfel ik. Maar Roel heeft met drank op een blik in zijn ogen die je ook vaak tegenkomt in het uitgaansleven en waar je dan instinctief een beetje uit de buurt blijft.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:03 schreef Sonique het volgende:
[..]
gelukkig zijn Björk en vooral coldplay niet mainstream...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Sonique het volgende:
MENNO EN INGRID DOEN HET IN DE BADKAMER!!!
Nee hoor...
Grapje.... :p
Zo... nu is iedereen weer wakker....
Hij heeft waarschijnlijk een kunstgebitquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef Gert het volgende:
Rob is met twee vingers in zijn mond aan het wroeten.
[afbeelding]
hydrocultuurquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef doka het volgende:
Is Lieske verdrietig ofzo?
Die doet inderdaad geen vlieg kwaad. En is de enige die ik nog niet op kutgeintjes of zwartmakerij heb betrapt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Jammer dat Lieske een beetje simpel en saai is.
Ze is wel een van de aardigste bewoners volgens mij.
Hmmm zonder een bezopen Roel en Linda is er niks aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Gert het volgende:
Zuip nou een beetje dóór Roel!
En waarom staat er bij Linda geen fles bier op de rand van de badkuip?
Is niet in een al te beste bui...quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef doka het volgende:
Is Lieske verdrietig ofzo?
ja ik denk dat het dat is, ik herken het van mijn werk als er een gespannen sfeer heerst, de lichaamshouding en zijn gezichtsuitdrukkingen spreken iets van agressie uit.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, een douchegebit, een sportgebit, en een eetgebitquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef milagro het volgende:
Marina marina marina ti voglio al piu presto sposar'
D'r staat toch wijn? Weer niet goed genoeg zeker voor de fijnproeversquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:09 schreef Gert het volgende:
Zuip nou een beetje dóór Roel!
En waarom staat er bij Linda geen fles bier op de rand van de badkuip?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:07 schreef Gert het volgende:
Jammer dat Lieske een beetje simpel en saai is.
Ze is wel een van de aardigste bewoners volgens mij.
Ik zag het ook, dacht effe dat hij zijn kunstgebit eruit aan het halen wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:06 schreef Gert het volgende:
Rob is met twee vingers in zijn mond aan het wroeten.
[afbeelding]
Op zich weinig mis mee. Dat bloed wat je dan niet meer nodig hebt in je hersenen kan je mooi ergens anders gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:15 schreef charlysilva het volgende:
Een beetje simpel een beetje saai maar wel lekker![]()
Nee, ze is gewoon lievvvvvquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:18 schreef cuall het volgende:
Lieske wat ben je toch een snobistich kuikentje![]()
weer een hele mooie van een mooie meid.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:17 schreef scanman01 het volgende:
Nog een leuke cap van vanmorgen
[afbeelding]
Just curious: wat voor werk doe je?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:11 schreef cuall het volgende:
[..]
ja ik denk dat het dat is, ik herken het van mijn werk als er een gespannen sfeer heerst, de lichaamshouding en zijn gezichtsuitdrukkingen spreken iets van agressie uit.
Op mijn werk draai ik in zulke gevallen mijn rug niet naar iemand toe.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Ze kunnen natuurlijk ook iedere keer als er een sigaret opgestoken wordt Chantal een knal voor d'r harses geven... Krijgt ze ook een andere asociatie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |