Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
moet ie tegen die mensen zich afreageren en niet tegen anderen die hem niet dwars zitten
Zou wel lachen zijn als hij nu met Lieske aan ging pappenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Het lijkt wel of Lieske Roel een beetje aan het uitdagen is...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
Goed gedaan, dat zijn de beste streamgatesquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef Sonique het volgende:
De streams lopen overigens via de versatel streams.
trouwens grappig, ik heb zo'n versatelabbo en zie dus de streams 30 seconden eerder minimaal .maakt weinig uit maar valt me op dat ik ook geen talpalogo zie in de streams op tv. dat kost toch geen 30 seconden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:49 schreef Sonique het volgende:
De streams lopen overigens via de versatel streams.
nou laat ze in godsnaam kappen met zingen het wicht!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:53 schreef cuall het volgende:
Roel ziet zichzelf dicht bij perfectie
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:46 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, ik heb even een pagina gemaakt voor de streams, 1 grote met 4 kleine streams, en je kunt oo wisselen zodat 1 van de kleine groot wordt.
Vond al die andere pagina's een beetje onhandig, vandaar. En misschien heeft iemand anders er ook wat aan!
De pagina werkt overigens alleen met Internet Explorer, Firefox knalt het een beetje door elkaar enzo en laat de schermen op een verkeerd formaat zien.
http://members.chello.nl/ptbuys/bb1.htm
Hij moet niet zeuren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef Bocaj het volgende:
Roel ka het niet hebben dat hij niet vrijuit kan praten.... Geeft hem eens ongelijk!
Ik ben zwaar afgeknapt op Roel, vooral de laatste dagen... Beetje pseudo intelectueel doen, zo van: "Check mij eens een partij boven jullie staan qua intelligentie..."quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.
Kep hem ook nooit een grote muil zijn geven rechtstreeks tegen Menno...
Tis gewoon een held op sokken die zichzelf het predicaat stoer aanmeet, terwijl hij irl misschien de grootste sukkel van zijn wijk is!
ja als je de streams harder zet ben je wel snel van je ongedierte af zo idd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Doorgaan met zingen, Lies!!!!!!!!
Zet jij maar eens op ieder beeldje 10 puntjes. Doe je denk ik lang over hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens grappig, ik heb zo'n versatelabbo en zie dus de streams 30 seconden eerder minimaal .maakt weinig uit maar valt me op dat ik ook geen talpalogo zie in de streams op tv. dat kost toch geen 30 seconden?
Uh nee, nog net niet. Maar je kan natuurlijk altijd even de code aanpassen en de paginas op je pc opslaan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:54 schreef gnuif het volgende:
[..]
goed werk Sonique, kan je ook nog servers kiezen?
![]()
mij ook niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als Roel een paar tikken gaat uitdelen deze week.
Leuk dat de anti Lies fokkers het weer niets vinden... en ik het wél leuk vondquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja als je de streams harder zet ben je wel snel van je ongedierte af zo idd!
Jammer, maar het is haar manier met omgaan van het niet roken!quote:
Ik denk dat Joost en goeie kandidaat is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mij ook niet.
moet ie maar gewoon doen, kan ie meteen vertrekken
Hmm....dan moeten de spanningen wel erg hoog oplopen, ik denk dat Roel ook wel dondersgoed beseft dat ie subiet met harde hand het huis uit word getieft als ie dat zou doenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:56 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zal me echt niet verbazen als Roel een paar tikken gaat uitdelen deze week.
Ik ga direct John de mol een mail sturen, kep namelijk een fantastisch idee voor de nieuwe BB variant:quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef milagro het volgende:
[..]
mij ook niet.
moet ie maar gewoon doen, kan ie meteen vertrekken
Da's wederzijds trouwens. Menno doet ook heel voorzichtig tegen Roel. Als hij zin heeft om iemand in zijn gezicht te spugen dan neemt-ie liever iemand als Joost.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel pakt het liefst mensen die hij net kan hebben...zoals joost of linda.
Kep hem ook nooit een grote muil zijn geven rechtstreeks tegen Menno...
heeft niet per se met anti Lies te maken lijkt mequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat de anti Lies fokkers het weer niets vinden... en ik het wél leuk vond
OMG, deze foto mag Liese zelf nooit zien, want dan heeft ze meteen anorexia!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gewauwel over wat een "mooi woord" is?quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |