quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
Linda is aan de cassis.![]()
Zuipen moet je, kuthoer.
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Mennoquote:
Nee hoor, dat is bewust...quote:
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:35 schreef avonne het volgende:
Saai, saaier, saaist.
En toch presteert roel het alweer om iets geks te zeggen. Hij vindt het maf dat er mensen zijn die U zeggen tegen hun ouders.
De lijst met dingen die mensen doen of vinden wat hij "niet bij kan" wordt steeds langer.
Met opzet... omdat Joost ook altijd zit te tuttelen..quote:
Die colleges heeft hij gemist was hij stonedquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Het rare vind ik niet wat zijn mening is. Maar ik vind het raar dat hij telkens andere meningen zo resoluut afwijst, en het vertikt om die uberhaupt te overdenken, terwijl je toch van een psychologie student zou verwachten dat hij ge"interesseerd is in wat anderen denken of wat hun denkprocessen zijn.
Het hoeft niet overdreven te zijn (zoals Rob met zijn "gesprekjes") of over de bewoners te gaan , maar gewoon een losse opmerking hier of daar, als het over mensen in het algemeen gaat. Over theorien, of een ander iets wat hij opgestoken heeft tijdens zijn studie.
Ik heb er echt, helemaal niks over gehoord. Correct me if I'm wrong!
Ja, het gaat beter tussen hem en Menno.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:11 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, hij had toch zo de pest aan Menno
of snapt Menno de mannenregels inmiddels wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |