Tuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieske
Huh?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:33 schreef mspoez het volgende:
Grin. "Hoe zie jij jezelf dan Roel?" "Mwoh...tegen perfectie aan"
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tjah van iemand die nuchter is kan ze niet winnen, spelletjes op het niveau van een 12jarige samen met iemand die dronken is zijn een makkie om te winnen, zelfs voor Lieske
Superspannend inderdaad. Ik moest ook meteen even een goede capture maken. Was wel even wachten totdat hij stil bleef zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:40 schreef Gert het volgende:
Leuk trouwens, die twee streams op de lezende Joost.![]()
Maak jij dan maar geen caps meer, ze zien er niet uit.quote:
Ik ook. Over 7 minuten.quote:
Zal niet half zo spannend zijn als de streams nu.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. Over 7 minuten.
Maar dat zal ook wel weer saai zijn.
en dat vind jij erg?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
chantal heeft haar zender weer eens niet om.
Ik hoop echt dat de regie hier niet meeleest op zo'n momentquote:
Nee. Volgens de gids begint het programma om 22:50.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:44 schreef cuall het volgende:
[..]
loopt bij jullie de tv ook achter net als de streams
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het gehad, trek het gewoon niet meer...
Ben inmiddels zo ingedut dat ik m'n mandje maar eens op ga zoeken.
Truste allemaal
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Die stand klopt ook wel lekker
Wat een spanning vanavond. De regie schakelt nu ook maar over. Over de nominaties.
Rob denkt dat Tanja naar huis moet.
trustquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het gehad, trek het gewoon niet meer...
Ben inmiddels zo ingedut dat ik m'n mandje maar eens op ga zoeken.
Truste allemaal
gebeurde er iets leuks in het huis krijgen we nu alleen maar kleuters in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:49 schreef Wup het volgende:
he ik wil Roel & lieske terug
ik wil geen Jut & Jul onder de deken......
van Rob kan ik het me nog enigszins voorstellen, maar Menno & Ingrid hebben het ook echt nergens anders over.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef Utwodublin het volgende:
Rob is alleen maar bezig met erin of eruit blijven, was tijdens het afwassen met linda ook zo. Iedere keer toespelingen maken, maar zij ging nergens op in.
Hij is zich allang aan het indekken. Hij moet eruit, 'omdat Tanja zwanger is', 'omdat Menno niet op de bank zit', omdat er meer jongens op Linda hebben gestemd.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Rob gaat er vanuit dat hij blijft.
ALS er ooit een tweede Ed zou kunnen komen, dan is dat nu! Ik zie hem er zo voor aan dat hij tegen Bridget zegt: "Nee Bridget, ik ga er niet uit"
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak jij dan maar geen caps meer, ze zien er niet uit.![]()
kriijg steeds meer de neiging om er een handgranaat in de regieruimte te gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
Kut regie nog zelden zo'n kutregie meegemaakt
Ja. Eruit dus met die manquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
rob is de enige die een goede dag nacht ritme heeft.
een beetje gelijk heeft hij welquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij is zich allang aan het indekken. Hij moet eruit, 'omdat Tanja zwanger is', 'omdat Menno niet op de bank zit', omdat er meer jongens op Linda hebben gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |