daar SMS-en Robs vrienden hun jaarsalaris ook niet naar toe:)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
Maar dat weet hij niet
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Onzin, hij staat toch onderaan in de polls
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.quote:
ja je ziet niks van haar hele dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...![]()
Dat is toch logische.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
kijk, recht is recht en krom is krom. Klaar.
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.quote:
Geldquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
daar hebben ze wel valse commentaren onder steeds......quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Als Chantal dat zou zien, oh oh ohquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Er zijn wel meer die denken dat ze populair zijn chantal, didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.
dat wilde ik eerst ook steeds maar ik heb het inmiddels helemaal gehad met dat mens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.
Ze komt nu heel oke over, tot haar pilaar weg is en ze weer jankend in iemand's armen valt als er 1 verkeerd dingetje gezegd wordt.
Ik dacht jaren geleden altijd, dat ik het niet eens zou overwegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |