Hehe eerst zegt ie mondhouden tegen joost en dan 'ik houd mijn mond niet meer dicht'.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
Rob: ontwijk roel, praat niet met 'm en blablablayekkerdeyek
de robroddelmasjien is in volle toeren!
maar waar bemoeit Rob zich mee...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
Hij heeft wel een punt dat Roel op Joost aast.
Das best wel jammer voor Joost, vind ik
Joost staat gewoon lager in de voedselketen, Daar heeft hij zichzelf in laten drukken. Als hij tegen Roel de eerste keer al had gezicht, bek houden anders kan je op een brintarantsoen, dan was het heel anders gegaan. Joost ging echter op zijn rugje liggen en is nu Roel zijn beotchquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:56 schreef avonne het volgende:
Hij heeft wel een punt dat Roel op Joost aast.
Das best wel jammer voor Joost, vind ik
er gaan flinke ruzies komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:55 schreef versabommie het volgende:
Rob: ontwijk roel, praat niet met 'm en blablablayekkerdeyek
de robroddelmasjien is in volle toeren!
Maar dat weet hij nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Onzin, hij staat toch onderaan in de polls
daar SMS-en Robs vrienden hun jaarsalaris ook niet naar toe:)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:00 schreef regenworm het volgende:
Maar dat weet hij niet
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:58 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Onzin, hij staat toch onderaan in de polls
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.quote:
ja je ziet niks van haar hele dagenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef -Delta- het volgende:
met 1% verschil met die drankorgelsloerie, die elke dag een grijze muis is behalve als ze heeft gezopen...![]()
Dat is toch logische.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:57 schreef Wup het volgende:
kijk, recht is recht en krom is krom. Klaar.
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.quote:
Geldquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
daar hebben ze wel valse commentaren onder steeds......quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Als Chantal dat zou zien, oh oh ohquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Daar gaat Rob weer. Even zijn camera momentje... in de hoop dat het wordt uitgezonden.
Er zijn wel meer die denken dat ze populair zijn chantal, didoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij denkt zelf dat hij heel populair is bij het Nederlandse volk, maar dat is hij dus niet.
dat wilde ik eerst ook steeds maar ik heb het inmiddels helemaal gehad met dat mens.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
Menno moet eruit, ik wil Ingrid alleen meemaken.
Ze komt nu heel oke over, tot haar pilaar weg is en ze weer jankend in iemand's armen valt als er 1 verkeerd dingetje gezegd wordt.
Ik dacht jaren geleden altijd, dat ik het niet eens zou overwegen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:01 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit mij nog steeds af te vragen wat mensen ertoe beweegt om zich op te geven voor BB...
Hij is zich toch voortdurend bewust van de camera's, dat hoor je aan alles. Dat domme zingen 'zie mij eens vrolijk zijn', dat voortdurende poetsen 'zie mij eens ijverig zijn' en dan nog steeds dat geklets tegen zijn kinderen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:04 schreef Wup het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook steeds maar ik heb het inmiddels helemaal gehad met dat mens.
ik d8 eerst het begin van een goeie wip, maar ingrid speelde slap en menno keek wat de goede lengte zou zijn voor ingrid ofzoiets...quote:
Ingrid is nog steeds ziek en wilde naar bed, Menno wilde haar wel even dragen en toen zakte haar broek afquote:
Ehm, Rob is echt wel ijverig van zichzelf hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:05 schreef Utwodublin het volgende:
dat voortdurende poetsen 'zie mij eens ijverig zijn' .
Maar trok hij haar de broek van de kont ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik d8 eerst het begin van een goeie wip, maar ingrid speelde slap en menno keek wat de goede lengte zou zijn voor ingrid ofzoiets...
en nu ik bovenstaande teruglees klinkt het ranziger dan het was
Het is ook echt een heel teer poppetje, die kan je kneden en vormen in 5 minuten. Ze denkt alleen zelf dat ze stoer is.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk en daarom wil ik haar wel zien instorten, ze doet nu alsof ze heel sterk is en in werkelijkheid is er maar 1 "ik zie dat er iets met je is Ingrid" opmerking voor nodig om het hele kaartenhuis te doen instorten.![]()
is leuk, maar moet je wel en beetje dronken zijnquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
"Kaartje blazen"
Weer een Nathalie spel?
wie stemt er op menno dan? roel niet meer denk ik en rob eruit (volgens jou)quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:08 schreef cuall het volgende:
Ja komende donderdag Rob eruit, dan de week erop Menno.
Tanja vertrekt uitzichzelf na de bevalling (daar komen we echt niet onderuit ben ik bang van)
In het begin riep iedereen nog, dat ze ws heel wat had meegemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is ook echt een heel teer poppetje, die kan je kneden en vormen in 5 minuten. Ze denkt alleen zelf dat ze stoer is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |