Rob laat idd ze kinderen liever dood gaan of slaat Menno door het raam heen! Echt een toffe peer!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, zweren op je kinderen.... dat vind ik nou weer verdacht.
Stel dat je het fout hebt (ken gebeuren) moeten je kinderen dan dood of zo?
Isabeau vervangt de screens met poeziequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:21 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft trouwens een enig roze slip en dito roze hempje aan. Tussen slip en hempje is een strookje blote huid zichtbaar. Het roze hempje heeft rode bandjes die de schouders accentueren. Verder draagt Tanja haar bruine lokken in een staartje om zo het rozen hempje goed te doen uitkomen op de rug.
Ik dacht meer aan een modeshow.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:22 schreef Wup het volgende:
Isabeau vervangt de screens met poezie
och, dat werd een vergaarbakquote:
wat onromantisch........quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht meer aan een modeshow.
Ik kreeg de indruk dat ze haar vingers aan het tellen wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske speelt eigen vingers boven haar hoofd en draait zich op haar linkerzij.
Daar leek het idd wel een beetje opquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:27 schreef avonne het volgende:
Ik kreeg de indruk dat ze haar vingers aan het tellen was![]()
Ik zit op de SEH. Niets te doen.quote:
ik heb ook alleen de streamverslagen als naslagwerkquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Zijn er eigenlijk na 00:00 vandaag nog schokkende dingen gebeurt? Zag dat Chantal nog een inzinking had gehad? Gesprekje met Rob gehad binnen veel gezeik over Char van oa Ingrid..etc verder nog iets gemist?
Menno, Ingrid en Joost hadden in bubbelbad heftige politieke gesprekken, maar als de naam Pim Fortuyn viel, dan ging de camera op ander shot.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Zijn er eigenlijk na 00:00 vandaag nog schokkende dingen gebeurt? Zag dat Chantal nog een inzinking had gehad? Gesprekje met Rob gehad binnen veel gezeik over Char van oa Ingrid..etc verder nog iets gemist?
Slaap lekker, lieverdquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:40 schreef BBscanner het volgende:
@Isabeau Werkze! Truste Streamers!
Ga maar is![]()
Ja toen de streams naar de tuin gingen elke keer en het geluid beroert werdt ben ik afgehaakt/ naar de kroeg gegaan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Menno, Ingrid en Joost hadden in bubbelbad heftige politieke gesprekken, maar als de naam Pim Fortuyn viel, dan ging de camera op ander shot.
De rest staat in vorig topic-deeltje.
Ook F1 kijken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker, lieverdIk lig om 9 uur wel op bed
En wat is hiervan de toegevoegde waarde voor dit topic, om het in het sub-forum BB te melden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:53 schreef luciano het volgende:
ik had ook gewoon net als elke zaterdag lekker met m'n beste vriendin moeten gaan stappen , maar ik moest zo nodig een nachtje doorhalen achter de computer onder het genot van 4 glazen caipirinha .......... had ik om diverse redenen beter niet kunnen doen ......... katertje is on its way
![]()
![]()
Waar moet ze dat vandaan halen dan? En hoe weet jij wat ze op haar bankrekening heeft? Winnen doet ze zeker niet meer. Dat heeft ze zelf al wel verknalt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kan die studie in The Big Apple (Columbia University?) best zelf betalen met die 100.000-350.000 euro hoor.
Ja, je muis en zijn scrolknopje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:29 schreef Coos het volgende:
Heb ik iets gemist??
Heb jij je pillen weel ingenomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, je muis en zijn scrolknopje.
Lees lekker zelf terug. Er zitten niet voor niets mensen wakker te wezen. Is allemaal terug te lezen.... Succes!!!!
Ik ben zeer relaxd. Heb ik geen pillen voor nodig. Maar aan een vraag van iemand die ff binnen komt huppelen met de vraag.... Heb ik iets gemist....quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij je pillen weel ingenomen?![]()
Doe 's effe relaxed!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 08:43 schreef Atrimar het volgende:
"alle bewoners moeten hun zenders checken"om 8:45 op zondagochtend
onder zijn bed, in een oude sok toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Scroll eens naar boven joh.quote:
Misschien een moeite doen om alles te lezen en voor slechtlezende heb ik er ook nog plaatjes bij gedaan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Hij heeft het in de bloempot gelegt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Dekbed beweegt weer de hele tijd (als in: er wordt gestreeld, niet als in: er wordt geneukt)
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:20 schreef Atrimar het volgende:
Hoezo erin dan? Aan de onderkant erin? Ik begrijp het niet zo goed...
Heb het inmiddels gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Ik denk dat ik het zie....geen idee waar zo'n gat + dop dan voor is, maar het lijkt me een super slimme plek. Beter dan onder je bed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:21 schreef walnuts het volgende:
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.
Staan die foto's ook al in. Maar teruglezen valt zo zwaar voor sommigen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het inmiddels gezien
Misschien een idee om dit in de streamverslagen te posten omdat mensen daar wel, en hier (waarschijnlijk) niet, teruglezen?
teruglezen in een SC?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staan die foto's ook al in. Maar teruglezen valt zo zwaar voor sommigen.
Ik lees de pagina waarop ik binnenkom, teruglezen doe ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle foto's en uitleg staan notabene op deze (vorige) pagina.Zelfs een pagina teruglezen is al teveel gevraagd???
Zelfs daar heb ik de foto's van de nacht gepost...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees de pagina waarop ik binnenkom, teruglezen doe ik niet
Niet teveel gevraagd, maar ik verwacht daar geen info te vinden, die hoort in de verslagen
Is daar posten soms teveel gevraagd voor je?
ja, zojuist pas, na mijn opmerkingquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik de foto's van de nacht gepost...
LekkerSimpel LekkerSimpel - zondag 9 oktober 2005 @ 09:14quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het inmiddels gezien
Misschien een idee om dit in de streamverslagen te posten omdat mensen daar wel, en hier (waarschijnlijk) niet, teruglezen?
Pagina's teruglezen is voor newbies. Alles op 1 pagina.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle foto's en uitleg staan notabene op deze (vorige) pagina.Zelfs een pagina teruglezen is al teveel gevraagd???
Mijn opmerking van 5 minuten daarvoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LekkerSimpel LekkerSimpel - zondag 9 oktober 2005 @ 09:14
Wat bedoel je met ná jouw opmerking????
Om even iets weg te wassenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:49 schreef Marrije het volgende:
Roel komt zijn bed uit...
Er waren geen behoorlijke screenshots van te maken aangezien ze zoveel mogelijk ónder het dekbed bleven. Incl. fluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maak er dan ook behoorlijke screenshots van.....
Heeft Linda net gedaan volgens mij. Zal na zeven weken wel niet veel maar dan alleen aanraken voor nodig zijn geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:50 schreef Atrimar het volgende:
Roel is nu naar de wc (9:49). Om zich af te trekken?
je bent weer vrienden aan het maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maak er dan ook behoorlijke screenshots van.....
Ze zal er langer dat het dingetje hebben moeten zoeken dan dan dat hij klaar kwamquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Heeft Linda net gedaan volgens mij. Zal na zeven weken wel niet veel maar dan alleen aanraken voor nodig zijn geweest.
Welke?quote:
Van Rob is helemaal niks meer te zeggen wat nou echt is en wat gespeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob zit verdrietig huilend in de tuin...
Zal hij doorhebben dat hij eruitgaat???
[afbeelding]
Hoe betruowbaar ie is weet ik niet, maar ik neem aan dat dit een redelijke weergave van de 'werkelijkheid' isquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:53 schreef Atrimar het volgende:
Rob gaat er ook uit. Weet ik zeker.
Niet te laat past mooi in het plaatjequote:Op zondag 9 oktober 2005 09:54 schreef Peter6000 het volgende:
Te laat, maar ik post hem toch maar![]()
[afbeelding]
met stijve is het moeilijk pissen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:55 schreef Atrimar het volgende:
Roel is 6 minuten naar de plee geweest en heeft geen bobbel meer in zijn onderbroek.
Dat Linda en Roel samen in bed liggen te frunikken. Ze zegt wel stoer 'Mijn deur is dicht en als je nu weer met Linda wilt zoenen ga je gang', maar ik geloof er niks van dat ze dat meent en nu mag ze ook nog eens niet roken...quote:
nouja, vooral het richten danquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
met stijve is het moeilijk pissen.
De stemmen staan er op dit moment iets anders voor. Wel met Rob flink onderaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:56 schreef D.Rose het volgende:
Hoe betruowbaar ie is weet ik niet, maar ik neem aan dat dit een redelijke weergave van de 'werkelijkheid' is
Ik hebgeen idee, maar ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:57 schreef regenworm het volgende:
met stijve is het moeilijk pissen.
waar staan de stemmen er anders voor?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:01 schreef Atrimar het volgende:
[..]
De stemmen staan er op dit moment iets anders voor. Wel met Rob flink onderaan.
Het laatste wat ik mee heb gekregen was dat Rob 14% van de stemmen hadDat kan natuurlijk tijdens de uitzending nog veranderen, maar dan moet het wel heel veel veranderen om de nummer 1 van haar plek te stoten (60% stemmen).
misschien moest hij ook p..penquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:02 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Ik hebgeen idee, maar ik kan me er iets bij voorstellen
Maar welke vent plast er nu 6 minuten...
Wie heeft die 60%?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:01 schreef Atrimar het volgende:
[..]
De stemmen staan er op dit moment iets anders voor. Wel met Rob flink onderaan.
Het laatste wat ik mee heb gekregen was dat Rob 14% van de stemmen hadDat kan natuurlijk tijdens de uitzending nog veranderen, maar dan moet het wel heel veel veranderen om de nummer 1 van haar plek te stoten (60% stemmen).
de binnengekomen sms'jes zonder de telefoontjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:03 schreef D.Rose het volgende:
waar staan de stemmen er anders voor?
Dit is nl. de huidige tussenstand van de Fok poll
Chantal is een uur geleden weer naar bed gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is geloof ik nog niet gesignaleerd he?
Ze gaat momenteel door een vreselijk hel (de ergste van haar leven), want ze mag niet roken
Daar is een stand van te zien? Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:06 schreef Atrimar het volgende:
[..]
de binnengekomen sms'jes zonder de telefoontjes
Pretty please?quote:
Zolang hij ze maar niet in de droger of wasmachine doet, mag dat wel denk ik....quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hopelijk vindt Tanja het niet erg dat Rob vast shirtjes opvouwt
eh...nergens...iemand op msn is zo lief tegen me. Vorige keer had ik het (via die persoon) bijna 100% goed qua percentages. 'Connecties' vind ik een dom en bombastisch woord, maar zo zou je het kunnen noemen. Ik heb nog niet helemaal door of diegene het wel helemaal tof vindt dat ik het zomaar hier in het topic plaats, maar ik kan het niet latenquote:
laten we zeggen dat ik sterk het gevoel kreeg dat Hummie iedereen die ze kent heel stevig heeft laten SMS'enquote:
Zie je wel dat Fok! niet representatief is!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:12 schreef Atrimar het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik sterk het gevoel kreeg dat Hummie iedereen die ze kent heel stevig heeft laten SMS'en
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
Help ik heb een nieuwe pc en nu kan ik geen livestreams meer volgen. Hij zegt steeds openen van media, verbinden en gereed. Maar ik zie alleen maar een zwart scherm. Wie weet waar dit aan kan liggen????
wellicht ff nieuwe codecs downloadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
Help ik heb een nieuwe pc en nu kan ik geen livestreams meer volgen. Hij zegt steeds openen van media, verbinden en gereed. Maar ik zie alleen maar een zwart scherm. Wie weet waar dit aan kan liggen????
windows xp? Heb je al die windows updates al geinstalleerd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Jank hier dat je streams het niet doen.
![]()
![]()
Nee ok dat snap ik, maar de algemene mening was hier toch een beetje erg eenzijdig. Ik vind het erg leuk iig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Atrimar het volgende:
Nou ja, de vorige keer klopte de einduitslag ook bijna exact...maar het is nog maar zondag natuurlijk, kan nog van alles gebeuren alleen denk ik dat dit al heel veelzeggend is.
donderdagavond zitten ze in % dicht bijelkaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Atrimar het volgende:
Nou ja, de vorige keer klopte de einduitslag ook bijna exact...maar het is nog maar zondag natuurlijk, kan nog van alles gebeuren alleen denk ik dat dit al heel veelzeggend is.
Rob gaat over op de *heb medelijden met me* act en probeert daar de rest en Nederland mee om te krijgen. Er zullen vast wat zielige verhalen langs komen komende week. Maar die gast is zo dom, die lult een hoop *wijsheden*, alleen is er geen touw aan vast te knopen. Amateurpsycholoog in de ergste vorm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:04 schreef Peter6000 het volgende:
Rob straalt vooral treurigheid uit, vind ik.
Maar dat komt natuurlijk ook wel door de donkere kamer, en die oranje overblijfselen.
Ik ga er één winnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb een Fatboy gekocht! Snap nou waarom die gasten de hele dag in die dingen hangen....top!
![]()
Waar kan je ze winnen? Ik wil er nog wel een paar....doe ik mijn bankstel weg.quote:
Volgens mij deed hij de tuinverlichting aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af wat Rob uitvrat, waarom hij ff stopte met zn broodje en vervolgens een beetje vaag te doen tussen de planten...
Misschien heeft hij vanacht wel stiekem gespioneerd....quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af wat Rob uitvrat, waarom hij ff stopte met zn broodje en vervolgens een beetje vaag te doen tussen de planten...
Goeie caps van Roel met z'n geld, thanksquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:
terwijl de anderen slapen.. hij geeft ze geen kans..quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor stoker het ook is..... Hij ruimt toch iedere keer wel weer de puinhopen op van de anderen.....
Rob, is simpel, want gisteren zeiden ze al dat het olie vandaag niet gebruikt mocht worden. En hij is als eerste aktief..... En dan zo'n vraag stellen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:55 schreef teun911 het volgende:
BB wil de frituurpan terug.
Met de olie erin of eruit vraagt Rob..
Wat een klootzak is het tochquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:58 schreef pinkplatinum het volgende:
terwijl de anderen slapen.. hij geeft ze geen kans..
Eens!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor stoker het ook is..... Hij ruimt toch iedere keer wel weer de puinhopen op van de anderen.....
Daar komen ze nog wel achter. Zonder Ralph (die deed ook veel) en Rob wordt dat huis in een week tijd een verschrikkelijke zwijnestal.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hij ruimt wel als enige alles op........ Maar dat ziet niemand....
Op eerdere opmerking dat iedereen slaapt.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
neeh, maar het is zijn keus.. ik geef hem er geen credit voor.. want dat probeert hij waarschijnlijk wel te krijgen bij iedereen..quote:
ze hadden het er laatst over dat Rob alles opruimt en dat ze het heus wel zelf kunnen doen, maar als rob zo graag in de ochtend alles meteen op wilt ruimen dan gaan zij niet klagen..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb hem pas 1 keer (op instigatie van BB) gehoord dat de anderen ook moeten opruimen. Die luisterden braaf maar negeerden dat volkomen. Zelfs gisteren toen Tanja volkomen onredelijk tegen hem begon te zeiken zei hij niet 1 keer dat hij de enige is die ooit wat doet in dat huis.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:02 schreef pinkplatinum het volgende:
neeh, maar het is zijn keus.. ik geef hem er geen credit voor.. want dat probeert hij waarschijnlijk wel te krijgen bij iedereen..
Ja, hij is van mening dat er drie HELE populaire mensen op de bank zittenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vindt Rob toch wel een beetje treurig vanochtend ( wel vaker trouwens)..is die man we gelukkig ???![]()
Het valt hem volgens mij allemaal wel erg zwaar?...
Misschien had Rob toch een beetje zichzelf moeten zijn. En niet zoals zijn zoon en vrienden zeggen dat hij Rob niet is..... Zijn spelletje breekt zijn nek. Want qua huishouden, vind ik hem top. Maar que communicatie een grote NUL.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:03 schreef missblack het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Vindt Rob toch wel een beetje treurig vanochtend ( wel vaker trouwens)..is die man we gelukkig ???![]()
Het valt hem volgens mij allemaal wel erg zwaar?...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Ik heb hem pas 1 keer (op instigatie van BB) gehoord dat de anderen ook moeten opruimen. Die luisterden braaf maar negeerden dat volkomen. Zelfs gisteren toen Tanja volkomen onredelijk tegen hem begon te zeiken zei niet 1 keer dat hij de enige is die ooit wat doet in dat huis.
En daarnaast kan er overdag nog steeds genoeg gebeuren, maar doet niemand dat.
HIj geeft de rest toch ook geen kans om de boel op te ruimen of eens te koken. Is ook een manipulatie hoor: zelf alles opruimen en dan een houding hebben van 'zie mij eens'. Ik durf te wedden dat als hij eruit is de rest het vanzelf wel overneemt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:04 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
ze hadden het er laatst over dat Rob alles opruimt en dat ze het heus wel zelf kunnen doen, maar als rob zo graag in de ochtend alles meteen op wilt ruimen dan gaan zij niet klagen..
op Fokquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Waar kan je ze winnen? Ik wil er nog wel een paar....doe ik mijn bankstel weg.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja, hij is van mening dat er drie HELE populaire mensen op de bank zitten![]()
en het vreet aan hem dat menno niet naast hem zit..
JUISTquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:07 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
HIj geeft de rest toch ook geen kans om de boel op te ruimen of eens te koken. Is ook een manipulatie hoor: zelf alles opruimen en dan een houding hebben van 'zie mij eens'. Ik durf te wedden dat als hij eruit is de rest het vanzelf wel overneemt.
niemand is zich zelf daar in het huisquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien had Rob toch een beetje zichzelf moeten zijn. En niet zoals zijn zoon en vrienden zeggen dat hij Rob niet is..... Zijn spelletje breekt zijn nek. Want que huishouden, vind ik hem top. Maar que communicatie een grote NUL.
Ik denk dat Joost wel zichzelf is hoor..quote:
Ik hoop dat Linda wint, want die is volgens mij als enige eerlijk.... Drank en sex.....quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:11 schreef missblack het volgende:
Lijkt mij wel moeilijk, om 100% jezelf te zijn als er 24 uur per dag camera's op je gericht staan en heel nederland je kan zien. Zelfs als je daar bewust voor kiest....
en springt er weer inquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:28 schreef teun911 het volgende:
roel komt zijn nest uit
Jah Linda mag van mij ook wel winnen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Linda wint, want die is volgens mij als enige eerlijk.... Drank en sex.....
Tanja heeft haar "rol" als zwangere primeur....
De rest is gewoon een spelletje aan het spelen....
Ik vraag me af o f dat in geval van tanja nodig is... de meeste mensen die stemmen kijken vooral tv en hebben denk ik toch een ander beeld van haar dan degenen die het ook via internet volgen. Daarnaast zijn denk ik toch wel erg veel mensen benieuwd...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:31 schreef missblack het volgende:
[..]
Jah Linda mag van mij ook wel winnen.
Tanja word er gewoon in gehouden voor die baby...denk je echt dat BB een primeur weg laat stemmen?? Er word gewoon gesjoemeld met de stemmen als het om Tanja gaat.
Roel en Linda werden vanochtend wel samen onder een dekentje wakker.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
Jeetje mina, dus niemand heeft gerookt od gezoend of is strontlazerus ruzie gaan zoeken, ownee is strontlazerus de confrontatie aangegaan met ouwe hoer chantal??
-- knip --
echt waar?? en ik lees net in de streamverslagen dat Linda zegt: roel vroeg of ik bij hem kwam slapen maar ik heb nee gezegd, want hij vroeg het eerst aan dido en die zei ook nee en toen kwam hij bij mijquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:34 schreef teun911 het volgende:
[..]
Roel en Linda werden vanochtend wel samen onder een dekentje wakker.
Nou ja, ik weet niet hoe jij afwast, maar volgens mij doet Rob dat heel normaal hoor. Wat een onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu hoe Rob afwast.... en dan heeft Tanja wel gelijk..... ff snel met borstltje erover en klaar....
Wat Tanja zei.... Dan kan je het beter niet doen....
wel weer wat gefrunnik onder de dekens in ieder geval. Ik zag het vanochtend pas. Hoe ze daar terecht gekomen zijn heb ik niet gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? en ik lees net in de streamverslagen dat Linda zegt: roel vroeg of ik bij hem kwam slapen maar ik heb nee gezegd, want hij vroeg het eerst aan dido en die zei ook nee en toen kwam hij bij mij
of iets in die trant
Is er nog wat gebeurt ook of weet niemand dat??
....en gelijk hebben zequote:Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef missblack het volgende:
Volgens mij liggen ze in bed te wachten totdat Rob klaar is![]()
Joost en Lieske zijn ook eerlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Linda wint, want die is volgens mij als enige eerlijk.... Drank en sex.....
Tanja heeft haar "rol" als zwangere primeur....
De rest is gewoon een spelletje aan het spelen....
Inderdaad onzin, zo was ik ook af.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe jij afwast, maar volgens mij doet Rob dat heel normaal hoor. Wat een onzin.
nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? en ik lees net in de streamverslagen dat Linda zegt: roel vroeg of ik bij hem kwam slapen maar ik heb nee gezegd, want hij vroeg het eerst aan dido en die zei ook nee en toen kwam hij bij mij
of iets in die trant
Is er nog wat gebeurt ook of weet niemand dat??
waarheid als een koe!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost en Lieske zijn ook eerlijk.
En Linda mag dan wel zichzelf zijn, veels soeps is het uiteindelijk niet. De tokkies zijn ook lekker zichzelf, maar daar hoeven ze van mij geen prijs voor te krijgen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
Jeetje mina, dus niemand heeft gerookt od gezoend of is strontlazerus ruzie gaan zoeken, ownee is strontlazerus de confrontatie aangegaan met ouwe hoer chantal??
Wat valt me dat tegen zeg, stelletje watjes daar in het huis!!
Goedemorgen trouwens allemaal
ow, dus ipv de zaterdagavond rel wordt het de zondagochtend relquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef missblack het volgende:
Volgens mij liggen ze in bed te wachten totdat Rob klaar is![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost en Lieske zijn ook eerlijk.
En Linda mag dan wel zichzelf zijn, veel soeps is het uiteindelijk niet. De tokkies zijn ook lekker zichzelf, maar daar hoeven ze van mij geen prijs voor te krijgen.
Ja, dat viel mij ook vies tegen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.
Niet over de islam en politiek beginnen want de regie draait het weg.
Wordt er een beetje doodziek van talpa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ligt het aan mij of verschijnt die foto nogeneensquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ach ja , wie zal jij ook zijn om populair binnen te komen zonder de OP te lezen en dan rare dingen gaan roepen over zoenen
Staat GVD in de OP.
Menno en Ingridquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ach ja , wie zal jij ook zijn om populair binnen te komen zonder de OP te lezen en dan rare dingen gaan roepen over zoenen
Staat GVD in de OP.
Lekker hypocrietquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Staat GVD in de OP.
Ja dat had ik nog net een stukje meegekregen gisteravond, te triest voor woorden dat Talpa gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.
Niet over de islam en politiek beginnen want de regie draait het weg.
Wordt er een beetje doodziek van talpa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid![]()
nauwelijks spectaculair te noemen hoor
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid![]()
ja oke best leuk dat menno ingrid blijft overtuigen van heterosexualiteit, maar dat heb ik nu wel zo'n beetj gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.
we?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!![]()
..idd.. dat zijn toch wel de saaaiiisstteee 2.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!![]()
Wij, Fokkers, Koninging der BBhuizen...quote:
...Ik vind dit dus náuwelijks (ronduit niet) spectaculair te noemen. (Zit ook niet op meer te wachten, geen behoefte aan).quote:p zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid
Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hypocriet rijmt op TIET... Daar waar jij op let. Niet op dat ze gewoon op haar manke pootje gewoon loopt..... behalve dat iemand anders kijkt.... dan is het ......PIEPERDEPIEPPPPIEPPP....quote:
Natuurlijk wel als het wat verder gaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
...Ik vind dit dus náuwelijks (ronduit niet) spectaculair te noemen. (Zit ook niet op meer te wachten, geen behoefte aan).
No problemo wat mij betreft hoor, ik bak er geen hout van...dus regenwormquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
ga jij eens terug naar bed en stap er dan met je ándere been uit??quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
ow je bedoelt, als je een dekbed wat heen en weer ziet wapperen terwijl er twee mensen onder liggen??quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Natuurlijk wel als het wat verder gaat(Blowjob, beffen etc..)
LekkerSimpel heeft, net als Rob, maar 1 beenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ga jij eens terug naar bed en stap er dan met je ándere been uit??
Vraag me af of het qua beveiliging wel allemaal safe is zo,als buitenstaanders kwaad willen en er maar een bewaker zit s nachts is die waarschijnlijk zo uit te schakelen en is het misschien wel een eitje om over die schutting te klimmen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:53 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen.
Ik wil ook zo'n grote bloempot, vooral nu ik weet (dankzij de screens van vannacht) dat er een lamp inzit.
Ik dacht eerst dat er een spot op gericht stond.
lekker lullige opmerking dan weer van mijquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft, net als Rob, maar 1 been![]()
zeurpiet, de jouwe in de OP doet het helemaal niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
zeurpiet, de jouwe in de OP doet het helemaal niet meer![]()
Misschien is handiger als iemand anders dat ff doetquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.
Heb jij mijn vraag nog gezien? Je streamshots zijn vandaag al te veel bekeken, wij krijgen dit te zien:quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou graag helpen, maar ik denk niet dat iemand hier veel aan mijn tips heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:04 schreef muizemeis het volgende:
Misschien is handiger als iemand anders dat ff doet
het is weekend, dé twee dagen dat fanatieke streamers 24 uur per dag kunnen kijken... dus is het logisch om de bewoners die dagen te laten uitslapen toch??quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:07 schreef Bocaj het volgende:
Wat zitten we elkaar weer lekker de vliegen af t e vangen
![]()
Ik geloof dat de haan vannacht te grazen is genomen door Alibabamuis want hij is verdacht stil![]()
OpeningsPostquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:06 schreef Utwodublin het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat is OP?
Die van regenworm zijn tenminste te zien..quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, blijkbaar weer met 't goede been uit bed gestapt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Rob heeft zo te zien de Keuken bijna aan kant!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Die van regenworm zijn tenminste te zien..![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:11 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Die van regenworm zijn tenminste te zien..![]()
Nee dat is te makkelijk, die isw nu natuurlijk hard aan het werk om zn plaatjes ergens anders te hosten of ze door te mailen naar Sanne.quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
Wat is LekkerSimpel stil, wat is LekkerSimpel stil.... Holland, Holland![]()
tuurlijk wel, je hebt toch ook een pcquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:15 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nee dat is te makkelijk, die isw nu natuurlijk hard aan het werk om zn plaatjes ergens anders te hosten of ze door te mailen naar Sanne.
LekkerSimpel, we zijn wel blij met je plaatjes hoor, ik kan ze niet maken!!
LOL Heeft twee 'uit het bed stap' benen, 1 voor een goede dag, 1 voor een dag met pesthumeurquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar weer met 't goede been uit bed gestapt.
ja oke maar heb het juiste programma niet en geen plekje waar ik ze snel en makkelijk kan uploadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je hebt toch ook een pc
Welke zal ik vandaag eens nemenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:16 schreef muizemeis het volgende:
LOL Heeft twee 'uit het bed stap' benen, 1 voor een goede dag, 1 voor een dag met pesthumeur
per week??quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
Photobucket en Fokforum gaan gewoon niet samen.
Die zijn sites met 20 pageviews gewend.
Kijk mama, zonder benen!!quote:
nooit eerder problemen mee gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:17 schreef Sanne het volgende:
Photobucket en Fokforum gaan gewoon niet samen.
Die zijn sites met 20 pageviews gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |