Ook F1 kijken?quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slaap lekker, lieverdIk lig om 9 uur wel op bed
En wat is hiervan de toegevoegde waarde voor dit topic, om het in het sub-forum BB te melden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:53 schreef luciano het volgende:
ik had ook gewoon net als elke zaterdag lekker met m'n beste vriendin moeten gaan stappen , maar ik moest zo nodig een nachtje doorhalen achter de computer onder het genot van 4 glazen caipirinha .......... had ik om diverse redenen beter niet kunnen doen ......... katertje is on its way
![]()
![]()
Waar moet ze dat vandaan halen dan? En hoe weet jij wat ze op haar bankrekening heeft? Winnen doet ze zeker niet meer. Dat heeft ze zelf al wel verknalt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Lieske kan die studie in The Big Apple (Columbia University?) best zelf betalen met die 100.000-350.000 euro hoor.
Ja, je muis en zijn scrolknopje.quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:29 schreef Coos het volgende:
Heb ik iets gemist??
Heb jij je pillen weel ingenomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, je muis en zijn scrolknopje.
Lees lekker zelf terug. Er zitten niet voor niets mensen wakker te wezen. Is allemaal terug te lezen.... Succes!!!!
Ik ben zeer relaxd. Heb ik geen pillen voor nodig. Maar aan een vraag van iemand die ff binnen komt huppelen met de vraag.... Heb ik iets gemist....quote:Op zondag 9 oktober 2005 06:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij je pillen weel ingenomen?![]()
Doe 's effe relaxed!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 08:43 schreef Atrimar het volgende:
"alle bewoners moeten hun zenders checken"om 8:45 op zondagochtend
onder zijn bed, in een oude sok toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Scroll eens naar boven joh.quote:
Misschien een moeite doen om alles te lezen en voor slechtlezende heb ik er ook nog plaatjes bij gedaan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Hij heeft het in de bloempot gelegt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Dekbed beweegt weer de hele tijd (als in: er wordt gestreeld, niet als in: er wordt geneukt)
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:20 schreef Atrimar het volgende:
Hoezo erin dan? Aan de onderkant erin? Ik begrijp het niet zo goed...
Heb het inmiddels gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Ik denk dat ik het zie....geen idee waar zo'n gat + dop dan voor is, maar het lijkt me een super slimme plek. Beter dan onder je bed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:21 schreef walnuts het volgende:
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.
Staan die foto's ook al in. Maar teruglezen valt zo zwaar voor sommigen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het inmiddels gezien
Misschien een idee om dit in de streamverslagen te posten omdat mensen daar wel, en hier (waarschijnlijk) niet, teruglezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |