quote:Op zondag 9 oktober 2005 08:43 schreef Atrimar het volgende:
"alle bewoners moeten hun zenders checken"om 8:45 op zondagochtend
onder zijn bed, in een oude sok toch?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Scroll eens naar boven joh.quote:
Misschien een moeite doen om alles te lezen en voor slechtlezende heb ik er ook nog plaatjes bij gedaan...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:07 schreef Atrimar het volgende:
Maar had hij die 10.000 nu onder een bloempot???
Zo één die de bewoners gezamenlijk omkiepen als het heeft geregend?
Hij heeft het in de bloempot gelegt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Dekbed beweegt weer de hele tijd (als in: er wordt gestreeld, niet als in: er wordt geneukt)
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:20 schreef Atrimar het volgende:
Hoezo erin dan? Aan de onderkant erin? Ik begrijp het niet zo goed...
Heb het inmiddels gezienquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:17 schreef Atrimar het volgende:
Stond een screenshot boven van Roel die de zak onder een grote bloempot legt.
Ik denk dat ik het zie....geen idee waar zo'n gat + dop dan voor is, maar het lijkt me een super slimme plek. Beter dan onder je bed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:21 schreef walnuts het volgende:
Er zit een gat in de pot, dop ligt naast Roel.
Staan die foto's ook al in. Maar teruglezen valt zo zwaar voor sommigen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het inmiddels gezien
Misschien een idee om dit in de streamverslagen te posten omdat mensen daar wel, en hier (waarschijnlijk) niet, teruglezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |