Rob laat idd ze kinderen liever dood gaan of slaat Menno door het raam heen! Echt een toffe peer!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:10 schreef avonne het volgende:
[..]
Tja, zweren op je kinderen.... dat vind ik nou weer verdacht.
Stel dat je het fout hebt (ken gebeuren) moeten je kinderen dan dood of zo?
Isabeau vervangt de screens met poeziequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:21 schreef Isabeau het volgende:
Tanja heeft trouwens een enig roze slip en dito roze hempje aan. Tussen slip en hempje is een strookje blote huid zichtbaar. Het roze hempje heeft rode bandjes die de schouders accentueren. Verder draagt Tanja haar bruine lokken in een staartje om zo het rozen hempje goed te doen uitkomen op de rug.
Ik dacht meer aan een modeshow.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:22 schreef Wup het volgende:
Isabeau vervangt de screens met poezie
och, dat werd een vergaarbakquote:
wat onromantisch........quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht meer aan een modeshow.
Ik kreeg de indruk dat ze haar vingers aan het tellen wasquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:23 schreef Isabeau het volgende:
Lieske speelt eigen vingers boven haar hoofd en draait zich op haar linkerzij.
Daar leek het idd wel een beetje opquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:27 schreef avonne het volgende:
Ik kreeg de indruk dat ze haar vingers aan het tellen was![]()
Ik zit op de SEH. Niets te doen.quote:
ik heb ook alleen de streamverslagen als naslagwerkquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Zijn er eigenlijk na 00:00 vandaag nog schokkende dingen gebeurt? Zag dat Chantal nog een inzinking had gehad? Gesprekje met Rob gehad binnen veel gezeik over Char van oa Ingrid..etc verder nog iets gemist?
Menno, Ingrid en Joost hadden in bubbelbad heftige politieke gesprekken, maar als de naam Pim Fortuyn viel, dan ging de camera op ander shot.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:38 schreef BBscanner het volgende:
Zijn er eigenlijk na 00:00 vandaag nog schokkende dingen gebeurt? Zag dat Chantal nog een inzinking had gehad? Gesprekje met Rob gehad binnen veel gezeik over Char van oa Ingrid..etc verder nog iets gemist?
Slaap lekker, lieverdquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:40 schreef BBscanner het volgende:
@Isabeau Werkze! Truste Streamers!
Ga maar is![]()
Ja toen de streams naar de tuin gingen elke keer en het geluid beroert werdt ben ik afgehaakt/ naar de kroeg gegaan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Menno, Ingrid en Joost hadden in bubbelbad heftige politieke gesprekken, maar als de naam Pim Fortuyn viel, dan ging de camera op ander shot.
De rest staat in vorig topic-deeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |