huuuuuh?quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:47 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ingrid en Menno Zijn Ok Olè Olè![]()
![]()
![]()
![]()
Kom nou eindelijk is met een goed argument! Heb het idee dat je een afgunstig type bent die nooit een man als Menno zou kunnen krijgen en jaloers bent op het mooie lichaam van Ingrid!
Die roddel kwam bij Chantal vandaan!quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Ben geen Rob fan, maar volgens mij heeft Rob niks gezegd over een bruine pik.
Dat heeft Chantal in haar anti-Rob campagne naar voren gebracht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
geen idee, ik schakel net pas in, maar pluspunt is dat ze de bubbels uit hebben......quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang zitten ze al in dat bubbelbad
De hele nacht al. Een gedeelte met Joost, maar dat werd gecensureerd, want ging over politiek. Nu een uurtje of 2 samen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang zitten ze al in dat bubbelbad
Rob stond op iets van 14% van de stemmenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:53 schreef BBscanner het volgende:
Rob die gaat lekker naar huis!!!!!!!! Ingrid en Menno zijn echt eerlijk geweest en hebben door dat Rob de boel loopt te op te stoken en te vergallen. Volgende week hebben ze Chantal door en sturen deze twee toppers Chantal naar de bank, wij mogen haar dan naar huis sturen!
Klopt,heeft hij ook niet gezegd....dat is ook het smerige dat ze niets anders doen dan dat aan iedereen rondbazuinenquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Idd dubbel vond ik ook typischequote:Op zondag 9 oktober 2005 04:52 schreef milagro het volgende:
Ik snap niet zo goed, waarom Ingrid dan Rob's excuus accepteerde, en hem omhelsde laatst.
Ze is zo raar dubbel.
Ze vindt hem een klootzak, wilt hem voor schut zetten ten overstaande vd rest, maar accepteert wel zijn excuses, en zal zich kloten voelen als hij donderdag weg zou moeten.
Het is volgens mij toen begonnen op de avond dat bekend werd gemaakt dat er een homo in huis zou zitten. Er was toen een groepje in de roze slaapkamer met Rob, Dido, Roel en Ingrid, ze bespraken toen hoe Menno sexueel reageerde als hij samen met Ingrid in bed lag. Volgens mij vroeg Rob toen iets in de trand van "heeft ie dan wel een stijve pik als ie tegen je aan ligt ??"quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die roddel kwam bij Chantal vandaan!
Nee hoor, zo herinner ik het mij ook ongeveer.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:55 schreef BorTheWolf het volgende:
Dit is toen een geheel eigen leven gaan leiden. Correct me if' I'm wrong.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rob stond op iets van 14% van de stemmen
De SMS-stand en dat wil zeggen dat Linda en Tanja dus populairder zijn dan Rob.quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:58 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat wil zeggen dat Rob in populaiteit wint t.o.v. Linda en Tanja. Welke Poll? De Fok of de Talpa? Is deze gemeten na Rob zijn; Ik sla Menno door het raam! opmerking! ?
Ok,quote:Op zondag 9 oktober 2005 04:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, zo herinner ik het mij ook ongeveer.
Nee, nee nee. Ik herinner me namelijk nog een hoogst verbaasde Ingrid ("echt waaaaar??? ècht waaaaar???") toen Chantal haar dit over de bruine pik vertelde.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ok,
dus dan heeft Ingrid dit lul verhaal zelf de wereld in geholpen. zij heeft toen nl met Chantal gesproken en die heeft het weer verder gefantaseerd
Argument! Sorry maar neem jouw dus echt niet meer serieus. Lurk veel topics en het enige wat je zegt isquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:50 schreef riri het volgende:
[..]
huuuuuh?
die twee lelijke mensen?
Enige plek waar die twee thuis horen is op de markt![]()
Tenzij Rob die kans had, dan was het van: 'jongens, het is een spel... "quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Rob heeft echt gelijk dat menno heel makkelijk van die nominatiebank is afgekomen
klopt!quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nee nee. Ik herinner me namelijk nog een hoogst verbaasde Ingrid ("echt waaaaar??? ècht waaaaar???") toen Chantal haar dit over de bruine pik vertelde.
Familie van Robquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Rob heeft echt gelijk dat menno heel makkelijk van die nominatiebank is afgekomen
Rob is de enige die erover zeurtquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:02 schreef riri het volgende:
Dat moet je aan Chantal vragen en het had betrekking op homo's. Do the math.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef BorTheWolf het volgende:
toch denk ik dat het allemaal op verkeerde informatie berust.
Waar slaat dat bruine pik eigenlijk op ?
dat begrijp ik dus ook steeds nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef BorTheWolf het volgende:
toch denk ik dat het allemaal op verkeerde informatie berust.
Waar slaat dat bruine pik eigenlijk op ?
Ik zal er straks ff bellen. ze slaapt nu nog.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat moet je aan Chantal vragen en het had betrekking op homo's. Do the math.
Tja, zweren op je kinderen.... dat vind ik nou weer verdacht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:06 schreef riri het volgende:
Rob is vandaag naar de dagboekkamer geweest en heeft daar gevraagd of BB kon nagaan of hij dat had gezegd want hij zweerde op zijn kinderen dat hij die woorden nooit had gezegd
rookpolitie naweequote:Op zondag 9 oktober 2005 05:10 schreef Isabeau het volgende:
Rob gaat in z'n ondergoed buiten zitten. Brrrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |