Wij, Fokkers, Koninging der BBhuizen...quote:
...Ik vind dit dus náuwelijks (ronduit niet) spectaculair te noemen. (Zit ook niet op meer te wachten, geen behoefte aan).quote:p zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid
nauwelijks spectaculair te noemen hoor
Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hypocriet rijmt op TIET... Daar waar jij op let. Niet op dat ze gewoon op haar manke pootje gewoon loopt..... behalve dat iemand anders kijkt.... dan is het ......PIEPERDEPIEPPPPIEPPP....quote:
Natuurlijk wel als het wat verder gaatquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:50 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
...Ik vind dit dus náuwelijks (ronduit niet) spectaculair te noemen. (Zit ook niet op meer te wachten, geen behoefte aan).
No problemo wat mij betreft hoor, ik bak er geen hout van...dus regenwormquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
ga jij eens terug naar bed en stap er dan met je ándere been uit??quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop toch werkelijk dat regenworm normale caps kan plaatsen zonder die shit eromheen....
ow je bedoelt, als je een dekbed wat heen en weer ziet wapperen terwijl er twee mensen onder liggen??quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Natuurlijk wel als het wat verder gaat(Blowjob, beffen etc..)
LekkerSimpel heeft, net als Rob, maar 1 beenquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ga jij eens terug naar bed en stap er dan met je ándere been uit??
Vraag me af of het qua beveiliging wel allemaal safe is zo,als buitenstaanders kwaad willen en er maar een bewaker zit s nachts is die waarschijnlijk zo uit te schakelen en is het misschien wel een eitje om over die schutting te klimmen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:53 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen.
Ik wil ook zo'n grote bloempot, vooral nu ik weet (dankzij de screens van vannacht) dat er een lamp inzit.
Ik dacht eerst dat er een spot op gericht stond.
lekker lullige opmerking dan weer van mijquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
LekkerSimpel heeft, net als Rob, maar 1 been![]()
zeurpiet, de jouwe in de OP doet het helemaal niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
zeurpiet, de jouwe in de OP doet het helemaal niet meer![]()
Misschien is handiger als iemand anders dat ff doetquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Maar waarschijnlijk weet hij niet hoe dat moet (anders deed ie het wel) dus misschien is het handig als je er even bij zegt hoe dat moet.
Heb jij mijn vraag nog gezien? Je streamshots zijn vandaag al te veel bekeken, wij krijgen dit te zien:quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |