abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:59:13 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31296840
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de streamverslagen.
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 8 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31297432
vervolg Rob, Roel en Chantal over geloof en dood.

Rob verteld een verhaal over de plotselinge dood van een buurjongen. Hij kan er niet bij dat een jongen met zoveel positieve dingen (behulpzaam, alles zat hem mee) weggenomen wordt.
Roel draait het om. Hij zegt "er zullen heel veel mensen zijn die zeggen "hij heeft wat fout gedaan dat hij is weggenomen" "geloof geeft een schijnzekerheid. Daar heb je niks aan"
Chantal gaat daar fel tegen in en vind dat mensen die troost vinden in geloof dat je die hun gang moet laten gaan.

Roel "Ik bekijk het strontnuchter. Iemand die zegt dat het religieuze helpt, daar heb ik totaal niets mee"

Chantal "Je komt er zo niet uit (uit deze discussie)"
Roel "Ik vind het leuk daar over te discussieren, maar ik heb er totaal niets mee"

[ Bericht 88% gewijzigd door avonne op 09-10-2005 00:24:01 ]
pi_31297825
0.24
Rob "het enige waar ik bang voor ben is dat ik NU dood ga. Ik ben niet bang voor wat er na komt"
Roel "je moet toch wennen aan die gedachte. Boeiuh."
Chantal "ik begin dan te denken aan het woord "nooit meer' en dat is zo lang, en ik doe daar niet meer aan mee. Dat vind ik erg. Ik zal niet herinnert worden. Het zal zijn alsof ik er nooit geweest ben. Je doet je best, om er iets van te maken, om er goed uit te zien, en het is dan alsof ik nooit geweest ben"
Roel "Daar denk ik niet over . Dat boeit me niet. Ik heb het wel een tijdje gehad, maar op een gegeven moment heb je rust met die gedachte (dood zijn). Wat zou je dan willen. Wat dan, wat dan. Probeer iets te bedenken wat je zou willen veranderen."
Chantal "Kinderen, kleinkinderen en mezelf. Voor altijd"
Roel "Voor je leven en na je leven is er niks. De enige onstervelijkheid die je hebt gekregen van de eeuwigheid is dat je met zijn tweeën een mixje kunt maken dat mooi is. Mooier kan het niet. Dat mijn ziel naar een recycleautomaat gaan bij de grote goochelaar, dat is een Fanta verhaaltje. Maar een mixje met zijn tweeen is het enige wat ik wil".
Chantal "Dat is je niet altijd gegeven."
Roel "Dus leef ik er maar op los. Daarom ben ik ook geen gezondheidsgoeroe."
Roel gaat plassen.

Rob gaat naar binnen en Chantal zegt haar glas leeg te drinken en naar bed te gaan met een slaappil.
pi_31297933
((ik stop hier))
pi_31299148
Stream 3

0.49 Op de vloer voor de bank. Nathalie : Wat weegt nu zwaarder ? Tanja : Ik zou het afwillen maken maar ik ga net zo lief. Als het niet anders is is het niet anders. Het maakt niet uit of ik hier ben of thuis ben. Er komt gewoon iets nieuws. Af en toe wil ik naar huis. Ik denk ver door over dingetjes. Ik zie me hier niet met de kleine rondhuppelen. Je weet niet wat Nederland denkt. We zullen wel zien. De babyleertjes zijn gewassen voor donderdag. Nathalie : Ik vind dat jij weer heel erg naar de groep bent getrokken. Twee weken geleden dacht ik van, Jezus Tan, kom op. Van mezelf denk ik ook, trek je bek eens open. Jij moet dat ook wat meer doen en dat doe je de laatste tijd ook wat meer. Ik vind je nu echt wel, ja, gewoon top. Tanja : Ik ga me meer mezelf voelen. Dat heeft met de hormonen te maken. Die rare chagrijnige buien, ik heb geen zin, is een beetje over. Nathalie : Ik heb me met Ralph meer ingehouden. Ik kom nu meer los. Ik weet niet of je dat ziet. Ik vind je nu leuk en je maakt deel uit van de groep. Tanja : Het kan dat ik volgende week weer moe ben en veel in bed lig. Ik ben wel iemand die eerst de kat uit de boom kijkt. Ik pak nog één sigaretje. Nathalie haalt de sigaret. Nathalie : Zijn er dingen aan mij waar je je aan ergert ? Tanja : Nee. Als er echt veel gedronken is zie ik mensen veranderen. Niet alleen jij. Met name Linda en Roel. Chan en Ing die vreselijk mee zitten te lachen maar niet het lef hebben te zeggen, even dimmen. De volgende dag pas. Tanja zegt dat het ook komt omdat ze zelf niet drinkt.

0.56 Tanja : Ik zie mensen ruig met dingen omgaan. Als ik zelf wat op heb zou ik me daar niet aan irriteren. Ik zeg er niks van. Hetzelfde heb ik met drugs. Daar heb ik me van afgekeerd. Die persoonsverandering. Mensen veranderen echt van alcohol. Nathalie : Ik hou echt van een wijntje. Vanaf ik ben geboren, in de pap is het gegoten. Ik ga nooit helemaal tot een gaatje. Tanja : Niet zoals Linda. Nathalie : Ik blijf gewoon Naat, wel fladder fladder. Ik heb een grens. Tanja : Als Linda nuchter is wil ze bepaalde dingen niet. Met alcohol gaat ze aan Roel hangen en dan komt er een emotioneel nummer. Nathalie : Ik vind het mooi dat ze zo kan zijn. Nathalie zegt iets als : Ze zegt, met een borreltje ga ik aan iemand hangen en dan komt het er van. Ze weet het zelf. Tanja : Ik kan me er aan irriteren. In denk, dat kan geen vriendin van mij worden. Als ze niet gedronken heeft kan ik met haar lachen. Maar we hebben gewoon niks met elkaar. Nathalie : Ik vind het mooi dat mensen zo eigen kunnen zijn. Tanja : Maar niet te vaak en niet te lang. Dan ga ik mij irriteren. Dan zou ik me niet meer in kunnen houden. Nathalie : Ik moet zeggen dat het tot nu toe in de groep heel goed gaat. Je kan het niet met iedereen vinden. Ik heb het gevoel dat het nu pas is begonnen. Heb jij dat ook ? Tanja : Ja, iedereen kent elkaar. Nathalie : Je gaat je eigen ik laten zien. Tanja : Wat Chantal zegt, (het was) te poezelig. Nathalie : De ikjes krijg je te zien. Nathalie zegt dat ze het nu met andere mensen kan vinden. Nathalie : Met wie heb jij dat ? Tanja : Met jou en Dido zag ik het niet klikken. Dat is anders geworden. Met Rob zag ik het zitten, dat is niks geworden. Roel was neutraal. Met Ingrid heb ik dingen gemeen, paranormaal en Char en zo. Rikkert en Ralph heb ik niks mee.

1.05 Nathalie : Met Dido heb ik van het begin wat. Met Chantal had ik in het begin niks. Dat gaat nu steeds beter. In het begin vond ik haar hard. Ik leer van haar nu een zachte kant. Tanja : Met Chantal had ik zoiets van dat komt wel goed. Ik heb wel iets van, je moet er niet zo over door gaan. Tanja over Rob : Hij probeert weer met iedereen aan te pappen. Lief doen. Zodat lijkt voor de buitenwereld dat hij bij iedereen goed ligt. Nathalie : Ik moet daar meer duidelijkheid over krijgen. Tanja : Hij zal mensen in gesprekken een bepaalde richting op sturen. Ik baalde niet van die ruzie van vanochtend. Ik ga me niet anders gedragen omdat ik op de bank zit. Echt niet. Ik heb het idee dat hij er alles aan gaat doen om er in te blijven. Hij zei dat hij niks meer gaat doen. De volgende ochtend gaat hij toch weer de afwas doen. Ik vertrouw die gozer niet. Nathalie : Ik vind het moeilijk te geloven dat zoiets in iemand kan schuilen. Tanja : Hij speelt een spelletje. Misschien is hij in de buitenwereld anders. Als iemand zegt, hij gaat winnen, dat gaat hij er alles aan doen, een spelletje spelen. Nathalie : Ik ben niet achterlijk, ik zie alles. Wat dat betreft heb ik horeca ogen en oren. Ik voel het feilloos vaak wel aan. Tanja : Ik probeer je niet te overtuigen. Ik zeg hoe ik er over denk. Nathalie : Het is een bank, dit kunnen wij totaal niet voorspellen. Met Rikkert kon ik het voorspellen. Met Ralph voelde ik het aan. Nathalie begint over de laatste dag dat Ralph in het huis zat. Nathalie : Ik dacht, hij gaat weg. Ik voelde het. Tanja : Die twee heb ik kunnen voorspellen. Nu denk ik ook dat ik moet gaan. Ik denk te weten hoe ze denken. Tanja houdt een verhaal over gevoelens en voorgevoelens dat ik niet helemaal kan volgen. Tanja : Als ik niet ga zou ik niet weten of Linda of Rob gaat. Ik denk dat wij beiden dezelfde voorkeur hebben. Tanja eet chips. Nathalie : Ik hoef niks meer, ik ben volgevreten.

1.15 Roel verschijnt even. Nathalie : Ik kom zo naar buiten. Tan, ik voel me echt moddervet. Echt waar. Tanja : Dan weet je hoe ik me soms voel. Hee, ik ga mijn tanden poetsen en ik ga naar bed. Okee, het was gezellig. Nathalie : Slaap lekker. Tanja : Dank je. Trusten. Nathalie ruimt op en schenkt nog wat in.
pi_31299942
1.51
De dames slaapkamer is plotseling klaarwakker.
Dido schiet (slapend) omhoog en stoot tegen de muur. Tanja, Linda en Dido zijn meteen klaar wakker. Dido zegt dat ze het licht door de deur zag (Chantal kwam binnen) en toen dacht "Dáár moet ik heen"
Linda vertelt dat ze helemaal geen zin had in drinken vandaag, en het verstandiger vond om dan maar helemaal niet te beginnen.
Chantal komt binnen en klaagt. Tanja biedt aan dat Chantal haar zal wakker maken als ze 's nachts niet kan slapen. "Ga jij dan roken?" "Nee, dat doe ik zo min mogelijk bij jullie"
Tanja vertelt dat toen ze de zesde dag van stoppen met roken wilde opgeven, ze in de dbk was en BB vertelde dat ze het heel knap vonden van Tanja dat ze het 6 dagen volhield. Dat leden van BB achter de schermen het als test ook hadden geprobeerd, en niemand het had gered, en zeker niet in het BB-huis.
Chantal "Voor een weekrantsoen weet je waar je het voor doet, maar 50.000 euro is een ongrijpbaar iets. Ik weet niet wat het is. Het is maar geld, weetje. Maar toen zag ik Lies kijken... en toen dacht ik "O, god".
Tanja "Je weet toch niet wie het gaat winnen?"
Chantal "Ik gun haar die 50.000 wel, maar dan kan ik net zo goed weer gaan roken. Dan kan ik het niet hebben dat ze praten over wie er gaat winnen"
Linda "Ik ga deze week eerst nadenken voor ik wat zeg."
Chantal "Ik vind, je kunt me beter allemaal helpen. Als ik IEDEREEN was zou ik heel erg helpen"

(net zo als ze tanja hielp zeker)

Chantal "De volgende opdracht kan ook heel moeilijk zijn. Maar met roken pak je me op"

Tanja "Kijk uit , Dido , je moet die kant op"
Dido "Ja, dat weet ik..... nu"
Linda "Je gaat toch niet roken?"

Tanja "de vierde en de vijfde dag zijn erg moeilijk. Ik denk niet dat er een weekopdracht komt die het de rokers moeilijk zal maken"
Chantal "Maar toen werden de pakjes verstopt
(ze vergeet even dat de rookpolitie expres een sigaret en een aansteker op tafel lieten liggen om iemand te kunnen betrappen, die Tanja dus nam)
.. en nu ligt het open en bloot. Ik vind niet dat er een weekopdracht moet komen waar ik aan mee moet doen."
Tanja "Wat was dan de weekopdracht toen ik stopte?'"
Linda en Chantal weten het niet en denken geeneen.
Tanja "Het was de Winnie de Poeh, dus ..."
"bovendien, zelfs als het verstopt wordt, dan zie je overal sigaretten"
Chantal legt nog eens even uit (alsof Tanja dat niet weet) wat niet roken met je doet. "Ik eet liever een levende muis op"
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 02:10:14 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31300031
Chantal ziet een bedreiging in Lieske i.v.m de hoofdprijs (vandaar haar nominatie?

De schaal met sigaretten is er volgens Chantal expres neergezet door BigBrother

Het dramatiseren is uitgevonden door Chantal
*ze eet nog liever een levende muis op dat dit (ze doelt op het stoppen met roken)
pi_31300237
2.09 damesslaapkamer met Chantal, Tanja en Linda
Linda "wat gebeurt er na een week? Dan krijg je ECHT ruzie"
chantal "Nee, dat gebeurt niet, en wie ruzie dan met me maakt vind ik een zwakke boerenlul. Dat je iemand die zwak is..."
Linda "Tanja was toen niet chagerijnig en Dido ook nog niet"
Tanja "Je moet alleen niet over magnetronmaaltijden beginnen."

Chantal zwelgt nog verder in zelfmedelijden en ratelt door.

Linda "zou je nou alleen in een huisje willen zitten?"
chantal "ze zijn zo druk. Ik heb een ontzettend ochtendhumeur, en iedereen die me kent die weet dat ook wel. Iedereen (thuis) laat me met rust dan, maar HIER.... Maar jij, Linda, jij bent blij dat de dag begonnen is. Maar ik weet zeker dat later, als ik thuis ben, ik hier iedereen ga missen"
"De dingen gaan verwateren. Maar dat maakt het wel makkelijker, dat je denkt, ik hoef er niet met 13 vrienden uit te komen"
En toch is het gek, dat ik zo gewend ben om met een kamer vol mensen te slapen. Tanja en Linda beamen dat het gek is hoe gewoon dat is, en ook precies weten wat wie gaat doen. Linda weet precies hoe iedereen in de douche staat. Enzovoort over kledingcombinaties en zeepjes en sponsjes.
pi_31300384
Chantal : "Roel is totaal zichzelf niet."
Linda "Roel vroeg of hij bij mij mocht slapen. Ik zei van niet, vooral omdat hij het daarvoor aan Dido vroeg. En die zei NEE"
chantal "Tanja, wat denk jij van Roel"
Tanja "Die is niet verliefd. Hij is een player, maar ook respectloos door van die naar die..."
Linda "(....) had het zo gedaan. En iedereen zit me zo op te fokken dat ik moet gaan drinken. Ik was vanmiddag lekker aangeschoten met Natalie in bad. Klaar"
chantal "Laten ze zelf gaan drinken"
Tanja "dan zijn ze uit op sensatie, dan willen ze lachen. Ik vind het knap van je dat je het niet hebt gedaan. Wel een misselijke streek"
Linda "Nou, zo was het. Jongens, ik ga niet drinken, ik heb er echt geen zin in. Als ik geen zin in heb in drinken, en ik doe het toch, dan krijg ik een kwaaie dronk. Dat heb ik zo eens in de 2 weken"

Tanja "Mijn hele buik hangt scheef. Kun je het zien?"
Linda "Oef ! het hangt naar de muur toe. Het ziet er niet uit.
Chantal "Met de teentjes omhoog GNAGNAGNA. het lijkt wel of je lam bent"
Tanja "zo voel ik me ook"
Iedereen lacht, en gaan met deze vrolijke noot slapen.
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 02:28:00 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31300394
Linda baalt dat iedereen haar de hele avond probeerde op te fokken dat ze moest gaan drinken.

even later:
Tanja *is van mening dat het eigenlijk een hele smerige streek van de anderen was vanavond omdat die anderen dan alleen maar hoopten dat de boel weer zo escaleren en dat Linda voor joker stond*
Uiteraard is Miss GnagnaRoddel het hier mee eens (en dat terwijl ze de afgelopen avond pogingen heeft gedaan om Linda over te halen *zichzelf te zijn*. Anderen hebben o.a gezegd * Hey Lin....je bent toch een horecavrouw?? Kom op nou!!!.

Tanja voelt plotseling dat haar buik raar doet maar het zijn geen *harde buiken*. Ze laat aan Linda en Miss GnagnaRoddel zien dat haar buik scheef hangt (ze ligt op haar rug en haar buik hangt idd een beetje vreemd..)

De dames hebben door dat er achter de ramen *iemand staat te gluren* .
pi_31300560
2.28 dames slaapkamer
Tanja "het is wel s fijn om mannen tezien, ook al is het achter glas"
Ze kijken even goed of er nog iemand is.
Linda vertelt dat ze niet meer durft te kijken omdat bij een vorige keer iemand opeens BOE riep, waar ze erg van schrok.

Linda "Tanja, hoe was het nog met Rob?"
Tanja "Hij heeft geen excuses aangeboden, maar dat hoeft ook niet. Na die ruzie heb ik een kaartje getrokken. Er stond : wat gevoeld wordt moet geleefd worden. Dat betekent dat ik (iets van) negatief voelde naar hem en het op dat moment ook geuit heb ( ze zegt het anders)

De camera loopt nu om de kamer heen en kijkt door verschillende ramen.
Chantal "Joehoe, een kopje thee!"
Linda "Toen ik met Roel in bed zoende, zoveel camera''s, joh, om het te filmen"
Tanja vertelt dat ze een keer van alle kanten werd gefilmd en maar haar handen boven de dekens deed omdat het anders zou lijken of ze.... (masturbeerde?)
Tanja over de cameraman "Hij is blond, Ik heb je al gezien hoor. Af en toe wil ik gewoon een man zien. Dat is zeker"
Chantal "In het begin waren ze veel voorzichtiger, nu hoor ik schoenen en zie ik een trui tegen het raam"
Tanja "hij staat nu de badkamer te filmen"

Dido wil het nu ook wel eens zien, maar ziet niets.
  † In Memoriam † zondag 9 oktober 2005 @ 02:38:57 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31300564
Tanja, Chantal en Linda zijn al een tijdje met de cameramannen bezig.
Volgens Tanja is de ene blond en ze speelte *kiekeboe* met hem.
Plotseling zegt ze vol verbazing terwijl ze met haar neus tegen een raam zit : HIJ STAAT GEWOON IN DE DOUCHE TE GLUREN JOH!


is het iemand al vaker opgevallen dat de deelnemers denken dat er geen camera's in de doucheruimte is....dat ze daar vrij zijn?
pi_31300673
2.39
Dido en Natalie komen nu ook in de slaapkamer.
Natalie en Linda hebben pijn in de buik van het vreten.
Dido is ook klaar met het gevreet.

Chantal is in slaap gevallen.
Natalie zegt tegen DIdo "als er wat is moet je me wakker maken hoor"

(hier stop ik)
pi_31301878
Menno en Ingrid zitten nog in het bubbelbad. Na lange tijd zijn er weer beelden van. Blijkbaar hebben ze met Lieske en Joost over politiek gepraat. Als Menno zegt dat hij op Pim Fortuyn zou hebben gestemd gaan de beelden weer weg.

4.30
Terug bij Ingrid en Menno. Ingrid klaagt over het klagen van Chantal (zowel over het roken, de boodschappen). Ze vind het ook slap dat Chantal op Lieske heeft gestemd, en Dido op Linda heeft gestemd, en deze vandaag met die mensen aanpappen. "Chantal speelt echt het spel".
Ook Joost "hij nomineerde Roel omdat hij Dido heeft gekwetst. Zeg dat dan eerlijk"

Menno "Roel (...) maakt heel wat grapjes, maar als je een grapje tegen hem maakt gaat hij flippen"

Menno "Ik had niet verwacht dat Chantal op Lieske zou stemmen. Als je de dvds terug kijkt krijg je vast een heel ander beeld van de mensen hier. Het lijstje mensen met wie ik wil over blijven wordt steeds korter en ook anders"
Ingrid "Ik kan Chantal, Tanja en jou vertrouwen"
Menno "Ik denk dat ik en Chantal losser zijn geworden. Ze zit nog steeds met die opdracht. Iedereen begrijpt dat het een spel was, maar zij trekt het zich aan. Ze trekt nu meer naar Linda toe"

Ingrid "Als Linda blijft donderdag is ze heel populair (bij de kijkers). Rob is heel zeker ook heel populair" "Het moet van de week maar eens lekker knallen. zal ik gaan stoken?"

Menno over Rob "Hij luistert ook heel slecht want hij heeft me gisteren weer allemaal vragen gesteld, die hij me eerder ook al heeft gesteld"
Ingrid "Volgens mij is het een eigenwijs tering mannetje" "Ik denk dat ik waar iedereen bij is alles ga zeggen. Zo, mannetje"
Menno "Ik ben echt bang dat Linda weg gaat. "
Ingrid "Het was zo stil in de studio toen ze genoemd werd" "Ik zal het haar niet kwalijk nemen wat ze die avond heeft gedaan. Ik vond het echt kicken."

(ik geef het op, en ga naar bed)
pi_31302817
Roel heeft vannacht zijn geld in een bloempot verstopt (zie bovenstaande foto's).
Veni, Vidi, Vici
pi_31303013
10:00 Rob is helemaal in zichzelf teruggetrokken





  zondag 9 oktober 2005 @ 11:45:43 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31304499
@Lekker Simpel
Kun je de foto's ergens anders hosten? We zien ze niet "Bandwith Exceeded".

[ Bericht 25% gewijzigd door Sanne op 09-10-2005 12:23:50 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:22:23 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31305211
Rob heeft in zijn eentje inmiddels de keuken bijna aan kant. De andere bewoners liggen nog op een oor.



(Nachtzuster)

[ Bericht 33% gewijzigd door Sanne op 09-10-2005 12:28:51 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 9 oktober 2005 @ 12:26:50 #20
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31305307
Nu Rob de keuken aan kant heeft( Hij is zelfs op het kookeiland geklommen om de afzuigkap te poetsen) is hij nu even in de badkamer bezig .
Daarna gaat hij naar de waskamer. Hij zet het droogrek buiten de waskamer.
Hij controleert de stofzuiger, haalt de stofzak eruit en gooit deze weg.
Dido is nu ook wakker.
eurobilltracker.com
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:04:35 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31306082
Dido maakt het zichzelf nog even moeilijker. De volgende stap is alleen nog aansteken.


(Pinball)






(Scanman)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 9 oktober 2005 @ 13:56:56 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31307193
Linda kruipt toch maar weer eens een keer lekker bij Roel in bed en nestelt zich op zijn blote borst.



My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 9 oktober 2005 @ 14:15:42 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31307567
Linda: "100 dagen zijn meer als zat"
Chantal: "Meer dan genoeg. Wat zal ik blij zijn als ik mijn eigen mensen weer zie. Het sociale begint hier steeds meer weg te vallen. Steeds meer mensen denken alleen nog maar ik ik ik. Mensen die stemmen hebben gehad proberen ook om die stemmen nu weg te krijgen. Ze denken dat dat niet opvalt. Ik zou dat nooit doen".
Linda: "Ik ga het ook niet doen."
Chantal: "Kunnen mensen bij jou ver gaan?"
Linda: "Denk het wel. Wel te ver eigenlijk. Ze kunnen bij mij heel ver gaan. Ik ben te makkelijk. Ze zeggen soms ook dat ik meer van me af moet bijten."
Chantal: "Waarom doe je het niet? Ben je bang dat ze je niet aardig vinden?"
Linda: "Ik weet het niet! Ik kom makkelijk over en daarom zeg ik ook vaak niets als mensen iets flikken"
Chantal: "Als je één vinger geeft, nemen ze je handen en je benen. Ze denken bij mij ook dat het lang leve de lol is... "
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 9 oktober 2005 @ 15:09:50 #24
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31308702
In het afgelopen uur hebben Dido en Menno wat gesport, was Rob nog steeds aan het stofzuigen en Tanja tuttelde met de baby kleertjes.
Ingrid ligt nu buiten te slapen met haar duim in haar mond en Linda en Joost spelen triktrak.
pi_31310111
Iedereen zit een beetje in de tuin.

Joost en Nathalie hebben het over werk gehad, nu over seks. Nathalie vertelde dat Ralph en zij een keer viagra hebben geprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')