abonnement Unibet Coolblue
pi_31271497
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van vrijdag 7 oktober 2005.
pi_31272475
0.18 Joost en Nathalie in het bubbelbad. Ze vinden iemand veranderd. Het moet over Menno gaan. Joost : Rob heeft een hekel aan Menno. Misschien heeft Rob ons beïnvloed. Nathalie : Ik zeg tegen hem, je moet mij altijd maar pijn doen, doe eens lief tegen mij. Joost : Dat is zijn manier van omgaan, vechten en stoeien. Zo'n man ben ik niet, van het beuken. Nathalie : Hij wil laten zien wie de sterkste is. Het is een apart ventje. Hij heeft ook zijn goede dingen af en toe. Joost : Wat denk je als Menno nu ook op de bank zat ? Hij is helemaal niet veilig dan. Ik denk dat hij zit te azen de voortrekkersrol in de groep over te nemen. Hij heeft gisteren een goed gesprek gehad met Roel. Die gaat dus ook niet meer op hem stemmen. Nathalie : Dat weet je niet. Joost : Hij kan best op mij gaan stemmen nu. Roel vindt mij niet meer zoals hij me vond. Ik realiseer me dat één stem genoeg kan zijn. Dat was gewoon een beetje dom (het Roel vertellen). Als hij genomineerd was geworden had hij zeker op mij gestemd. Het is echt lastig voor me. Het heeft nul zin daar mee te zitten. Ik wil hier zo lang mogelijk blijven. Er zitten twee mensen op de bank die ik mag. Het wordt één van hun tweeën. Nathalie : Dat weet je niet. Het Nederlandse volk stemt. Tanja wil naar huis. Joost : Ze vinden het leuk dat er ruzies ontstaan en dat ze bot is. Lin of Rob is hoe dan ook niet leuk. Met (het vertrek van) Rikkert het ik geen moeite gehad. Daar heb ik niet wakker van gelegen. Er valt nu echt een gat. Stel dat Rob wegvalt. Die heeft wel een centrale plek. Daar vragen we aan, wat eten we vanavond. Hij is de enige die ergens wat van zegt. En dan heeft hij ook een punt. En dan krijg je dat Menno dat over wil nemen. En dat zal Roel niet accepteren. Ik zal ook kritisch zijn. Rob heeft een natuurlijk leiderschap. Dat is wel een beetje aan het wankelen geraakt. Ik ben een type om lastig te zijn en kritisch. Dan wordt het minder gezellig. Je ziet nu dat er spanning is. Als je straks twee groepen krijgt dan wordt het lastig hier te zitten.

0.29 Joost : Het wordt heel moeilijk verder te gaan als groep. Wie van de drie het ook is. Er valt een zwart gat. Nathalie : Tanja is de afgelopen tijd wel bijgetrokken. Joost : Ik denk dat ze heel aansprekend en populair is. Dan zal het wel Rob zijn. De kijker thuis ziet alles. Voor hetzelfde geld hang ik verhalen op tegen jou. Voor mij is het onwaarschijnlijk maar er zitten van die figuren in het huis. Wat eng is is dat Menno zo goed kan liegen. Chantal heeft zelfs tranen in haar ogen gehad. Nathalie : Ik ben zo slecht in liegen. Joost : Ik begin altijd een beetje te lachen. Ik geloofde Menno direct. Ik heb hem een knuffel gegeven. Voor hetzelfde geld houdt hij nog een groot ding achter. Het is wel realistisch. In het echt zijn ook dat soort dingen. Je weet ook niet alles. Niet iedereen is hier te vertrouwen. Dat vind ik best eng. Ik ben benieuwd hoe ik ben als ik een keer goed op mijn bek ga, als ik een keer genaaid word. Ik denk dat ik heel vervelend kan worden. Thuis scheld ik wel een mensen verrot. Hier doe ik dat niet. Ik heb me één keer laten gaan bij Tanja. Ik heb hele lelijke dingen geroepen. Iemand fuckt de groep. Nathalie : Bij mij kun je heel ver gaan. Wie ben ik om jou te vertellen dat het anders moet ? Ze hebben het over een meningsverschil dat ze gehad hebben m.b.t. 'Als je begrijpt wat ik bedoel' van Ollie B. Bommel. Ik begrijp het niet helemaal. Joost : Bren legt zich soms ergens bij neer. Dat word ik juist echt boos. Ik wil tegengesproken worden.

0.39 Joost : Ik had gedacht dat de meerderheid single zou zijn. Nathalie : Daar heb ik eigenlijk helemaal niet over nagedacht. Ik had wel gedacht dat er een moeder en een vader in zouden zitten, zoals Rob. Een getrouwd iemand had ik verwacht. Af en toe praat jij zo bekakt. Ik ben het tegenovergestelde. Ik kan heel netjes articuleren. Af en toe zeg jij 'boos' (bekakt). Joost : Ik ga niet met bekakte mensen om. Misschien van tv. Nathalie vindt dat Joost ook sinterklaastaal gebruikt. Het is me niet duidelijk wat ze er mee bedoelt. Nathalie : Ik ben iemand die graag jongens als vriend heeft. Sinds ik Joost heb kan het niet meer. Hij heeft toch een bepaald jaloeziegevoel. Bij één vriend was het hele huis te klein. Joost : Ik heb het een beetje. Bren heeft een vriendje, het was eerst mijn vriend maar we zijn een beetje uit elkaar gegroeid. Buffering.

0.47 Nathalie : Ik moet nu echt plassen. Joost : Dan gaan we er uit. Nathalie : Ik moet zoooo nodig. Ze gaan naar binnen. Nathalie : Iedereen ligt al te slapen. Joost : Wat goed dat we de afwas hebben gedaan. Joost gaat douchen.
pi_31273937
01.50: Roel, Menno en Joost zitten samen op de bank en hebben het over videospelletjes. Joost vraagt zich af of computerspelletjes met geweld erin slecht zijn voor kinderen. Roel denkt van niet. Verbieden heeft volgens hem geen zin, dan wordt het enkel een extra hype. Het verhaal gaat verder over GTA. Joost heeft enkel de oude versie gespeeld "waar je nog van bovenaf keek". De FIFA voetbalspellen passeren de revue. Ze constateren dat spelletjes steeds beter, mooier en echter worden.

02.00: Het groepje vraagt zich af hoe laat het is. Joost denkt 2 uur, omdat ze om 1 uur uit het bad gingen.

02:02: Menno gaat richting badkamer. Naast de drie mannen loopt Chantal nog door het huis.

02:08: Vier streams op de slaapkamers. Een paar mensen liggen wat te woelen, verder is er niets te horen of te zien.
pi_31274076
1.00 Als ik het goed begrijp hebben ze twintig flessen rosé besteld. Joost zegt dat hij een doos wijn koopt als zijn lievelingswijn bij Albert Heijn in de aanbieding is. Nathalie zegt dat zij iedere maand een doos koopt bij Gall en Gall. Haar vader doet het wekelijks. Nathalie : Hij is een gezelligheidsdrinker. Joost : Geen probleemdrinker ? Nathalie : Nee, een gezelligheidsdrinker. Het is iedere dag feest. Het is echt zo. Mijn broertje is precies hetzelfde. Joost : Jij hebt dat ook wel een beetje. Een ontzettend gezellig mens.

1.03 De stream gaat even naar de lege gang zodra Joost zijn broek uittrekt in de badkamer. Joost : Ik krijg bij jullie niet het gevoel dat ik vreemd zal gaan. Ik hou van Bren en ik wil niet dat zij denkt, waarom zit hij met twee fantastische vrouwen in bad. Nathalie : Dat is wel lief. Ik zou willen, ik hoop dat Joost (haar vriend) hetzelfde is. Joost : Ik vind het leuk met mijn uiterlijk bezig te zijn. Dat heb ik hier ontdekt. Dat is helemaal niet verkeerd. Ik ben heel nonchalant maar dat is eigenlijk stom. Waarom zou je je niet van je mooiste kant laten zien ? Misschien ga ik ooit fitnessen, nu nog niet. Nathalie : Ik vind jou meer een tennisser. Joost : Ik ben één keer in een sportschool geweest. Ik was zo verveeld. Nathalie : Welke sporten heb je gedaan ? Ze besluiten nog wat te gaan drinken. Ingrid komt haar bed uit. Joost : Wij komen net uit het bad. Ingrid : Jullie hebben er behoorlijk lang ingezeten. Nathalie : Ik heb altijd na een bad onwijs dorst. Ingrid : Ik heb al weer honger. Is dat erg ? Menno verschijnt. Ingrid : Net of je mijn stem niet hoorde. Menno : Ik hoorde Nathalie. Joost : Mijn vader voetbalde. Mijn ouders vonden dat ik op een sport moest. Het was lastig iets te vinden wat ik leuk vond want ik vond gras vies en zo. Ze hebben mij op handbal gedaan. De trainer zei, hij moet stoppen want hij is in twee jaar niet vooruit gegaan. Ik kon nog geen bal vangen. Ik had altijd een zeven op mijn rapport, niet omdat ik wat kon maar omdat ik fanatiek meedeed. Ik werd altijd vrij snel gekozen om het team op te hitsen. Ik sport niet. Ik voel me goed. Ik merk wel dat ik een beroerde conditie heb. Nathalie : Hoe is de test gegaan ? Joost : Voor een niet-roker heb ik een goede conditie. Voor mijn leeftijd niet. Ze zitten inmiddels in de blauwe stoelen.

1.13 Ze bespreken de bestellingen. Nathalie tegen Ingrid : Lieve schat, alles is besteld. Menno : We hadden eerst dertig flessen wijn. Ingrid : We hebben er toen ook twintig gehad. Nathalie : We hadden toen geen bier. Nathalie leest voor welke toetjes ze besteld hebben. Het gaat met name om yoghurt en ijs. Nathalie : De rokers willen lollies. Menno : De koekjes slaat helemaal nergens op. Twaalf zakken chips. Tien repen chocola. Nathalie : De rokers willen veel snoep en chocola. Ze kunnen niet zeggen, er was niks meer. Menno : Achthonderd euro. Joost : Drie kilo shoarmavlees, drie flessen knoflooksaus. Er zijn kruiden besteld hoewel ze nog kruiden hadden.

1.17 Chantal verschijnt. Nathalie zegt dat ze er vijftig euro overheen zaten. Er is o.a. wijn, bier en deodorant van de lijst gehaald. Menno : We hadden wax moeten bestellen voor het haar. Het gesprek komt op het voetbal van vanavond. Morgen eten ze shoarma. Joost fantaseert dat ze met vijf man duizend euro kunnen besteden. Joost : Dan bestel ik knotsen. Ik elk gat een lolly. Ingrid : Wel brood en zo besteld ? Joost : We kunnen nog veertig broden maken. Alles gaat op hoor. Je past je gewoon aan. Chantal : Ik vreet alles op. Joost : Jij kan echt vreetbuien hebben hè ? Chantal : Alleen al uit rancune. Joost : Het leukste van eten vind ik natafelen. Menno : Daar begin jij al mee tijdens het eten. De anderen zeggen dat Joost langzaam eet. Ze hadden bijna koffiefilters i.p.v. filterkoffie besteld. Joost : Niet sigaretten bestellen scheelt ook 150 euro. Menno zegt dat het slechts 60 euro is. Ingrid : De afwas. We hadden plastic bordjes moeten bestellen. Joost : We kunnen twee frituurpannen bestellen. Dan kan je na een week één pan wegflikkeren. Joost zegt dat ze 300 cocktailprikkers hebben besteld. Ingrid : Kaas hebben we geminderd. Nathalie : Alles één, van oude twee. Joost : Er is terecht op kaas bezuinigd. Ik baalde wel dat we geen extra doosje eieren hebben besteld. We hebben dertig eieren. Chantal : We hebben zo veel. Je mag er maar twee per week. Joost : Er gaat bij mij wel een doosje doorheen per week. Iedere avond een omeletje. Ik vind het heerlijk drie of vier eieren in de pan te flikkeren, met boterhammen.

1.33 Ralph en Rikkert worden even besproken. Joost : De groep is harder geworden. Nathalie : Rikkert heeft echt twee weken vakantie gehad. Joost : Ik drink geen koffie en rook geen sigaretten. Ik ben alleen verslaafd aan knotsen. Joost legt weer uit dat hij Bren niet wil kwetsen door met twee mooie vrouwen in bad te zitten. Ingrid : Ik zou het heel tof vinden als mijn vriend het bubbelbad uit stapt. Ik denk dat ik niemand ken die dat zou doen. Nathalie : Ik ook niet. Ingrid : Echt goed van je. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat lopen als er alcohol in het spel is. Menno : Roel zegt, ik zuip me weer klem. Als ik het goed begrijp heeft Linda iets dergelijks gezegd. Nathalie : Ze heeft gezegd, zorg dat ik niet in mijn blote kont voor de camera sta. Ze hebben allebei behoefte aan aandacht en aan lichamelijk contact. Menno : Ze hebben elkaar onwijs lopen aflebberen in de dagboekkamer. Top tv. Ik heb nog nooit een BB gezien dat ze zoenen in de dagboekkamer. Joost : Dat maakt het lekker smeuig. Ik vind het prima. Nathalie : Ik ga slapen. Ze vertrekt. Joost vindt normaal de voorbeschouwing en de reclame niks, nu wil hij het zien. Menno zegt dat ze geen reclame krijgen maar 'het oog'.

1.42 Ingrid : Ik had verwacht dat het zoals Big Brother 1 zou worden. Ik ben blij dat het zo is (luxer). Ik ga alleen maar op fruit leven, heerlijk. Ze willen morgen een voetbalpool doen. Ingrid : Stel dat jij je golfclubs krijgt ? Menno zou het leuk vinden. Menno : Ik heb alleen mijn putter bij me. Chantal blijkt ook vertrokken te zijn. Roel verschijnt : Ik werd badend in het zweet wakker. Ik heb het helemaal niet warm. Het is gewoon koud zweet. Junkie. Menno en Joost bespreken de voetbalpool. Joost : Ik ga niet meer op BB dingen poolen. Menno : Dat snap ik. Dat doe ik ook niet meer. Joost : Het wordt echt geen makkelijke wedstrijd morgen. We komen vast 1-0 achter en gaan spelen op gelijkspel. Menno denkt dat ze eerst 1-0 voor komen. Joost : Makaay scoort het eerste doelpunt. Menno denkt van Nistelrooij of Robben. Roel van Nistelrooij. Joost : Ik wil de opstelling afwachten. Menno heeft eerder gezegd dat Robben de nieuwe Cruyff wordt. Joost betwijfelt dat. Menno : De Olympische Spelen komen er aan. Ik heb helemaal geen tijd om te studeren. Ik wil ook naar Japan, naar de K1 (?) finale. Joost : Is dat kickboksen ? Menno : Soort van, tussen kickboksen en freefight in. Nederland is er heel groot in. Roel is ook bekend met deze sporten.

2.00 Menno zegt dat hij ook vaak zwetend wakker wordt. Menno : Ik heb toch mijn bril nodig. Ik ga er morgen om vragen in de dagboekkamer. Ik heb hem al zes jaar. Ze gaan naar bed. Ingrid is blijkbaar al eerder vertrokken. Chantal drinkt een glas water in de keuken en gaat weer naar bed. Alle bewoners liggen nu in bed.
pi_31276958
Er is weer leven in het huis. Rob is opgestaan en heeft zich opgefrist in de badkamer en is daarna het washok ingegaan om de was uit de wasmachine te halen en op te vouwen. Op 1 stream is nog de donkere slaapkamer te zien
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:17:16 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31277268
11.08 Rob en Dido in de keuken.

Dido: op het bad is het half 10, dan is het…
Rob: dan is het 11 uur
Dido: waarom gaat de kukeleku niet?
Rob: het is zaterdag, en er zijn mensen die niet roken, laat die maar zo lang mogelijk slapen
Dido: ik heb over poezen gedroomd
Rob: raar zeg
Rob: heb je die helemaal ingesmeerd, die sigaret ofzo?
Dido: nee, alleen dit, met nagellak, dan zie je dat het nep is, anders schrikt iedereen zich telkens dood, snap je
Rob: ja
Dido: …om heen gaan lopen…. Dan ben ik die sigaret ook kwijt
Rob: ja, gooi m weg als je denkt ik ben het helemaal zat

Rob: nou, koppie thee
Rob: zo…(terwijl hij ook op het aanrecht zit & Dido ook) weer een nieuwe dag
Rob: weet je wat je anders had gedaan op zaterdag? Als je niet hoeft te werken
Dido: boodschappen….maar werk he
Rob: sport dus alleen paardrijden
Dido: ja, voor de rest die ik geen hol! Helemaal niks doen. Ik ga maar een boterham met pindakaas eten
Rob: … suiker hebben….
Dido: ..stekker in gedaan… Koffie is klaar. En wat heb jij op zaterdag gedan rob?
Rob: ….Uur of 10 mijn bed uit. De boel een beetje opruimen. Dan ff lekker naar de bakker, warme broodjes halen en dan….als het elftal thuisspeelde van die kleintjes, dna kijken en dan om of 2 naar huis om voetbalspullen te pakken en dan voetballen. Daarna wat drinken, daarna met Michelle of Jer weg of met een groepje…
Dido: leuk
Rob: Ja, zaterdag is een leuke dag. Zo komen we de winter door. En dan gaan we meestal de stad in ofzo. Even buiten zitten.
Dido: ga ik ook doen als de boterham eruit komt (broodrooster). Er is ook helemaal geen appelstroop meer he, jammer!

Rob zit in de tuin, Dido smeert brood.
pi_31277529
Dido heeft met Rob een gesprek over de bank van a.s. donderdag. Je hebt 33% kans op dat je weggaat zegt Dido, nee zegt Rob het is fifty fifty. Tanja zal er niet uitgaan zegt Rob het is de eerste BB baby.
pi_31277657
Rob verwacht dat alle mannen op hem gaan stemmen komende week.

Ook hoopt hij dat Tanja's baby te vroeg komt: dinsdag of woensdag.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:37:08 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31277669
Rob: "Ik heb een leuke tijd gehad. En ik ben al een keer eerder weggeweest, Ik weet hoe het voelt. Het is verschrikkelijk. Maar nu is het anders. Ik heb heel veel na kunnen denken en wat dingetjes geleerd en ben meer over mezelf te weten gekomen. Maar het blijft eenkutbank."
Dido: "Absoluut. Absoluut Rob"
Rob: "De week vliegt voorbij. Het is zo weer donderdag en dan weten we het".
Dido: "Ja, gelukkig wel... haha"
Rob: "Ja, dit was de beroerdste bank die ik me voor had kunnen stellen"
Dido: "Ja hè"
Rob: "Omdat het niet zo logischis dat Tanja weggaat. Ik hoop trouwens dat het kind dinsdag of woensdag komt. Maar ja... spel is een spel. Weg is weg".
Dido: "Ja. Ja het is een dilemma."
Rob: "Blij dat je je niet zo druk hoeft te maken. Je maakte je zorgen toch"
Dido: "Er waren zwevende stemmen dus het had maar zo gekunt. Jij bent nu een keuzepaal gworden en dat zul je de volgende keer weer zijn."
Rob: "Ik vind het niet meer zo erg. Ik durf me met iedereen te meten. Ik ben voor niemand bang. Maar dit is gewoon een onlogische bank."
Dido: "Kijk naar Joost, die stemt nu ook opeens op Menno. Oh nee... Wie heeft er op Menno gestemd? Jij en?"
Rob: "Jullie moeten het weten. Jullie hebben het er over gehad."
Dido: "Ik weet het even niet meer........... Roel, had op Menno gestemd. Toch? Je stemt makkelijker op iemand waar al een keer op gestemd is. Dat is echt zo"
Rob: "Ja, dat is ook zo. En sommigen gaan tactisch stemmen. Die zeggen dat die eruit moet en die zetten ze dan op de bank neer. Maar goed eh..... het is niet anders. Maar één voordeel heb ik. Alle mannen gaan op mij stemmen, want ze willen niet weer een man eruit hebben."
Dido: "Dat is waar. Of alle vrouwen gaan daarom op jou stemmen. Dat is een voordeel ja. Als er nu nog een man uitgaat wordt het vreemd."
Rob: "Ach ja... het blijft spannend"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31279712
Wow Tanja en Rob hebben vette ruzie. Tanja moet opsodemieteren en Rob is volgens Tanja een zak en een mongool. Het gaat over de was die Rob eruit heeft gehaald en niet heeft opgehangen en hij had ff moeten wachten volgens Tanja. Ze zijn echt pissig op elkaar. Het duurt ongveer een minuutje en ze gaan elk hun eigen weg, Rob is weer verwoed aan het strijken. Het gebeuren wordt nog ff nabesproken en daarna zijn de gemoederen weer gesust.
pi_31280455
En de boodschapjes zijn binnen. Hier zijn de bewoners natuurlijk heel blij mee want de vorige keer werden de boodschappen pas om zeven uur gebracht. Heel veel ohhhs en ahhh en sowwsss.. Linda heeft alvast wat drank voor haarzelf gereserveerd voor donderdag want dan is ze waarschijnlijk heel zenuwachtig.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:04:18 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31280982
Koffietijd. Dido is buiten naast Tanja gaan zitten, en probeert af en toe wat rook op te vangen die Tanja uitblaast. Dido heeft een nepsigaret in haar handen.
Dido: Had jij dat niet, toen je probeerde te stoppen, dat je het lekker vond als mensen wat rook in je gezicht blazen? Normaal vind ik dat hardstikke smerig, maar nu.. heerlijk!
Tanja: Chantal heeft het geloof ik moeilijk vandaag
Dido: Ja hè, die is chagrijnig
Tanja: Maar even niet over het roken beginnen tegen haar.
Dido: Ik ben echt hardstikke hyper, ik loop ook maar te kwaken de hele tijd. Terwijl ik juist had verwacht dat ik heel chagrijnig zou worden!
Tanja: Hopelijk niet. Niet voor anderen hoor, dat maakt niet zoveel uit, maar het is voor jezelf ook niet leuk.

Tanja's sigaret is inmiddels opgebrand tot het filter. Ze gaan weer naar binnen, naar de keuken, waar de bewoners bezig zijn de laatste boodschappen op te bergen. Ze zijn zeer tevreden over wat ze allemaal van Big Brother aangeleverd hebben gekregen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:17:42 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31281283
14:10, in de tuin

Joost: qua eten gaan we een lekker weekje tegemoet
Rob: Qua eten wel ja
Joost: Qua roken wat minder
Chantal: Een stelletje asociale verwende koters zijn. Helpen niet mee. Pakken niet uit. Maar wel in je eentje een hele bak druiven leeg zitten eten.
Chantal: Je kan twee dingen doen. Je kan zeggen 'wat is er allemaal wel' , maar je kunt ook zeggen ' wat is er allemaal niet'.

Chantal: Toen Roel moest stoppen met roken, was ik de eerste die die zei: kan ik je helpen door ook te stoppen. Maar ze zitten nu hier in mijn gezicht te paffen. En niet de vijf die ze normaal roken. Maar de hele dag, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Haast triomfantelijk, ze hopen haast dat je de fout in gaat. Bah.

Rob: ze zitten hier alleen maar voor zichzelf.
Chantal: Ja, en ik vanaf nu ook. Ik heb het helemaal gehad met die verwende puberale koters.

Ingrid komt erbij. Chantal valt haar aan omdat zij met Menno een bak druiven heeft leeggegeten. Ingrid sputtert wat tegen. Chantal gaat door: "En dan niet meehelpen met uitpakken, en wel zeiken dat er van alles niet is."

De stemmen verheffen zich nu.

Ingrid, zeer geïrriteerd: "Dan ga ik nú weer naar binnen!. Sjongejonge zeg. Ik lust niet zoveel fruit, en als er dan die tros bananen niet bij zit dan baal ik daar van, dat mag ik gewoon zeggen."
Chantal: Dan mag jij de volgende keer de bestelling doen
Ingrid: Doe niet zo kinderachtig, zo bedoel ik dat helemaal niet.
Chantal: Het is gewoon niet léuk als je je best hebt gedaan met die bestellingen en mensen gaan dan lopen zeiken."

Ingrid heeft het gehad en loopt weg.

Chantal gaat door tegen Rob en Joost, die nog in de tuin zitten. "Dan hadden ze er bij moeten komen staan, als ze vinden dat er te weinig fruit is. En ze zijn ook wel even langs geweest maar dan hebben ze het alleen maar over mascara. Het is hier nooit goed bij sommigen. Als er 100 appels zijn dan zeggen ze: waarom zijn er geen 110."

Nu gaat Rob ook meedoen met het pesthumeur van Chantal. Hij begint weer over de aanvaring met Tanja. "Ik heb alles keurig gewassen, de kleren uitgeslagen, netjes bij elkaar gelegd gesorteerd, en als er dan zo te keer tegen je wordt gegaan dan zakt mijn broek daar van af."

Even stilte.

Rob, peinzend: "Ja Chan..."
Chantal: "Over een paar appels! Kásten vol met vreten! Ze moeten zich doodschamen. Er zijn mensen die van 20 euro per week rond moeten komen.
Rob: "Daar zakt je broek van af".
Chantal: "Mensen weten helemaal niet wat het echte leven is. Allemaal gepamperd door hun moeder."

Joost gaat er vandoor, hij wil nog een kopje koffie zegt-ie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Gert op 08-10-2005 14:25:19 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:59:08 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31282248
Chantal houdt het niet meer vol... Al die mensen die aandacht vragen. Ze wordt er gek van en kan er alleen tegen als ze rookt. Ze zijn overal, zegt Chantal. Ze kan er niet tegen. Ze wordt er gek van.

Chantal: "Hele toneelstukken worden er opgevoerd. Ik kan het alleen maar handelen als ik rook. Ze steken veren in elkaars reet de hele dag. God, wat verschrikkelijk. Hoe kunnen ze me dit aandoen, echt. Ik word normaal al zo nerveus van dat gegil en gedoe. Het is alsog ik in een kress zit. Ik kan er alleen tegen als ik rook... anders trek ik het gewoon niet!"
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:00:15 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31282276
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:07:53 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31282464
Ingrid en Chantal leggen hun aanvaring van daarnet bij.

Chantal: Dit is de klotigste week ever.. ach, ik heb ook heel slecht geslapen.
Ingrid: ga dan nog even liggen
Chantal: Nee, dat kan niet. Ik kan niet gaan liggen. Als ik na ga denken, dan gaat het mis. God, wat is dit moeilijk zeg.

Chantal: waarom is jezelf zijn niet genoeg
Ingrid: misschien durven mensen dat niet
Chantal: er zitten ook zo veel jonge mensen tussen. Misschien hebben die zichzelf nog niet helemaal gevonden. [..] Het zijn wel goeie mensen, maar soms voel ik me niet helemaal begrepen. Dan proberen ze je wel te helpen, maar dan denk ik.. tja.. het vult gaten niet echt
Ingrid: op dat moment kun je je vrienden heel erg missen he
Chantal: ja, dat je niet eens wat hoeft te zeggen, dat ze het meteen snappen.

Chantal: Normaal relativeer ik dat wel, wat er gebeurt hier, maar dat is met een peuk. Danga ik even buiten zitten. Nu kan de stress niet weg. Die hoopt zich op. Ik voel mijn hoorntjes groeien.

De dames ronden hun gesprak af met een hug.



[ Bericht 1% gewijzigd door Gert op 08-10-2005 15:13:00 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:42:42 #17
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31286371
Ingrid en Chantal willen aambeienzalf voor de wallen onder hun ogen.
Aangezien dit wederom een aanslag is op het budget besluiten ze om Tanja om de aambeienzalf te laten vragen
Tanja* zwangere vrouwen hebben toch vaak last van aambeien...*

Ingrid gaat daarop direct naar de bestel-huis telefoon en spreekt het bandje in
*Tanja heeft aambeienzalf nodig voor haar kontje*

Hebben ze écht niet door dat BB het gesprek wat vooraf ging ook kan horen

Chantal gaat naar het roddelbad en ze bespreken het fruithapje van Lieske.
Het gesprek gaat voornamelijk over de besteding van het weekgeld .
  Moderator zaterdag 8 oktober 2005 @ 17:56:46 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31286721
Roel is al lekker aan het bier, maar weet zeker dat er vanavond niet gerookt gaat worden.
Dido: "Nee?"
Roel: "Tuurlijk niet man. Dan ga je niet alleen af voor ons..."
Menno: "Maar voor heel Nederland."
Roel: "Dan mag je in een programma gaan komen uitleggen hoe het kan dat iemand voor een sigaret 50.000 euro door de plee spoelt. Zelfs een heroïne-junk zet nog geen shot voor 50.000 euro."
Over die laatste zin denkt Roel nog even na, en zegt dan weifelend: "Nouuuuu..."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:47:54 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31288014
Uit de commentaren maak ik op dat sommige bewoners hem al aardig hadden zitten toen ze naar de slaapkamer gestuurd werden. Daar verblijven ze nu.
Tanja vraagt of iemand het wasrek nog nodig heeft want anders gaat ze de roze kleertjes straks wassen. Dido gooit alles in de droger zegt ze. Roel maakt een wasrekgrapje.

Foto's van Scanman en Pinball:





Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:59:39 #20
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_31288302
natalie, joost en linda hebben hem aardig hangen en zingen liedjes zoals:
een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen
meisje meisje ben je al een beetje nat......ect ect
Born this way
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:05:54 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31288475
Roel moet ontzettend nodig pissen en staat op de deur te bonken of Big Brother antwoord wil geven of hij naar buiten mag.
Bewoners: Doe het maar in de plantenbak.
Roel zegt dat als ie had geweten dat ze zolang in de slaapkamer moesten hij wel van te voren naar het toilet was geweest, maar dat zeggen ze niet.

Roel zegt dat het bewezen is dat mannen hun pis minder kunnen ophouden dan vrouwen. Chantal zegt dat dat onzin is. Roel: Wetenschappelijk bewezen, feitje, sorry! Hij springt daarbij op en neer. Gelach.
Roel: Big Brother doe nou niet zo flauw. Geef antwoord. Vraagje. Godverdomme man!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:17:49 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31288763
Roel blijft om antwoord van Big Brother roepen. Uiteindelijk komt het verlossende antwoord, hij mag naar het toilet. Even later krijgen de bewoners te horen dat ze de huiskamer weer in mogen.
Menno zegt dat iedereen op de bank moet gaan zitten. Menno en Roel zijn buiten beeld, kennelijk in de voorraadkamer en zeggen dat het cool is.
De stream waarop dit te zien is loopt ver achter.
Menno gaat het afdekken met een dekbedovertrek. Ze gaan het eerst voorlezen en houden het nog even spannend.

Dido zit in de kamer met een sigaret in haar handen maar niet opgestoken. Er staat in rode letters iets opgeschreven.



(Pinball)

Menno en Roel komen erbij. Roel zegt dat het heel ernstig is. Ze geloven er geen barst van.

Het wachten is op Lieske maar ze moet toch echt even plassen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sanne op 08-10-2005 19:36:13 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:21:30 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31288875
De felbegeerde frituurpan zit in de mand. Ze juichen, zijn helemaal blij dat ze eindelijk weer een vette hap kunnen bereiden. Verder zijn er oranje spullen voor de bewoners, behalve voor Menno en Roel. Zij mogen hun gezicht, ogen niet aan het zich ontrekken door een oranje pruik op te doen. De oranje spullen zijn voor hun verboden.

De frituurpan mag alleen vanavond gebruikt worden. Morgen moeten ze hem weer inleveren.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:32:22 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31289147
Dido heeft het moeilijk, ze snakt naar een sigaret.

Roel vraagt wie er een sterke bak koffie gaat zetten, daar heeft hij erg behoefte aan. In de slaapkamer is Menno op Ingid gedoken, ze liggen heftig te tongen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 19:44:04 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31289499
Dido ontdekt dat ze dikker is geworden. Eerst zegt Naat al tegen haar dat dat best mooi is. Dat kan er ook nog wel bij. zegt Dido.

Dido gaat Roel helpen omkleden en opmaken. Ook dan begint ze weer over het dikker worden. Roel wil voelen. Dat wil ze niet. "Ik laat toch niet aan mijn tieten voelen. Nee!" Roel begrijpt het niet dat ze er moeilijk over doet.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')