de binnengekomen sms'jes zonder de telefoontjesquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:03 schreef D.Rose het volgende:
waar staan de stemmen er anders voor?
Dit is nl. de huidige tussenstand van de Fok poll
Chantal is een uur geleden weer naar bed gegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:02 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is geloof ik nog niet gesignaleerd he?
Ze gaat momenteel door een vreselijk hel (de ergste van haar leven), want ze mag niet roken
Daar is een stand van te zien? Waar?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:06 schreef Atrimar het volgende:
[..]
de binnengekomen sms'jes zonder de telefoontjes
Pretty please?quote:
Zolang hij ze maar niet in de droger of wasmachine doet, mag dat wel denk ik....quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hopelijk vindt Tanja het niet erg dat Rob vast shirtjes opvouwt
eh...nergens...iemand op msn is zo lief tegen me. Vorige keer had ik het (via die persoon) bijna 100% goed qua percentages. 'Connecties' vind ik een dom en bombastisch woord, maar zo zou je het kunnen noemen. Ik heb nog niet helemaal door of diegene het wel helemaal tof vindt dat ik het zomaar hier in het topic plaats, maar ik kan het niet latenquote:
laten we zeggen dat ik sterk het gevoel kreeg dat Hummie iedereen die ze kent heel stevig heeft laten SMS'enquote:
Zie je wel dat Fok! niet representatief is!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:12 schreef Atrimar het volgende:
[..]
laten we zeggen dat ik sterk het gevoel kreeg dat Hummie iedereen die ze kent heel stevig heeft laten SMS'en
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
Help ik heb een nieuwe pc en nu kan ik geen livestreams meer volgen. Hij zegt steeds openen van media, verbinden en gereed. Maar ik zie alleen maar een zwart scherm. Wie weet waar dit aan kan liggen????
wellicht ff nieuwe codecs downloadenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
Help ik heb een nieuwe pc en nu kan ik geen livestreams meer volgen. Hij zegt steeds openen van media, verbinden en gereed. Maar ik zie alleen maar een zwart scherm. Wie weet waar dit aan kan liggen????
windows xp? Heb je al die windows updates al geinstalleerd?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:14 schreef Lautje1983 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Jank hier dat je streams het niet doen.
![]()
![]()
Nee ok dat snap ik, maar de algemene mening was hier toch een beetje erg eenzijdig. Ik vind het erg leuk iig.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Atrimar het volgende:
Nou ja, de vorige keer klopte de einduitslag ook bijna exact...maar het is nog maar zondag natuurlijk, kan nog van alles gebeuren alleen denk ik dat dit al heel veelzeggend is.
donderdagavond zitten ze in % dicht bijelkaar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:16 schreef Atrimar het volgende:
Nou ja, de vorige keer klopte de einduitslag ook bijna exact...maar het is nog maar zondag natuurlijk, kan nog van alles gebeuren alleen denk ik dat dit al heel veelzeggend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |