Rob gaat over op de *heb medelijden met me* act en probeert daar de rest en Nederland mee om te krijgen. Er zullen vast wat zielige verhalen langs komen komende week. Maar die gast is zo dom, die lult een hoop *wijsheden*, alleen is er geen touw aan vast te knopen. Amateurpsycholoog in de ergste vorm.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:04 schreef Peter6000 het volgende:
Rob straalt vooral treurigheid uit, vind ik.
Maar dat komt natuurlijk ook wel door de donkere kamer, en die oranje overblijfselen.
Ik ga er één winnenquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:33 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb een Fatboy gekocht! Snap nou waarom die gasten de hele dag in die dingen hangen....top!
![]()
Waar kan je ze winnen? Ik wil er nog wel een paar....doe ik mijn bankstel weg.quote:
Volgens mij deed hij de tuinverlichting aan.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af wat Rob uitvrat, waarom hij ff stopte met zn broodje en vervolgens een beetje vaag te doen tussen de planten...
Misschien heeft hij vanacht wel stiekem gespioneerd....quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:45 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af wat Rob uitvrat, waarom hij ff stopte met zn broodje en vervolgens een beetje vaag te doen tussen de planten...
Goeie caps van Roel met z'n geld, thanksquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:
terwijl de anderen slapen.. hij geeft ze geen kans..quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor stoker het ook is..... Hij ruimt toch iedere keer wel weer de puinhopen op van de anderen.....
Rob, is simpel, want gisteren zeiden ze al dat het olie vandaag niet gebruikt mocht worden. En hij is als eerste aktief..... En dan zo'n vraag stellen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:55 schreef teun911 het volgende:
BB wil de frituurpan terug.
Met de olie erin of eruit vraagt Rob..
Wat een klootzak is het tochquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:58 schreef pinkplatinum het volgende:
terwijl de anderen slapen.. hij geeft ze geen kans..
Eens!quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor stoker het ook is..... Hij ruimt toch iedere keer wel weer de puinhopen op van de anderen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |