nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? en ik lees net in de streamverslagen dat Linda zegt: roel vroeg of ik bij hem kwam slapen maar ik heb nee gezegd, want hij vroeg het eerst aan dido en die zei ook nee en toen kwam hij bij mij
of iets in die trant
Is er nog wat gebeurt ook of weet niemand dat??
waarheid als een koe!!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost en Lieske zijn ook eerlijk.
En Linda mag dan wel zichzelf zijn, veels soeps is het uiteindelijk niet. De tokkies zijn ook lekker zichzelf, maar daar hoeven ze van mij geen prijs voor te krijgen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:32 schreef muizemeis het volgende:
Jeetje mina, dus niemand heeft gerookt od gezoend of is strontlazerus ruzie gaan zoeken, ownee is strontlazerus de confrontatie aangegaan met ouwe hoer chantal??
Wat valt me dat tegen zeg, stelletje watjes daar in het huis!!
Goedemorgen trouwens allemaal
ow, dus ipv de zaterdagavond rel wordt het de zondagochtend relquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:38 schreef missblack het volgende:
Volgens mij liggen ze in bed te wachten totdat Rob klaar is![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Joost en Lieske zijn ook eerlijk.
En Linda mag dan wel zichzelf zijn, veel soeps is het uiteindelijk niet. De tokkies zijn ook lekker zichzelf, maar daar hoeven ze van mij geen prijs voor te krijgen.
Ja, dat viel mij ook vies tegen...quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.
Niet over de islam en politiek beginnen want de regie draait het weg.
Wordt er een beetje doodziek van talpa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ligt het aan mij of verschijnt die foto nogeneensquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ach ja , wie zal jij ook zijn om populair binnen te komen zonder de OP te lezen en dan rare dingen gaan roepen over zoenen
Staat GVD in de OP.
Menno en Ingridquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Ach ja , wie zal jij ook zijn om populair binnen te komen zonder de OP te lezen en dan rare dingen gaan roepen over zoenen
Staat GVD in de OP.
Lekker hypocrietquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
Staat GVD in de OP.
Ja dat had ik nog net een stukje meegekregen gisteravond, te triest voor woorden dat Talpa gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, was een klote nacht met een hele boel censuur.
Niet over de islam en politiek beginnen want de regie draait het weg.
Wordt er een beetje doodziek van talpa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid![]()
nauwelijks spectaculair te noemen hoor
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:43 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Menno en Ingrid![]()
nauwelijks spectaculair te noemen hoor
ja oke best leuk dat menno ingrid blijft overtuigen van heterosexualiteit, maar dat heb ik nu wel zo'n beetj gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
niet helemaal voor de voetbalwedstrijd was lekker vol op de bek aan het vrijen.
we?quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!![]()
..idd.. dat zijn toch wel de saaaiiisstteee 2.quote:Op zondag 9 oktober 2005 11:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Idd, die twee kunnen we ook wel missen als kiespijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |