teruglezen in een SC?quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staan die foto's ook al in. Maar teruglezen valt zo zwaar voor sommigen.
Ik lees de pagina waarop ik binnenkom, teruglezen doe ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle foto's en uitleg staan notabene op deze (vorige) pagina.Zelfs een pagina teruglezen is al teveel gevraagd???
Zelfs daar heb ik de foto's van de nacht gepost...quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lees de pagina waarop ik binnenkom, teruglezen doe ik niet
Niet teveel gevraagd, maar ik verwacht daar geen info te vinden, die hoort in de verslagen
Is daar posten soms teveel gevraagd voor je?
ja, zojuist pas, na mijn opmerkingquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zelfs daar heb ik de foto's van de nacht gepost...
LekkerSimpel LekkerSimpel - zondag 9 oktober 2005 @ 09:14quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb het inmiddels gezien
Misschien een idee om dit in de streamverslagen te posten omdat mensen daar wel, en hier (waarschijnlijk) niet, teruglezen?
Pagina's teruglezen is voor newbies. Alles op 1 pagina.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Alle foto's en uitleg staan notabene op deze (vorige) pagina.Zelfs een pagina teruglezen is al teveel gevraagd???
Mijn opmerking van 5 minuten daarvoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
LekkerSimpel LekkerSimpel - zondag 9 oktober 2005 @ 09:14
Wat bedoel je met ná jouw opmerking????
Om even iets weg te wassenquote:Op zondag 9 oktober 2005 09:49 schreef Marrije het volgende:
Roel komt zijn bed uit...
Er waren geen behoorlijke screenshots van te maken aangezien ze zoveel mogelijk ónder het dekbed bleven. Incl. fluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 09:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maak er dan ook behoorlijke screenshots van.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |