Jadus, kreeg net elke keer foutmelding maar nu doet ie hetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:
Wat was de website ook alweer van de motorkledingwinkel in Duitsland? Louis.de?
Ben ik net klaar, lees ik dit ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(lekdijk had ik zelf ook nog btw)
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef stinkie het volgende:
Zullen we R2-D2 zo op een meet tegenkomen![]()
sowwyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben ik net klaar, lees ik dit ...
Ok even opnieuw dus
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Ja dat zijn dus de lekdijk pics, die had ik al verzonden alvorens ik je reactie lasquote:
Dat mag ik hopen, want het 'zwaartepunt' zit bij haar niet op de juiste plekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet,
Laat even weten waar en wanneer.Wil ik bij zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De verhoudingen op deze foto kloppen niet, ik ben wel klein maar niet zo klein.
Dat je me in een soortgelijke houding zal tegenkomen is niet uitgesloten
Ik kon net niet met m'n teentjes aan de grond komen![]()
Alles wat motorrijders boeit he.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Pfff, lekker bezig mensen [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Fysio:Wat doe jij met die schoenen, ben je helemaal gek ofzo!
![]()
![]()
Ik:euh, zwakke enkels en zo krijg ik toch steun.
![]()
Fysio: NEE, zo worden ze zwakker en zwakker, die spieren moeten zich wel kunnen ontwikkelen!![]()
Ik: oh mevrouw.![]()
Herkenbaar in de winter, elke dag de ballen in je liesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben meerdere malen met het oog door de naald gekropen omdat je handcoordinatie wat afneemt met die kou.![]()
Direct na de rit een lange trap aflopen met je koude knieen is ook leuk.![]()
Net alsof je gewrichten even geen smering hebben.![]()
Ben alweer terug, tjokvolle kantine, ik bestel een shaslick met tomatensaus krijg ik een slaatje met tomatensausquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef worldpimber het volgende:
Voor stinkie nog van het nieuwsbericht dat ie gisteren postte: hierrrr een reconstructieOf is iedereen nou alweer aan het werk
![]()
De 13e... Succes in ieder geval!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Wees blij dat het op Donderdag de 13de is.Voor het zelfde geld is het Vrijdag de 13de.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kom ff melden dat ik op donderdag de 13de me examen ga rijden! Daarna zal ik me hier weer een keer melden, al dan niet met rijbewijs!
Is ook moeilijk te zien,het verschil tussen een shaslick ding en een slaatje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ben alweer terug, tjokvolle kantine, ik bestel een shaslick met tomatensaus krijg ik een slaatje met tomatensausWat een muts zeg...
Maar dan maakt zo'n filmpje me toch weer aan het lachen![]()
Mijn collega bestelde een "frietje met", vraagt zij:"met wat?"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is ook moeilijk te zien,het verschil tussen een shaslick ding en een slaatje.![]()
Met mes en vork natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Mijn collega bestelde een "frietje met", vraagt zij:"met wat?"![]()
Ik denk idd niet dat het daar goedkoper van was geworden!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wees blijk dat het op Donderdag de 13de is.Voor het zelfde geld is het Vrijdag de 13de.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef R2-D2 het volgende:
De verhoudingen op deze foto kloppen niet,
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
maat van me had geloof ik dat model. Dat kreng startte al door naar de kickstarter te kijken.
Zoals het hoort dus, ipv die kneuzen CR500tjes
En waar is dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
Maar dank jullie en... blijf van de weg donderdag rond een uur of 3!
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!quote:
Oooooooh daar!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!
Grappig.quote:
Najah, het mooiste zou zijn om gewoon de hele A2 t/m A28 leeg te houden en daarmee ook het centrum van Utrecht! Of zou dat teveel gevraagt zijn?quote:
Ik zie er niet echt de humor van inquote:
Ben niet de enige dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grappig.![]()
Ik voel het altijd pijn doen bij dat soort filmpjes.
quote:Kende hem al trouwens.![]()
Ik weet wat hij dacht toen de motor onder 'm uitreed.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef hicham het volgende:
Shit, ik zei nog zo tegen mezelf, niet teveel willen voor de camera![]()
Krijg nou tieten!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik weet wat hij dacht toen de motor onder 'm uitreed.![]()
Beetje kort dag iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:21 schreef SicSicSics het volgende:
Najah, het mooiste zou zijn om gewoon de hele A2 t/m A28 leeg te houden en daarmee ook het centrum van Utrecht! Of zou dat teveel gevraagt zijn?
Precies!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Krijg nou tieten!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Die had ik al een keer gecapt, maar ben hem kwijt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:31 schreef hicham het volgende:
Er is hier een hamster op het werk die kan hoepelen, waar is m'n cam [afbeelding]
Tering, heb ik weer..........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
In en rond Utrecht! Aan de kant van de Galgewaard zegmaar!
Succesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:50 schreef SicSicSics het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Je weet wel, die gozer die gisteravond even kwam buurten
Hij heeft geen keus, ik stalk hemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar wordt het ook een FokMC'er?
Big nosequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef R2-D2 het volgende:
FWEE WODEWICK!!!
Voor de filmkenners: Monty Python, Life of Brian
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Big nose![]()
![]()
* Mercy_symbol heeft DVD uiteraard
Moest even kijken wat je bedoelde.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:14 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik denk idd niet dat het daar goedkoper van was geworden!
Maar dank jullie en... blijf van de weg donderdag rond een uur of 3!
eens kijken of jij bij bent qua goeie filmsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kent![]()
Als beloning mag jij naar een poes en tieten kijken
Shit, alleen voor Martie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jij bent tot nu toe de enige die de grappen snapt en de films kent![]()
Als beloning mag jij naar een poes en tieten kijken
Helaas, ik herken het niet. Ik ga te weinig naar de bioscoop en de afgelopen maanden heb ik meer gereden dan DVD-tjes gekeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eens kijken of jij bij bent qua goeie films
mmmkay that would be greath Peter![]()
Wieieeeeeeee???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ook al een lurkster aan het overhalen om zich aaan te melden hier![]()
![]()
is niet in de bioscoop geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Helaas, ik herken het niet. Ik ga te weinig naar de bioscoop en de afgelopen maanden heb ik meer gereden dan DVD-tjes gekeken.![]()
Rausdouwer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben ook al een lurkster aan het overhalen om zich aaan te melden hier![]()
![]()
Ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat ze te oud voor jou is
![]()
Oh, helemaal vergetenquote:
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?quote:Rebbel is een bossche boldie durft hier niet te komen
![]()
![]()
ik heb haar ook wel eens verteld dat ik van 2 walletjes eetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten
[..]
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?Ze kende fok niet toen ik dat aan haar vertelde
en hoe kan je Raus nou vergeten ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, helemaal vergeten
[..]
Weet ze dan wel al waar dit forum is te vinden?Ze kende fok niet toen ik dat aan haar vertelde
Was meer een stille hint dat ze vaker moet postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe kan je Raus nou vergeten ?![]()
![]()
![]()
![]()
is de enige motorrijdende chick van de FOK-MC
![]()
of er reageert niemandquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Was meer een stille hint dat ze vaker moet posten
Alhoewel, als ze een keertje post zijn wij natuurlijk allemaal 'toevallig' weg
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en hoe kan je Raus nou vergeten ?![]()
![]()
![]()
![]()
is de enige motorrijdende chick van de FOK-MC
![]()
R2-D2 staat niet in de OPvoor het geval dat je daarmee komt aanzetten
![]()
ZZ-R600 toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en posten
Iemand een ideetje welke camera ik het beste kan kopen?
Die vraag is net zo universeel als welke motor je moet kopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
ik heb een Konica KD400Z en ben er erg tevreden overquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Zodra ik een digitale camera heb zal ik een foto maken en posten
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:53 schreef hicham het volgende:
Roderick2085 is geslaagd, we hebben er een nieuw GS500 rijder bij [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Je weet wel, die gozer die gisteravond even kwam buurten
Voor als ie straks nog gaat bijlezen
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke dus, vanavond m'n papiertje ophalen en dan lekker zelf rijden
![]()
waar is mijn fietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Poginkje gedaan voor nwe OP pic:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_OP.jpg]afbeelding][/url]
zeg het maar…suggesties zijn welkom
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
binnenkort 1200cc foto's dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef R2-D2 het volgende:Verkapt: Kijk mij een photobucket account hebben![]()
Foto's zijn leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:Hoezo de chef is er vandaag niet.
![]()
![]()
quote:Ik vind hem heel leuk.Sta er zelf ook nog net op namelijk.
![]()
Yupquote:Photoshop?
Als je hem in lagen houd kan je af en toe ook nog makkelijk wat foto's wisselen zonder gelijk van voren af aan te moeten beginnen.![]()
dat zeg ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Foto's zijn leuk
Uitwerking baggerKleuren komen niet mooi uit, foto's slecht verkleind en komt een beetje flets over.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zoals ik zei, suggesties zijn welkom en een held ben ik niet met PS dus knock yourself out
Volgens Hicham.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:16 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb geen zin om marktonderzoek te doen. De camera moet klein zijn en zolang mogelijk werken, dat is alles![]()
Hoeveel MB kan je laden in Photobucket?quote:
Jij bent de eerste karaoke fokker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:21 schreef worldpimber het volgende:
Uitwerking baggerKleuren komen niet mooi uit, foto's slecht verkleind en komt een beetje flets over.
Karaoke fokker? Zegt me nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste karaoke fokker.![]()
Maar als OPM hem netjes in lagen heeft kunnen we alles corrigeren.
Beetje Hicham lichter maken enzo.
Groene Kawa's wissen.![]()
Ik heb je introductie even gemistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke dus, vanavond m'n papiertje ophalen en dan lekker zelf rijden
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit zijn ze:
geldermalsen-ede_002.jpg
DSC00349.jpg
Afbeelding(39).jpg
IMGP464850.jpg
DSC0044540.jpg
DSC00416hicham.jpg
IMGP3890.jpg
DSC00416youssef.jpg
Die zien er mooi uit, eventjes zoeken waar je ze kunt kopenquote:
de omlijsting vind ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nu pas een reactie op de verwijfde omlijsting
had em veel eerder verwacht, het is ook iets anders geworden dan gepland
![]()
Geen idee,maar je mag ze ook mailen, dan plaats ik ze welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoeveel MB kan je laden in Photobucket?![]()
probeerde natuurlijk een beetje een 'ijzige' sfeer te creëren, ben nu benieuwd wat joes gaat makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.![]()
En wie zegt dat we hier heel lang mee moeten doen?![]()
Ik vind het best mooi, ik zou er alleen wel een foto bijdoen van de ANWB + motorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nu pas een reactie op de verwijfde omlijsting
had em veel eerder verwacht, het is ook iets anders geworden dan gepland
![]()
Mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
Die zien er mooi uit, eventjes zoeken waar je ze kunt kopen
Ja heeH, ben toch niet gèkh?quote:[blond mode]
Bij de Lidl of Aldi?
Waar zit het vogeltje waar je naar moet kijken?
[/blond mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit nou weer voor opmerking ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.![]()
En wie zegt dat we hier heel lang mee moeten doen?![]()
Momenteel ff nixquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeerde natuurlijk een beetje een 'ijzige' sfeer te creëren, ben nu benieuwd wat joes gaat maken
Het is het beste voorstel wat ik gezien heb voor de winter OP.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is dit nou weer voor opmerking ?hij vraagt notabene zelf om commentaar en meningen.
als dat niet de bedoeling was zou ie het volgens mij ook niet vragen![]()
laat hem zelf maar met een fototechnisch hoogstandje komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Momenteel ff nix, moet zo naar school
En Pepijn en zijn tegenvoorstellen [afbeelding] Ik ben niet photoshoppistisch aangelegd.
Eventjes kijken of ik 2 vrijwilligers kan vinden. Eentje moet ze vasthouden de ander moet ze fotograferen. Mag ook andersomquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee,maar je mag ze ook mailen, dan plaats ik ze wel
Ik was anders de enige die hem goed genoeg vond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat hem zelf maar met een fototechnisch hoogstandje komen![]()
ow, hangen ze danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eventjes kijken of ik 2 vrijwilligers kan vinden. Eentje moet ze vasthouden de ander moet ze fotograferen. Mag ook andersom![]()
Ik dacht dat het een parodie was, zoveel mogelijk krachtermen in een zin over het beoordelen van beeldwerk. En ik meende op Lars, maar het kan net zo goed ook op mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:35 schreef worldpimber het volgende:
Karaoke fokker? Zegt me nietsPlaats hier: .......... uw uitleg
Ik ben zojuist bewapend hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef worldpimber het volgende:
Jongens jongens, dit soort haantjes gedrag hebben we in tijden niet meer gehad![]()
![]()
OPM vraagt om kritiek, we bekritiseren allen, maken verbeteringen eventueel om uiteindelijk tot een mooie OP te komen. Wat is het probleem?![]()
Over tot de orde van de dag...
![]()
Hichaaaaaaaaaaam [afbeelding]
niet zo moeilijk als dit het enige voorstel isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
Het is het beste voorstel wat ik gezien heb voor de winter OP.
daar reageerde ik toch maar weer goed opquote:En eenis ook wat overdreven.
Kijken hoe jij daar normaliter op reageert.
De wet van de zwaartekracht is zelfs onder de 20 niet te stoppen heb ik gezien.quote:
tis ook maar gedaan door een amateurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.![]()
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 17:06 schreef leroy het volgende:
nou ik hoop niet dat iemand hier is gecrasht met een honda zag niet wat het was, was best verfrommeld ten hoogte van schenkel onder de metrobaan maar het zag er zeker niet goed uit
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 18:12 schreef stekman het volgende:
Ik zag hem ook liggen. Had geen stikker maar dat heeft niet iedereen hier. Zijn/haar helm stond ernaast op de grond. Ambulance stond er ook naast. ik denk dat als er iemand ernstig gewond is hij/zij wel in het ziekenhuis erachter zou liggen.
was overigens een donkere motor, dacht groen. Type herkende ik niet.
En W@llie, je moet het juist waarderen als men direct aan je vraagt of jij het niet was. Ik denk ook direct aan iedereen waar ik daar elke dag mee oprij.
Maar op zich leuk idee als het design in lagen voor iedereen beschikbaar is toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis ook maar gedaan door een amateurzou idd veel makkelijker zijn geweest, wil je nu iets aanpassen mag van scratch beginnen
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef hollander172 het volgende:
We hebben een kandidaat voor Xena!![]()
Nog wel via Fok! ook.![]()
goeeedquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga ook maar weer stage lopen denk ik.![]()
HEB IK MEER TIJD OM TE POSTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Is een tof ding van de buitenkantquote:
karaokequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is ook het slechtste, en het strakste, en het mooiste, en het stinkende en het etc. etc. etc.![]()
Kijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Is een tof ding van de buitenkantEdoch, ik adviseer eenieder die bovenstaande cam overweegt eerst deze review lezen. Daar komt de Exilim toch wel wat slechter uit
Plus dat ze allemaal voorbeeldfoto's, filmpjes en uitleg hebben
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou is Panasonic niet echt een merk waar ik als eerste aan zou denken, ze hebben in samenwerking met Leica wel wat fotoervaring opgedaan de laatste 10 jaaren een optische stabilizer is zeker een groot pluspunt. Dat kost bij de Casio beeldkwaliteit omdat het alleen digitaal is.
![]()
Ook binnen zonder flits kan je daardoor soms nog hele behoorlijke foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalIk dacht eerst dat die Casio het ook had, maar die heeft het dus digitaal zoals jij al zei. Dat wist ik pas nadat ik die test had gelezen
![]()
Dat kan ik mij voorstellen, je gaat alles heel anders waarderen.quote:Wat is eten lekker als je dat een hele dag niet hebt gedaan, zouden jullie ook eens moeten proberen
Nieuwleusden ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Avond
Ben ook weer onder de levendenZat gewoon zover afgelegen dat ik op het dak van mijn hotel moest staan om bereik te hebben met mijn telefoon
Ben nu wel de master gesprekspartner![]()
![]()
Ergens in de bossen bij Vierhouten, valt opzich mee maar T Mobile is er nog niet langs geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwleusden ofzo?![]()
Maar veel geleerd op die cursus dus?![]()
Ennn ze zitten op M-F op je te wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog pics van je tieten gepostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
Slechte camera's zijn er niet bij de grote merken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen avondeten gedaan, eerst chips, studentenhaver en net toast met franse kaas.![]()
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Heb je wel kunnen slapen of alleen maar aan die pics zitten denken?
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef hicham het volgende:krijg jij wel genoeg vitamines binnen?
Lijkt wel op mijn simpele avondmaaltijden toen m'n ouders op vakantie warenAls ik niet regelmatig ging eten bij mijn broer of zus (en kliekjes voor de volgende 2 dagen meenam) dan was ik nu een kreupel mensch
Ja, tieten en poesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.![]()
Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.![]()
![]()
Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.![]()
Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuuren ik eet er nog groente bij ook.
![]()
En nu klussen. [afbeelding]
Welkom hierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef red_dot het volgende:
morgen en mss later meer over deze nieuwe lurker
ik sprak in de 3e persoon tegen jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was anders de enige die hem goed genoeg vond.![]()
Waarom zeg je hem, want je kan mij gewoon persoonlijk aanspreken hoor.![]()
Natuurlijk komen niet alle foto's aan bod, uiteraard zijn er leukere pics in individuele gevallen.![]()
Alles kan altijd beter.![]()
En zoals gezegd kunnen we altijd van een basis uitgaan.
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.![]()
Zu hause.![]()
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.![]()
Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.![]()
![]()
Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.![]()
Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuuren ik eet er nog groente bij ook.
![]()
En nu klussen. [afbeelding]
ik denk het niet want het is een MANquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog geloven
Succes met het klussen
[..]
Welkom hier
Hedde gij een referentie bij mercy_symbol
En B12 heb je ongeveer voor 3 jaar in je lichaam zitten,dus voor dat op is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.![]()
Dat verhaaltje voer ik voor mezelf vaak op. Maar ja ik hoef me er toch niet druk om te maken, hoor alleen maar dat ik te grote broeken aan heb.Blijkt dat ik ben gekrompen.
![]()
Dat is vrij snel op bij mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
En B12 heb je ongeveer voor 3 jaar in je lichaam zitten,dus voor dat op is.![]()
Hiep hoi.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is vrij snel op bij mij.![]()
Nee serieus, het kan zeker op. Ik heb ooit een tekort gehad van zo'n 90%.![]()
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:59 schreef Rausdouwer het volgende:film
Hicham, ik haal de posttijd een andere keer wel in.![]()
Poeh, eindelijk geluktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]1 minuut voor het hele voorwiel. [afbeelding]
[[url=http://img99.imageshack.us/img99/9965/p1010984web4vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img99.imageshack.us/img99/3308/p1010985web9sv.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/1625/p1010986web3rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het achterwiel was wel grappig, leken wel kogelklappen zo'n lawaai maakten die spaken bij het doorknipppen.![]()
Ik dacht eerst dat er een paar door de tv vlogenen ging de rest van de serie maar even anders staan dat ze niet in mijn been zouden schieten.
![]()
De spaken achter stond dus aardig strak gespannen.![]()
Met alle 12 jaargangen kettingsmeer ertussen had ik die trouwens zeker niet los kunnen draaien, na het doorknippen kleefden de dopjes nog aan de velgen.Moest even met een hamer wat lostikken.
Vitamine C is overschat, zit bijna overal al in om spelenderwijze aan je ADH te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog geloven
Succes met het klussen
Chocolade is gezond, maar dat komt juist door andere microstoffen in dit vernuftige voedingsmiddel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.![]()
Dat verhaaltje voer ik voor mezelf vaak op. Maar ja ik hoef me er toch niet druk om te maken, hoor alleen maar dat ik te grote broeken aan heb.Blijkt dat ik ben gekrompen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat het een parodie was, zoveel mogelijk krachtermen in een zin over het beoordelen van beeldwerk. En ik meende op Lars, maar het kan net zo goed ook op mij.![]()
Ja, maar sjokola is verslavend en bonen nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vitamine C is overschat, zit bijna overal al in om spelenderwijze aan je ADH te komen.![]()
[..]
Chocolade is gezond, maar dat komt juist door andere microstoffen in dit vernuftige voedingsmiddel.
Guess again.
Jij bent veelzijdig zeg, ff de spaken eruit knippen en dan gelijk over polyfenolen praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste Hicham!
intuition will take you further than logics will ever do
Chocola zelf is niet verslavend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar sjokola is verslavend en bonen niet
quote:![]()
Nou pas begrijp ik het weer
Als je ze losknipt kun je ze gewoon aan beide kanten eruit trekken
Had onze hond dan ook meegenomen, die is speciaal geschikt om op zwijntjes te jagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vinden![]()
Ja, zo is roken ook niet verslavendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
Chocola zelf is niet verslavend.
De werkzame stoffen zouden verslavend kunnen zijn vanaf 50 kilo per dag.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
Lars heeft had ook vrouw in z'n profiel staan
Dat soort dingen kan je beter niet zeggen als ik ook aanwezig ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Omdat Mercy zo aandrong [.........] om me aan te melden op jullie Forum, bij deze dan......hier is ze dan....
...icoontje wordt nog aan gewerkt, kreeg het niet geuploaded, voor de rest heb ik alles in huis
[ ja toch.....] en nu......wacht ik op het beloofde warme welkom
![]()
Oh, is dat zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je beter niet zeggen als ik ook aanwezig ben.![]()
Kop hem dit keer even niet in, even rustig aan laten beginnen.
Welkom enzo.![]()
U is die bossche bol, of moet ik zeggen bollen?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img99.imageshack.us/img99/9965/p1010984web4vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img99.imageshack.us/img99/3308/p1010985web9sv.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/1625/p1010986web3rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het achterwiel was wel grappig, leken wel kogelklappen zo'n lawaai maakten die spaken bij het doorknipppen.![]()
Ik dacht eerst dat er een paar door de tv vlogenen ging de rest van de serie maar even anders staan dat ze niet in mijn been zouden schieten.
![]()
De spaken achter stond dus aardig strak gespannen.![]()
Met alle 12 jaargangen kettingsmeer ertussen had ik die trouwens zeker niet los kunnen draaien, na het doorknippen kleefden de dopjes nog aan de velgen.Moest even met een hamer wat lostikken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Omdat Mercy zo aandrong [.........] om me aan te melden op jullie Forum, bij deze dan......hier is ze dan....
...icoontje wordt nog aan gewerkt, kreeg het niet geuploaded, voor de rest heb ik alles in huis
![]()
Grote hond die een zwijn had gevonden ( ow ja hij is grootquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had onze hond dan ook meegenomen, die is speciaal geschikt om op zwijntjes te jagen.
Sterker nog, dat is het enige doel waarvoor ie gefokt is.![]()
Guweldug wat een Welkom hieroquote:
Bollenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
Tietuh![]()
Hoi Rebbel
Nou zijn er dus al 3 van de omgeving Bosche Bollen, dakennie echt he
Straks krijg je dat de meets een bepaalde kant op altijd worden gehouden en prioriteiten verkeerd worden gesteld
Hehe, geintje, your welcome. Nog ff piccie plaatsen en meeten
Ken allleen 's ochtendsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef worldpimber het volgende:
Zondag bij goed weer bijvoorbeeld![]()
That's the spiritquote:
Als het goed is heb je mijn wederhelft al gemeetquote:En ja meet & greet, when.....yesterday?![]()
Roken is dus wel wetenschappelijk bewezen verslavend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef worldpimber het volgende:
Ja, zo is roken ook niet verslavend
En volgens mij hoef je niet 50 kilo per dag binnen te krijgen hoor, chocola maakt gewoon gelukkig ofzo
Volgens mij hebben we die al gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
heb wel nog een piccie zonder motor, maar das nie interessant....
"Wat nou" volhouden, jij kent FemaleRebbel dus eg niequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
That's the spirit
Ben benieuwd welke nieuwelingen van afgelopen dagen het volhouden![]()
[..]
Als het goed is heb je mijn wederhelft al gemeet
Zit mezelf vol te probben met knäckerbröt
Sorrie hoor,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben we die al gezienje nam het hele beeld in beslag.
![]()
Ow, euh, welkom hier.![]()
Volgens mij konden we geen bike meer zien hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sorrie hoor,![]()
M'n bike ja......héérlijk zo'n warrum welkom
Dat vond ik niet echt gepast op dat moment, langs iemand heen praten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik sprak in de 3e persoon tegen je
Ik ben gewoon een vervelend ventje waar niemand naar luistert, dus dan moet ik mijn kennis maar op het internet in een motortopic gooien he, heb ik er nog iets plezier van.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef R2-D2 het volgende:
Jij bent veelzijdig zeg, ff de spaken eruit knippen en dan gelijk over polyfenolen praten...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
"Wat nou" volhouden, jij kent FemaleRebbel dus eg nie![]()
Het draagt voornamelijk zwart en heeft een rooie naked ragbike...quote:........jij bent de broer van ?![]()
Knekkerbreud????
Alwaar iedereen het ook gewoon negeert.... net als anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben gewoon een vervelend ventje waar niemand naar luistert, dus dan moet ik mijn kennis maar op het internet in een motortopic gooien he, heb ik er nog iets plezier van.![]()
![]()
Moi ik heb toch met iedereen contact gehad vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef ondeugend het volgende:
Alwaar iedereen het ook gewoon negeert.... net als anders.
Ohhh dat het je opvalt zeg !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moi ik heb toch met iedereen contact gehad vandaag.![]()
Zelfs jij quote mij weer eens "in jaren".![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohhh dat het je opvalt zeg !
Ik doe het meteen nog een keer zodat je eerst weer genoeg aandacht hebt gehad.
Dat is de oudere, wijzere versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Het draagt voornamelijk zwart en heeft een rooie naked ragbike...
zal me toch ff wat moeten aanpassen, ja, nu al...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Ben benieuwd welke nieuwelingen van afgelopen dagen het volhouden![]()
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Verschil in leeftijd is in overmoedigheid/gedrag/verhalen soms wel te merken![]()
![]()
die is inmiddels bijna 12 1/2quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.![]()
Zeg, het is 22.00 geweest, moet je niet weer bukken voor je vriendin? Of zit ze al met d'r vingers in je achterwerk?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.![]()
Zo, die 'es gek met 40 kilometer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
zal me toch ff wat moeten aanpassen, ja, nu al...
iedere keer als ik ff achter de pc zit, is er weer bijna een pagina vol gelult hier![]()
de eerste 40 km (ongeveer) op de teller erbij gezet vanavond![]()
nog 40 en ik mag voor het eerst gaan tanken![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 21:15 schreef ufo2000 het volgende:
een buurvrouw heeft het zien gebeuren-- de motorrijder is in botsing gekomen met de ambulance, die met signalen over de kruising ging...
waarschijnlijk is het een dodelijk ongeval, want ze zag dat het infuus weer neergehaald werd. er is nog een trauma heli bij geweest...
krijg idd kippevel als je dit hoort...
Rob
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 22:36 schreef mick85 het volgende:
Hoorde net van me broertje (die net van de skate baan af komt in spijk), dat er weer een ongeluk met een motorrijder was gebeurd de helle weg was afgezet en de andere motoren gingen over het fietspad langs de skate baan.
Het was bij de flitpaal gebeurd die weg langs de skate baan, het was een blauwe motor broertje weet niet wat voor merk, is dus gebuurt op de zelfde weg een paar 100m verder |( hoe kan dat nu in een avond.
Hij kon niet goed zijn hoe ernstig het was maar wij hebben geleerd van onze ouder dat we niet van zulke potten kijker’s mogen zijn en gewoon moeten doorlopen als de ziekenwagen en politie er al is, maar hij zag wel bloed. '(
uhm, moe een beetje wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo, die 'es gek met 40 kilometer.
Ben je nu moe en versleten?![]()
![]()
En we willen wel pics als je uit rijden gaat, GS-500 met ondergaande zon enzo.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm, moe een beetje wel ja![]()
maar dat komt natuurlijk ook door de rest van de dag ('vroeg' op, dik 2 uur rijden, dan examen, dik een uur wachten tot ik eindelijk mijn rijbewijs kan krijgen van die ambtenaren die niet doorwerken)
goed excuus?![]()
Dat 'mooie' stukje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb maar commandant gepakt, zou nog wat krachtiger moeten reinigen.![]()
En wat levert een kwartier poetsen op 1 segementje dan op?
Een lelijke geribbelde geperste aluminiumnaaf.![]()
Uh, complimentje helpt dan niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Dat 'mooie' stukje?Ik vind het er stukken beter uit zien.. wanneer ga je mijn uitlaat eens onder handen nemen?
Welkomquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Guweldug wat een Welkom hiero![]()
![]()
Iedereen pit zeker al![]()
Maar hier leeft het tenminste nog, beter als op MF
Zijn de pijnstillers op?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:25 schreef richardgie het volgende:
Welkom
En ik pit nog niet.Gaat niet meer gebeuren ook vandaag.![]()
Ja,en de slaappillen ook!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn de pijnstillers op?![]()
Ow, ik was al nokken.![]()
![]()
![]()
En 50 kilo sigaretten per dag roken is ook een hele klus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, zo is roken ook niet verslavend
En volgens mij hoef je niet 50 kilo per dag binnen te krijgen hoor, chocola maakt gewoon gelukkig ofzo
loerrrr viel gelukkig meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Wat moet dat trouwens voorstellen OPM? Is het eigenlijk modelbouw en vervoglens uitvergroot om jou een loeerrrrr te draaien?Ziet er gesoept uit ofzo
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Hey niet zo brutaal he, nieuwelingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die is inmiddels bijna 12 1/2![]()
![]()
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
En in het regiotopic blijven de ongelukken gewoon doorgaan.
[..]
[..]
Geen regiomeeters in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Gaat lekker daarMaar ik neem aan dat het niet allemaal MF'ers zijn die erbij betrokken waren
Sinds jij weg bent komen er idd nieuwe mensen druppelen, misschien moet je maar weg blijvenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:32 schreef Makster het volgende:
Goede morgen![]()
Idd allemaal namen die ik nog nooit heb gehoord![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:51 schreef Herr.Flick het volgende:
Morgennnn....![]()
Heute ist es schnitzel(fr)esstag!!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verken de route goed, en dan maken we er een keer een Fok! MC meet van.
![]()
Toch mede MC'ers.![]()
![]()
voor een paar knaken heb jij ook 1200cc'squote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes zwaait even naar de TS!![]()
Enneh... Vandaag kan ik wel lurken!Tssssk... ik heb overdag geen Fokmogelijkheid meer en meneer is gelijk met 1200cc's aan de slag...
Oh, en natuurlijk ook Mogguh naar de anderen!
Ik heb gehoord dat ze over de rest qua grootte niet te klagen heeft..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor een paar knaken heb jij ook 1200cc's![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze over de rest qua grootte niet te klagen heeft..![]()
Ghetto billen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze over de rest qua grootte niet te klagen heeft..![]()
Het enige wat stinkie hoefde te doen is de OP te kopieren en dan plakken, kennelijk heeft ie er ook in zitten rommelen waardoor het nu mis is gegaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat trouwens met het rijtje topics in de OP?
Fok Motorclub [SC Deel 318] Kneedowners United
Fok Motorclub [SC Deel 320] Tok Tok city meet zondag
Fok Motorclub [SC Deel 321] Minibikes op kenteken
Fok Motorclub [SC Deel 322] Slapen is heeeeerlijk
Fok Motorclub [SC Deel 322] Slapen is heeeeerlijk
Moeilijk, tellen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Bedoelde het anders.![]()
Niet zo.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik vind het best nog wel een lekker ding ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is wel meer dan 1200cc hoor
ik denk eerder 12000cc
![]()
De wereld is klein.quote:
je hebt me een keer zien rijden, das heel wat andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het best nog wel een lekker ding ook.![]()
[..]
De wereld is klein.![]()
Stinkie heb ik ook al eens live in Rotterdam gezien enzo.
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:26 schreef Patrick281 het volgende:
De wereld is klein.![]()
Stinkie heb ik ook al eens live in Rotterdam gezien enzo.
..Ik kom wel eens in Gouda.
quote:En eerst dacht ik dat jij altijd de walvis was inplaats van de GSX-F.![]()
Of heb ik dat laatste toch fout.![]()
![]()
mijn beeld van jou is nu ineens helemaal veranderdquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig.![]()
[..]![]()
![]()
Eh... het is dat ik nu een lekker kleurtje heb, maar ik noem naar het strand gaan meestal wel 'aangespoelde walvis spelen'.![]()
Hey Rebbel!!! Leuk dat je ook hier komt posten. EN meeten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
![]()
Ghehehe...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
mijn beeld van jou is nu ineens helemaal veranderd![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hey Rebbel!!! Leuk dat je ook hier komt posten. EN meeten natuurlijk.![]()
Gisteren net film gaan kijken, dus de pjuter maar uitgezet. Anders staat ie ook zo lang voor niets aan. Nog wel een beetje bijgelezen op de laptop, maar dan is het zo lastig posten. Uitloggen en inloggen en uitloggen en zo, geen zin in.![]()
De film was erg leuk, zo'n spannende ridderfilm![]()
Ja zoiets, maar dan wel de jonge ridderhelden he! Zoals Orlandoquote:
Kom maar langs, dan praten we erover.quote:
Ssssssssttt..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:35 schreef stinkie het volgende:
je hebt me een keer zien rijden, das heel wat anders
Zo'nquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ghehehe...
Binnenkort komt er een full image van ons beiden hier te staan...![]()
![]()
stinkie wil graag met helmen op tegen de herkenbaarheid, maar dat praat ik hem wel uit zijn hoofd.
Nee, ik post vanuit het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:43 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen,![]()
allemaal veilig door de mist gekomen? Eerst een kopje thee ...![]()
Vandaar dat mercy gister met roderidderrick kwamquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gisteren net film gaan kijken, dus de pjuter maar uitgezet. Anders staat ie ook zo lang voor niets aan. Nog wel een beetje bijgelezen op de laptop, maar dan is het zo lastig posten. Uitloggen en inloggen en uitloggen en zo, geen zin in.![]()
Roderick was een stoere ridderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaar dat mercy gister met roderidderrick kwam
Ivanhoe was veel stoerderquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Roderick was een stoere ridder![]()
Heb ut gevonden jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:10 schreef hicham het volgende:
Mogguh![]()
[..]![]()
Je hebt het kunnen vinden
Welkom
Warm genoeg?
[..]
Ik las rode ridder, van de stripboeken. Dat was ook altijd erg leuk! De Rode Ridder won natuurlijk altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Roderick was een stoere ridder![]()
Ha Raus,quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dick Turpinquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dick Turpin.![]()
Catweazle.![]()
Black beaty.![]()
Sekers Kingdom of Heavenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:41 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als het weer meezit Zondagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ha Raus,
Had beloofd om me aan te melden, dus ook maar ff gedaan, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF
....hoop dat er snel een meet & greet is, kan ik ff kennis maken
en de rest met mij
![]()
Gelijk afgebrand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb ut gevonden ja, en dit is wel een héél heet welkom
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF![]()
Daar zat ik altijd geboeid naar te kijken, Dickje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dick Turpin![]()
Black Adder is toch wel de gemeenste ridder hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ha Raus,
Had beloofd om me aan te melden, dus ook maar ff gedaan, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF
en de rest met mij
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb ut gevonden ja, en dit is wel een héél heet welkom
![]()
Powerpuff Girlsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dick Turpin.![]()
Catweazle.![]()
Black beaty.![]()
Mensen die niet alleen posten maar ook graag willen meeten, dat kunnen we wel gebruiken hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
en de rest met mij
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik ben er weer..![]()
Ik was gister kapot.. ze konden mij daar oprapen op school. Ben toen maar naar huis gegaan, alwaar ik de hele dag heb liggen slapen. Word net wakker, met een knallende koppijn that is![]()
Shit, je hebt een filmpje gepost dat ik nog niet heb gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Bij Hicham en Youssef op het basketbalveldje.![]()
Nee, zondag gaat niet lukken, ga 's ochtends nog wel ff rijden, maar kan maar een paar uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Dat komt vast wel. De vraag is alleen wanneer vanweg het weer. Zondag kon je niet? Weet ook niet of het zondag wel wat wordt qua weer. Even afwachten nog.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Anonieme trouwfoto van Stinky en BE.
Knap opgelost.
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Is dat kutwijf dat normaal achter je zit vandaag weg of ben je gewoon je belofte aan het inlossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilermaar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
![]()
Heb jij onder een steen gelegen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef R2-D2 het volgende:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Dick Turpin. [afbeelding]![]()
Catweazle. [afbeelding]![]()
Black beaty. [afbeelding]![]()
Ik had eigenlijk een heel verhaal, had eerder een trouwfoto gevonden van 2 mensen in kostuum met motorhelmen op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilermaar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
![]()
quote:Hoi, hier de trouwfoto van Stinky en BE,
< ........... >
Wij staan inmiddels klaar om te vertrekken voor de huwelijksreis zoals je ziet.
Wegens de buitengewone verhuiskosten en een lekkend dak in het nieuwe huis hebben wij geen geld en moeten op de walvis weg.
Ik hoop dat Stinky niet teveel bochtjes neemt onderweg, want dan wordt mijn helm zo vies van binnen van het overgeven.
We hopen wel dat de tieribjes heel blijven op de achteras, want Stinky heeft zijn achterwielmoer 3 maanden geleden verloren en heeft nog steeds geen nieuwe.
We snappen niet waarom dat zo lang moet duren.
Kusjes BE en Stinky en tot na de huwelijksreis.![]()
Ik hoop dat die gozer nu een keer raakschiet.
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat kutwijf dat normaal achter je zit vandaag weg of ben je gewoon je belofte aan het inlossen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.![]()
ik ben vandaag gewoon opstandig.![]()
komt denk ik door die ridderfilm, ik ben vandaag de dappere verdediger tegen iedere vijand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo was de bedoeling.
[..]
[..]
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.![]()
![]()
komt denk ik door die ridderfilm, ik ben vandaag de dappere verdediger tegen iedere vijand![]()
![]()
Jij bent de vijand toch niet?quote:
ja gaaf maar even afkoelen, dan ben je weer vrolijk.quote:
Knap opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridderin Rausdouwerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Knap opgelost.
Miss Piggy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangt hier een magneetje op de koelkast:
Never eat
more than
you can
lift
Miss Piggy
En zoals ze met dat hele lieve stemmetje kan zeggen: Kermy? Do you wanna dance with me? Avec... moi?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Miss Piggy!
Never eat
more than
you can
lift
Miss Piggy
quote:En zoals ze met dat hele lieve stemmetje kan zeggen: Kermy? Do you wanna dance with me? Avec... moi?
2"Cilinder"he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is die 1200cc gewoon een beetje verspreid
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Hoi, hier de trouwfoto van Stinky en BE,
< ........... >
Wij staan inmiddels klaar om te vertrekken voor de huwelijksreis zoals je ziet.
Wegens de buitengewone verhuiskosten en een lekkend dak in het nieuwe huis hebben wij geen geld en moeten op de walvis weg.
Ik hoop dat Stinky niet teveel bochtjes neemt onderweg, want dan wordt mijn helm zo vies van binnen van het overgeven.
We hopen wel dat de tieribjes heel blijven op de achteras, want Stinky heeft zijn achterwielmoer 3 maanden geleden verloren en heeft nog steeds geen nieuwe.
We snappen niet waarom dat zo lang moet duren.
Kusjes BE en Stinky en tot na de huwelijksreis.![]()
Ik hoop dat die gozer nu een keer raakschiet.
anders post je een foto van een auto die ik niet hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
We hebben nog niet besloten hoe we naar het stadhuis gaan...
De walvis valt af wegens brakheid...
Ik wil graag met mijn auto. (Jawel, de Alfa is weer gereanimeerd!)
Maar stinkie wil graag met de zijne... iets over 'zeker weten dat we daar aankomen'.
Maar ja, kom op nou toch...
[afbeelding]
is toch een stuk beter dan:
[afbeelding]
Ik bedoel... ook al hou je niet van alfa's... dit lijkt me toch duidelijk...
Nog afgezien van het feit dat de Alfa beter kleurt bij mijn jurk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:52 schreef stinkie het volgende:
anders post je een foto van een auto die ik niet heb
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheidingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
We hebben nog niet besloten hoe we naar het stadhuis gaan...
De walvis valt af wegens brakheid...
Ik wil graag met mijn auto. (Jawel, de Alfa is weer gereanimeerd!)
Maar stinkie wil graag met de zijne... iets over 'zeker weten dat we daar aankomen'.
Maar ja, kom op nou toch...
[afbeelding]
is toch een stuk beter dan:
[afbeelding]
Ik bedoel... ook al hou je niet van alfa's... dit lijkt me toch duidelijk...
Nog afgezien van het feit dat de Alfa beter kleurt bij mijn jurk.
ze hoeft er iig niet voor te vrezen bij een scheidingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheiding![]()
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheiding![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:02 schreef stinkie het volgende:
ze hoeft er iig niet voor te vrezen bij een scheiding
Nee, die kleur die hierboven staat dus... ietsje lichter. Ondefinieerbaar grijsgroen...quote:
quote:
een Alfa compenseren in bedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...
[..]
Fair trade: jij jouw walvis, ik mijn alfa'tje!
Oh enneh... model, schmodel.
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...
Goed idee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.![]()
En daarna smeken om vergiffenis.![]()
Haha, stabiel onder al het tegenwind en obstakels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
de ideale trouw auto voor jullie![]()
hoeft niet eens d'r beste vriendin te zijn hoor, gewoon een lekker wijf van de straat plukken voldoet ook wel voor mequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.![]()
En daarna te smeken om vergiffenis.![]()
en kan heel wat gewicht verdragenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed idee.
Jammer dat FS geen leuke vriendinnen heeft.
Zou ze erop uitzoeken?![]()
Iemand anders dan?![]()
[..]
Haha, stabiel onder al het tegenwind en obstakels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |