Gelijk afgebrand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb ut gevonden ja, en dit is wel een héél heet welkom
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF![]()
Daar zat ik altijd geboeid naar te kijken, Dickje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dick Turpin![]()
Black Adder is toch wel de gemeenste ridder hoor![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ha Raus,
Had beloofd om me aan te melden, dus ook maar ff gedaan, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF
....hoop dat er snel een meet & greet is, kan ik ff kennis maken
en de rest met mij
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Heb ut gevonden ja, en dit is wel een héél heet welkom
![]()
Powerpuff Girlsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dick Turpin.![]()
Catweazle.![]()
Black beaty.![]()
Mensen die niet alleen posten maar ook graag willen meeten, dat kunnen we wel gebruiken hierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Had beloofd om me aan te melden, dus ook maar ff gedaan, maarre.....werd al meteen gestalkt op MF
....hoop dat er snel een meet & greet is, kan ik ff kennis maken
en de rest met mij
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik ben er weer..![]()
Ik was gister kapot.. ze konden mij daar oprapen op school. Ben toen maar naar huis gegaan, alwaar ik de hele dag heb liggen slapen. Word net wakker, met een knallende koppijn that is![]()
Shit, je hebt een filmpje gepost dat ik nog niet heb gezienquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
Bij Hicham en Youssef op het basketbalveldje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zondag gaat niet lukken, ga 's ochtends nog wel ff rijden, maar kan maar een paar uurquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Dat komt vast wel. De vraag is alleen wanneer vanweg het weer. Zondag kon je niet? Weet ook niet of het zondag wel wat wordt qua weer. Even afwachten nog.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
Anonieme trouwfoto van Stinky en BE.
Knap opgelost.
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Is dat kutwijf dat normaal achter je zit vandaag weg of ben je gewoon je belofte aan het inlossenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilermaar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
![]()
Heb jij onder een steen gelegen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:41 schreef R2-D2 het volgende:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
Dick Turpin. [afbeelding]![]()
Catweazle. [afbeelding]![]()
Black beaty. [afbeelding]![]()
Ik had eigenlijk een heel verhaal, had eerder een trouwfoto gevonden van 2 mensen in kostuum met motorhelmen op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:42 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik verwachtte iets vreselijks vanwege de spoilermaar het valt reuze mee. Het is nog haast schattig.
![]()
quote:Hoi, hier de trouwfoto van Stinky en BE,
< ........... >
Wij staan inmiddels klaar om te vertrekken voor de huwelijksreis zoals je ziet.
Wegens de buitengewone verhuiskosten en een lekkend dak in het nieuwe huis hebben wij geen geld en moeten op de walvis weg.
Ik hoop dat Stinky niet teveel bochtjes neemt onderweg, want dan wordt mijn helm zo vies van binnen van het overgeven.
We hopen wel dat de tieribjes heel blijven op de achteras, want Stinky heeft zijn achterwielmoer 3 maanden geleden verloren en heeft nog steeds geen nieuwe.
We snappen niet waarom dat zo lang moet duren.
Kusjes BE en Stinky en tot na de huwelijksreis.![]()
Ik hoop dat die gozer nu een keer raakschiet.
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat kutwijf dat normaal achter je zit vandaag weg of ben je gewoon je belofte aan het inlossen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.![]()
ik ben vandaag gewoon opstandig.![]()
komt denk ik door die ridderfilm, ik ben vandaag de dappere verdediger tegen iedere vijand![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo was de bedoeling.
[..]
[..]
ik kan het niet aan dat ik door de FOK MC al weer vergeten ben. Ik ben er de hele week al bio-labiel van.![]()
![]()
komt denk ik door die ridderfilm, ik ben vandaag de dappere verdediger tegen iedere vijand![]()
![]()
Jij bent de vijand toch niet?quote:
ja gaaf maar even afkoelen, dan ben je weer vrolijk.quote:
Knap opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ridderin Rausdouwerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Knap opgelost.
Miss Piggy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er hangt hier een magneetje op de koelkast:
Never eat
more than
you can
lift
Miss Piggy
En zoals ze met dat hele lieve stemmetje kan zeggen: Kermy? Do you wanna dance with me? Avec... moi?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Miss Piggy!
Never eat
more than
you can
lift
Miss Piggy
quote:En zoals ze met dat hele lieve stemmetje kan zeggen: Kermy? Do you wanna dance with me? Avec... moi?
2"Cilinder"he.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp is die 1200cc gewoon een beetje verspreid
![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Hoi, hier de trouwfoto van Stinky en BE,
< ........... >
Wij staan inmiddels klaar om te vertrekken voor de huwelijksreis zoals je ziet.
Wegens de buitengewone verhuiskosten en een lekkend dak in het nieuwe huis hebben wij geen geld en moeten op de walvis weg.
Ik hoop dat Stinky niet teveel bochtjes neemt onderweg, want dan wordt mijn helm zo vies van binnen van het overgeven.
We hopen wel dat de tieribjes heel blijven op de achteras, want Stinky heeft zijn achterwielmoer 3 maanden geleden verloren en heeft nog steeds geen nieuwe.
We snappen niet waarom dat zo lang moet duren.
Kusjes BE en Stinky en tot na de huwelijksreis.![]()
Ik hoop dat die gozer nu een keer raakschiet.
anders post je een foto van een auto die ik niet hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
We hebben nog niet besloten hoe we naar het stadhuis gaan...
De walvis valt af wegens brakheid...
Ik wil graag met mijn auto. (Jawel, de Alfa is weer gereanimeerd!)
Maar stinkie wil graag met de zijne... iets over 'zeker weten dat we daar aankomen'.
Maar ja, kom op nou toch...
[afbeelding]
is toch een stuk beter dan:
[afbeelding]
Ik bedoel... ook al hou je niet van alfa's... dit lijkt me toch duidelijk...
Nog afgezien van het feit dat de Alfa beter kleurt bij mijn jurk.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:52 schreef stinkie het volgende:
anders post je een foto van een auto die ik niet heb
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheidingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]![]()
We hebben nog niet besloten hoe we naar het stadhuis gaan...
De walvis valt af wegens brakheid...
Ik wil graag met mijn auto. (Jawel, de Alfa is weer gereanimeerd!)
Maar stinkie wil graag met de zijne... iets over 'zeker weten dat we daar aankomen'.
Maar ja, kom op nou toch...
[afbeelding]
is toch een stuk beter dan:
[afbeelding]
Ik bedoel... ook al hou je niet van alfa's... dit lijkt me toch duidelijk...
Nog afgezien van het feit dat de Alfa beter kleurt bij mijn jurk.
ze hoeft er iig niet voor te vrezen bij een scheidingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheiding![]()
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind een Alfa bezitten al reden voor echtscheiding![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:02 schreef stinkie het volgende:
ze hoeft er iig niet voor te vrezen bij een scheiding
Nee, die kleur die hierboven staat dus... ietsje lichter. Ondefinieerbaar grijsgroen...quote:
quote:
een Alfa compenseren in bedquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...
[..]
Fair trade: jij jouw walvis, ik mijn alfa'tje!
Oh enneh... model, schmodel.
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:05 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik heb zooooooooooooooooveel andere kwaliteiten ter compensatie...
Goed idee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.![]()
En daarna smeken om vergiffenis.![]()
Haha, stabiel onder al het tegenwind en obstakels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
de ideale trouw auto voor jullie![]()
hoeft niet eens d'r beste vriendin te zijn hoor, gewoon een lekker wijf van de straat plukken voldoet ook wel voor mequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zou d'r idd een triootje met je beste vriendin en stinkie tegenaan gooien.![]()
En daarna te smeken om vergiffenis.![]()
en kan heel wat gewicht verdragenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 12:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed idee.
Jammer dat FS geen leuke vriendinnen heeft.
Zou ze erop uitzoeken?![]()
Iemand anders dan?![]()
[..]
Haha, stabiel onder al het tegenwind en obstakels.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |