Hoeveel MB kan je laden in Photobucket?quote:
Jij bent de eerste karaoke fokker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:21 schreef worldpimber het volgende:
Uitwerking baggerKleuren komen niet mooi uit, foto's slecht verkleind en komt een beetje flets over.
Karaoke fokker? Zegt me nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij bent de eerste karaoke fokker.![]()
Maar als OPM hem netjes in lagen heeft kunnen we alles corrigeren.
Beetje Hicham lichter maken enzo.
Groene Kawa's wissen.![]()
Ik heb je introductie even gemistquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ikke dus, vanavond m'n papiertje ophalen en dan lekker zelf rijden
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit zijn ze:
geldermalsen-ede_002.jpg
DSC00349.jpg
Afbeelding(39).jpg
IMGP464850.jpg
DSC0044540.jpg
DSC00416hicham.jpg
IMGP3890.jpg
DSC00416youssef.jpg
Die zien er mooi uit, eventjes zoeken waar je ze kunt kopenquote:
de omlijsting vind ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Poginkje gedaan voor nwe OP pic:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_OP.jpg]afbeelding][/url]
zeg het maar…suggesties zijn welkom
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nu pas een reactie op de verwijfde omlijsting
had em veel eerder verwacht, het is ook iets anders geworden dan gepland
![]()
Geen idee,maar je mag ze ook mailen, dan plaats ik ze welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hoeveel MB kan je laden in Photobucket?![]()
probeerde natuurlijk een beetje een 'ijzige' sfeer te creëren, ben nu benieuwd wat joes gaat makenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.![]()
En wie zegt dat we hier heel lang mee moeten doen?![]()
Ik vind het best mooi, ik zou er alleen wel een foto bijdoen van de ANWB + motorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
nu pas een reactie op de verwijfde omlijsting
had em veel eerder verwacht, het is ook iets anders geworden dan gepland
![]()
Mooiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:36 schreef R2-D2 het volgende:
Die zien er mooi uit, eventjes zoeken waar je ze kunt kopen
Ja heeH, ben toch niet gèkh?quote:[blond mode]
Bij de Lidl of Aldi?
Waar zit het vogeltje waar je naar moet kijken?
[/blond mode]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit nou weer voor opmerking ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mensen met een reactie moeten zelf maar eerst met een tegenvoorstel komen.![]()
En wie zegt dat we hier heel lang mee moeten doen?![]()
Momenteel ff nixquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeerde natuurlijk een beetje een 'ijzige' sfeer te creëren, ben nu benieuwd wat joes gaat maken
Het is het beste voorstel wat ik gezien heb voor de winter OP.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is dit nou weer voor opmerking ?hij vraagt notabene zelf om commentaar en meningen.
als dat niet de bedoeling was zou ie het volgens mij ook niet vragen![]()
laat hem zelf maar met een fototechnisch hoogstandje komenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Momenteel ff nix, moet zo naar school
En Pepijn en zijn tegenvoorstellen [afbeelding] Ik ben niet photoshoppistisch aangelegd.
Eventjes kijken of ik 2 vrijwilligers kan vinden. Eentje moet ze vasthouden de ander moet ze fotograferen. Mag ook andersomquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee,maar je mag ze ook mailen, dan plaats ik ze wel
Ik was anders de enige die hem goed genoeg vond.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat hem zelf maar met een fototechnisch hoogstandje komen![]()
ow, hangen ze danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Eventjes kijken of ik 2 vrijwilligers kan vinden. Eentje moet ze vasthouden de ander moet ze fotograferen. Mag ook andersom![]()
Ik dacht dat het een parodie was, zoveel mogelijk krachtermen in een zin over het beoordelen van beeldwerk. En ik meende op Lars, maar het kan net zo goed ook op mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:35 schreef worldpimber het volgende:
Karaoke fokker? Zegt me nietsPlaats hier: .......... uw uitleg
Ik ben zojuist bewapend hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef worldpimber het volgende:
Jongens jongens, dit soort haantjes gedrag hebben we in tijden niet meer gehad![]()
![]()
OPM vraagt om kritiek, we bekritiseren allen, maken verbeteringen eventueel om uiteindelijk tot een mooie OP te komen. Wat is het probleem?![]()
Over tot de orde van de dag...
![]()
Hichaaaaaaaaaaam [afbeelding]
niet zo moeilijk als dit het enige voorstel isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:55 schreef Patrick281 het volgende:
Het is het beste voorstel wat ik gezien heb voor de winter OP.
daar reageerde ik toch maar weer goed opquote:En eenis ook wat overdreven.
Kijken hoe jij daar normaliter op reageert.
De wet van de zwaartekracht is zelfs onder de 20 niet te stoppen heb ik gezien.quote:
tis ook maar gedaan door een amateurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.![]()
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 17:06 schreef leroy het volgende:
nou ik hoop niet dat iemand hier is gecrasht met een honda zag niet wat het was, was best verfrommeld ten hoogte van schenkel onder de metrobaan maar het zag er zeker niet goed uit
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 18:12 schreef stekman het volgende:
Ik zag hem ook liggen. Had geen stikker maar dat heeft niet iedereen hier. Zijn/haar helm stond ernaast op de grond. Ambulance stond er ook naast. ik denk dat als er iemand ernstig gewond is hij/zij wel in het ziekenhuis erachter zou liggen.
was overigens een donkere motor, dacht groen. Type herkende ik niet.
En W@llie, je moet het juist waarderen als men direct aan je vraagt of jij het niet was. Ik denk ook direct aan iedereen waar ik daar elke dag mee oprij.
Maar op zich leuk idee als het design in lagen voor iedereen beschikbaar is toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis ook maar gedaan door een amateurzou idd veel makkelijker zijn geweest, wil je nu iets aanpassen mag van scratch beginnen
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef hollander172 het volgende:
We hebben een kandidaat voor Xena!![]()
Nog wel via Fok! ook.![]()
goeeedquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga ook maar weer stage lopen denk ik.![]()
HEB IK MEER TIJD OM TE POSTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Is een tof ding van de buitenkantquote:
karaokequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is ook het slechtste, en het strakste, en het mooiste, en het stinkende en het etc. etc. etc.![]()
Kijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Is een tof ding van de buitenkantEdoch, ik adviseer eenieder die bovenstaande cam overweegt eerst deze review lezen. Daar komt de Exilim toch wel wat slechter uit
Plus dat ze allemaal voorbeeldfoto's, filmpjes en uitleg hebben
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou is Panasonic niet echt een merk waar ik als eerste aan zou denken, ze hebben in samenwerking met Leica wel wat fotoervaring opgedaan de laatste 10 jaaren een optische stabilizer is zeker een groot pluspunt. Dat kost bij de Casio beeldkwaliteit omdat het alleen digitaal is.
![]()
Ook binnen zonder flits kan je daardoor soms nog hele behoorlijke foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalIk dacht eerst dat die Casio het ook had, maar die heeft het dus digitaal zoals jij al zei. Dat wist ik pas nadat ik die test had gelezen
![]()
Dat kan ik mij voorstellen, je gaat alles heel anders waarderen.quote:Wat is eten lekker als je dat een hele dag niet hebt gedaan, zouden jullie ook eens moeten proberen
Nieuwleusden ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Avond
Ben ook weer onder de levendenZat gewoon zover afgelegen dat ik op het dak van mijn hotel moest staan om bereik te hebben met mijn telefoon
Ben nu wel de master gesprekspartner![]()
![]()
Ergens in de bossen bij Vierhouten, valt opzich mee maar T Mobile is er nog niet langs geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwleusden ofzo?![]()
Maar veel geleerd op die cursus dus?![]()
Ennn ze zitten op M-F op je te wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog pics van je tieten gepostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
Slechte camera's zijn er niet bij de grote merken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen avondeten gedaan, eerst chips, studentenhaver en net toast met franse kaas.![]()
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Heb je wel kunnen slapen of alleen maar aan die pics zitten denken?
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef hicham het volgende:krijg jij wel genoeg vitamines binnen?
Lijkt wel op mijn simpele avondmaaltijden toen m'n ouders op vakantie warenAls ik niet regelmatig ging eten bij mijn broer of zus (en kliekjes voor de volgende 2 dagen meenam) dan was ik nu een kreupel mensch
Ja, tieten en poesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.![]()
Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.![]()
![]()
Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.![]()
Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuuren ik eet er nog groente bij ook.
![]()
En nu klussen. [afbeelding]
Welkom hierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef red_dot het volgende:
morgen en mss later meer over deze nieuwe lurker
ik sprak in de 3e persoon tegen jequote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was anders de enige die hem goed genoeg vond.![]()
Waarom zeg je hem, want je kan mij gewoon persoonlijk aanspreken hoor.![]()
Natuurlijk komen niet alle foto's aan bod, uiteraard zijn er leukere pics in individuele gevallen.![]()
Alles kan altijd beter.![]()
En zoals gezegd kunnen we altijd van een basis uitgaan.
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.![]()
Zu hause.![]()
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.![]()
Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.![]()
![]()
Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.![]()
Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuuren ik eet er nog groente bij ook.
![]()
En nu klussen. [afbeelding]
ik denk het niet want het is een MANquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog geloven
Succes met het klussen
[..]
Welkom hier
Hedde gij een referentie bij mercy_symbol
En B12 heb je ongeveer voor 3 jaar in je lichaam zitten,dus voor dat op is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.![]()
Dat verhaaltje voer ik voor mezelf vaak op. Maar ja ik hoef me er toch niet druk om te maken, hoor alleen maar dat ik te grote broeken aan heb.Blijkt dat ik ben gekrompen.
![]()
Dat is vrij snel op bij mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
En B12 heb je ongeveer voor 3 jaar in je lichaam zitten,dus voor dat op is.![]()
Hiep hoi.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is vrij snel op bij mij.![]()
Nee serieus, het kan zeker op. Ik heb ooit een tekort gehad van zo'n 90%.![]()
Daar houd ik je aanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:59 schreef Rausdouwer het volgende:film
Hicham, ik haal de posttijd een andere keer wel in.![]()
Poeh, eindelijk geluktquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]1 minuut voor het hele voorwiel. [afbeelding]
[[url=http://img99.imageshack.us/img99/9965/p1010984web4vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img99.imageshack.us/img99/3308/p1010985web9sv.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/1625/p1010986web3rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het achterwiel was wel grappig, leken wel kogelklappen zo'n lawaai maakten die spaken bij het doorknipppen.![]()
Ik dacht eerst dat er een paar door de tv vlogenen ging de rest van de serie maar even anders staan dat ze niet in mijn been zouden schieten.
![]()
De spaken achter stond dus aardig strak gespannen.![]()
Met alle 12 jaargangen kettingsmeer ertussen had ik die trouwens zeker niet los kunnen draaien, na het doorknippen kleefden de dopjes nog aan de velgen.Moest even met een hamer wat lostikken.
Vitamine C is overschat, zit bijna overal al in om spelenderwijze aan je ADH te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef hicham het volgende:
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog geloven
Succes met het klussen
Chocolade is gezond, maar dat komt juist door andere microstoffen in dit vernuftige voedingsmiddel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh zo ken ik er nog één. Chocolade is ook gezond want dat is gemaakt van cacao. Cacao zijn bonen en in bonen zit heel veel vitamine B12.![]()
Dat verhaaltje voer ik voor mezelf vaak op. Maar ja ik hoef me er toch niet druk om te maken, hoor alleen maar dat ik te grote broeken aan heb.Blijkt dat ik ben gekrompen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:10 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat het een parodie was, zoveel mogelijk krachtermen in een zin over het beoordelen van beeldwerk. En ik meende op Lars, maar het kan net zo goed ook op mij.![]()
Ja, maar sjokola is verslavend en bonen nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vitamine C is overschat, zit bijna overal al in om spelenderwijze aan je ADH te komen.![]()
[..]
Chocolade is gezond, maar dat komt juist door andere microstoffen in dit vernuftige voedingsmiddel.
Guess again.
Jij bent veelzijdig zeg, ff de spaken eruit knippen en dan gelijk over polyfenolen praten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste Hicham!
intuition will take you further than logics will ever do
Chocola zelf is niet verslavend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef worldpimber het volgende:
Ja, maar sjokola is verslavend en bonen niet
quote:![]()
Nou pas begrijp ik het weer
Als je ze losknipt kun je ze gewoon aan beide kanten eruit trekken
Had onze hond dan ook meegenomen, die is speciaal geschikt om op zwijntjes te jagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vinden![]()
Ja, zo is roken ook niet verslavendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:23 schreef Patrick281 het volgende:
Chocola zelf is niet verslavend.
De werkzame stoffen zouden verslavend kunnen zijn vanaf 50 kilo per dag.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:38 schreef hicham het volgende:
Lars heeft had ook vrouw in z'n profiel staan
Dat soort dingen kan je beter niet zeggen als ik ook aanwezig ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Omdat Mercy zo aandrong [.........] om me aan te melden op jullie Forum, bij deze dan......hier is ze dan....
...icoontje wordt nog aan gewerkt, kreeg het niet geuploaded, voor de rest heb ik alles in huis
[ ja toch.....] en nu......wacht ik op het beloofde warme welkom
![]()
Oh, is dat zoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kan je beter niet zeggen als ik ook aanwezig ben.![]()
Kop hem dit keer even niet in, even rustig aan laten beginnen.
Welkom enzo.![]()
U is die bossche bol, of moet ik zeggen bollen?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[[url=http://img99.imageshack.us/img99/9965/p1010984web4vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img99.imageshack.us/img99/3308/p1010985web9sv.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img195.imageshack.us/img195/1625/p1010986web3rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Het achterwiel was wel grappig, leken wel kogelklappen zo'n lawaai maakten die spaken bij het doorknipppen.![]()
Ik dacht eerst dat er een paar door de tv vlogenen ging de rest van de serie maar even anders staan dat ze niet in mijn been zouden schieten.
![]()
De spaken achter stond dus aardig strak gespannen.![]()
Met alle 12 jaargangen kettingsmeer ertussen had ik die trouwens zeker niet los kunnen draaien, na het doorknippen kleefden de dopjes nog aan de velgen.Moest even met een hamer wat lostikken.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:37 schreef FemaleRebbel het volgende:
Omdat Mercy zo aandrong [.........] om me aan te melden op jullie Forum, bij deze dan......hier is ze dan....
...icoontje wordt nog aan gewerkt, kreeg het niet geuploaded, voor de rest heb ik alles in huis
[ ja toch.....] en nu......wacht ik op het beloofde warme welkom
![]()
Grote hond die een zwijn had gevonden ( ow ja hij is grootquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Had onze hond dan ook meegenomen, die is speciaal geschikt om op zwijntjes te jagen.
Sterker nog, dat is het enige doel waarvoor ie gefokt is.![]()
Guweldug wat een Welkom hieroquote:
Bollenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef worldpimber het volgende:
Tietuh![]()
Hoi Rebbel
Nou zijn er dus al 3 van de omgeving Bosche Bollen, dakennie echt he
Straks krijg je dat de meets een bepaalde kant op altijd worden gehouden en prioriteiten verkeerd worden gesteld
Hehe, geintje, your welcome. Nog ff piccie plaatsen en meeten
Ken allleen 's ochtendsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:56 schreef worldpimber het volgende:
Zondag bij goed weer bijvoorbeeld![]()
That's the spiritquote:
Als het goed is heb je mijn wederhelft al gemeetquote:En ja meet & greet, when.....yesterday?![]()
Roken is dus wel wetenschappelijk bewezen verslavend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:36 schreef worldpimber het volgende:
Ja, zo is roken ook niet verslavend
En volgens mij hoef je niet 50 kilo per dag binnen te krijgen hoor, chocola maakt gewoon gelukkig ofzo
Volgens mij hebben we die al gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:00 schreef FemaleRebbel het volgende:
heb wel nog een piccie zonder motor, maar das nie interessant....
"Wat nou" volhouden, jij kent FemaleRebbel dus eg niequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
That's the spirit
Ben benieuwd welke nieuwelingen van afgelopen dagen het volhouden![]()
[..]
Als het goed is heb je mijn wederhelft al gemeet
Zit mezelf vol te probben met knäckerbröt
Sorrie hoor,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij hebben we die al gezienje nam het hele beeld in beslag.
![]()
Ow, euh, welkom hier.![]()
Volgens mij konden we geen bike meer zien hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sorrie hoor,![]()
M'n bike ja......héérlijk zo'n warrum welkom
Dat vond ik niet echt gepast op dat moment, langs iemand heen praten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik sprak in de 3e persoon tegen je
Ik ben gewoon een vervelend ventje waar niemand naar luistert, dus dan moet ik mijn kennis maar op het internet in een motortopic gooien he, heb ik er nog iets plezier van.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef R2-D2 het volgende:
Jij bent veelzijdig zeg, ff de spaken eruit knippen en dan gelijk over polyfenolen praten...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
"Wat nou" volhouden, jij kent FemaleRebbel dus eg nie![]()
Het draagt voornamelijk zwart en heeft een rooie naked ragbike...quote:........jij bent de broer van ?![]()
Knekkerbreud????
Alwaar iedereen het ook gewoon negeert.... net als anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben gewoon een vervelend ventje waar niemand naar luistert, dus dan moet ik mijn kennis maar op het internet in een motortopic gooien he, heb ik er nog iets plezier van.![]()
![]()
Moi ik heb toch met iedereen contact gehad vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef ondeugend het volgende:
Alwaar iedereen het ook gewoon negeert.... net als anders.
Ohhh dat het je opvalt zeg !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moi ik heb toch met iedereen contact gehad vandaag.![]()
Zelfs jij quote mij weer eens "in jaren".![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohhh dat het je opvalt zeg !
Ik doe het meteen nog een keer zodat je eerst weer genoeg aandacht hebt gehad.
Dat is de oudere, wijzere versie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Het draagt voornamelijk zwart en heeft een rooie naked ragbike...
zal me toch ff wat moeten aanpassen, ja, nu al...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef worldpimber het volgende:
Ben benieuwd welke nieuwelingen van afgelopen dagen het volhouden![]()
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef worldpimber het volgende:
Verschil in leeftijd is in overmoedigheid/gedrag/verhalen soms wel te merken![]()
![]()
die is inmiddels bijna 12 1/2quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.![]()
Zeg, het is 22.00 geweest, moet je niet weer bukken voor je vriendin? Of zit ze al met d'r vingers in je achterwerk?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij blijft idd eeuwig 12 jaar oud, je broertje evolueert tenminste nog een beetje.![]()
Zo, die 'es gek met 40 kilometer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:51 schreef Roderick2085 het volgende:
zal me toch ff wat moeten aanpassen, ja, nu al...
iedere keer als ik ff achter de pc zit, is er weer bijna een pagina vol gelult hier![]()
de eerste 40 km (ongeveer) op de teller erbij gezet vanavond![]()
nog 40 en ik mag voor het eerst gaan tanken![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 21:15 schreef ufo2000 het volgende:
een buurvrouw heeft het zien gebeuren-- de motorrijder is in botsing gekomen met de ambulance, die met signalen over de kruising ging...
waarschijnlijk is het een dodelijk ongeval, want ze zag dat het infuus weer neergehaald werd. er is nog een trauma heli bij geweest...
krijg idd kippevel als je dit hoort...
Rob
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 22:36 schreef mick85 het volgende:
Hoorde net van me broertje (die net van de skate baan af komt in spijk), dat er weer een ongeluk met een motorrijder was gebeurd de helle weg was afgezet en de andere motoren gingen over het fietspad langs de skate baan.
Het was bij de flitpaal gebeurd die weg langs de skate baan, het was een blauwe motor broertje weet niet wat voor merk, is dus gebuurt op de zelfde weg een paar 100m verder |( hoe kan dat nu in een avond.
Hij kon niet goed zijn hoe ernstig het was maar wij hebben geleerd van onze ouder dat we niet van zulke potten kijker’s mogen zijn en gewoon moeten doorlopen als de ziekenwagen en politie er al is, maar hij zag wel bloed. '(
uhm, moe een beetje wel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo, die 'es gek met 40 kilometer.
Ben je nu moe en versleten?![]()
![]()
En we willen wel pics als je uit rijden gaat, GS-500 met ondergaande zon enzo.![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:08 schreef Roderick2085 het volgende:
uhm, moe een beetje wel ja![]()
maar dat komt natuurlijk ook door de rest van de dag ('vroeg' op, dik 2 uur rijden, dan examen, dik een uur wachten tot ik eindelijk mijn rijbewijs kan krijgen van die ambtenaren die niet doorwerken)
goed excuus?![]()
Dat 'mooie' stukje?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb maar commandant gepakt, zou nog wat krachtiger moeten reinigen.![]()
En wat levert een kwartier poetsen op 1 segementje dan op?
Een lelijke geribbelde geperste aluminiumnaaf.![]()
Uh, complimentje helpt dan niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:15 schreef worldpimber het volgende:
Dat 'mooie' stukje?Ik vind het er stukken beter uit zien.. wanneer ga je mijn uitlaat eens onder handen nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |