abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31235693
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.
tis ook maar gedaan door een amateur zou idd veel makkelijker zijn geweest, wil je nu iets aanpassen mag van scratch beginnen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:26:11 #127
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31235847
Dit gebeurt anders nooit in ons regiotopic.

(en het is eigenlijk meer een topic van een naastgelegen dorp )
quote:
Op donderdag 06 oktober 2005 17:06 schreef leroy het volgende:
nou ik hoop niet dat iemand hier is gecrasht met een honda zag niet wat het was, was best verfrommeld ten hoogte van schenkel onder de metrobaan maar het zag er zeker niet goed uit

quote:
Op donderdag 06 oktober 2005 18:12 schreef stekman het volgende:
Ik zag hem ook liggen. Had geen stikker maar dat heeft niet iedereen hier. Zijn/haar helm stond ernaast op de grond. Ambulance stond er ook naast. ik denk dat als er iemand ernstig gewond is hij/zij wel in het ziekenhuis erachter zou liggen.
was overigens een donkere motor, dacht groen. Type herkende ik niet.

En W@llie, je moet het juist waarderen als men direct aan je vraagt of jij het niet was. Ik denk ook direct aan iedereen waar ik daar elke dag mee oprij.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:30:16 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31235950
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

tis ook maar gedaan door een amateur zou idd veel makkelijker zijn geweest, wil je nu iets aanpassen mag van scratch beginnen
Maar op zich leuk idee als het design in lagen voor iedereen beschikbaar is toch?
Kan je ook eens afwisselen met de foto's als er alweer een wintermeeting is geweest.

Ik bedacht het mij toen Worldp begon over de kleur en het schalen van de foto's.
In lagen is het dan 5 minuten werk om te corrigeren.

In ieder geval voor de zomer opening een plannetje misschien , eens kijken wat photoshoptovenaar Hicham te zeggen heeft.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:33:14 #129
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:34:16 #130
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_31236037
We hebben een kandidaat voor Xena!

Nog wel via Fok! ook.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 18:46:35 #131
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31236287
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef hollander172 het volgende:
We hebben een kandidaat voor Xena!

Nog wel via Fok! ook.

En nog een beetje in de buurt zodat de honden maatjes kunnen worden?
pi_31236583
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:33 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe gaat het met de auto OPM?
goeeed echt relax, diesel met die gastank deed ik zo'n 330 km wat betekende dat ik 3 keer per week moest tanken (1:10) nu met diesel ruim 1:20 en ik tank 1 keer per anderhalve week

rijdt wel goed, beetje weinig power dat wel...verder merk je wel dat de wielbasis wat kleiner is en de stoelen iets minder comfortabel, wat ik geen probleem vind cv op afstandbediening en dakje had ik niet dus dat is wel aardig

oja, mijn ICE moest ik aanpassen omdat ik alle ruimte had in die primera voor een grote, lompe zelfbouwkist, vandaar dat ik deze kist heb gekocht:

mooie kist die precies tegen mijn bank aan past en tussen de ruimte daar en waar mijn surfboard (amp, op de rug) en cap (voorzijde) perfect op passen zal wel een keer een piccie posten geluid is beter in een fabriek gemaakte kist
pi_31236637
Waaaah, zitten jullie hier een beetje semi te rellen en OP's te maken
Ik vind het een tof voorstel-OP, en vooral leuk omdat je op je werk ermee hebt zitten kloten OPM
Alleen de uitwerking is minder, maar dat had je zelf ook al door

Misschien dat ik vanavond nog wel kijk of ik er wat van kan bakken Ik was vandaag om 16:00 al naar huis gegaan en thuis ff de puinhopen opruimen van 8 jaar paars 8 weken Pim Fortuyn 5 weken alle administratie op je bureautje pleuren en niet naar omkijken

En kamer is weer netjes Straks ff eten en daarna zie ik wel wat ik nog ga doen
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga ook maar weer stage lopen denk ik.

HEB IK MEER TIJD OM TE POSTEN

quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 16:30 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Volgens Hicham.
Is een tof ding van de buitenkant Edoch, ik adviseer eenieder die bovenstaande cam overweegt eerst deze review lezen. Daar komt de Exilim toch wel wat slechter uit Plus dat ze allemaal voorbeeldfoto's, filmpjes en uitleg hebben

Ik zou zelf voor de Panasonic DMC-FX8 gaan na het lezen van de review, maar ik heb momenteel geen zin in een uitgave voor een cam, de huidige doet het nog (welliswaar zonder LCD scherm) en voor de meets hebben nu we OPM
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zu hause.
karaoke
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]
dit is ook het slechtste, en het strakste, en het mooiste, en het stinkende en het etc. etc. etc.
Gelijk heb je

[ Bericht 3% gewijzigd door hicham op 06-10-2005 19:10:26 ]
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:29:26 #134
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31237331
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Is een tof ding van de buitenkant Edoch, ik adviseer eenieder die bovenstaande cam overweegt eerst deze review lezen. Daar komt de Exilim toch wel wat slechter uit Plus dat ze allemaal voorbeeldfoto's, filmpjes en uitleg hebben
Kijk een test van allemaal supercompacte camera's. (ben er altijd critisch over)

Nou is Panasonic niet echt een merk waar ik als eerste aan zou denken, ze hebben in samenwerking met Leica wel wat fotoervaring opgedaan de laatste 10 jaar en een optische stabilizer is zeker een groot pluspunt. Dat kost bij de Casio beeldkwaliteit omdat het alleen digitaal is.
De Pan is natuurlijk daardoor wel de duurste camera in de test.

<alert> hij moest alleen lang meegaan, ik weet niet of dat betrekking had op het energieverbruik.
Dat zal met een optische stabilizer wat tegevallen tegenover een camera die deze functie niet heeft.

Verder zou ik nog links plaatssen.
De bekenste en beruchtste bij de winkelieren is Kamera Express van Peter Meceij, een oud collega van mij.
Bestaat alweer een jaar of 8 en is altijd laag in prijs geweest.
Verder heb ik wel eens wat gekocht bij Wolt BV, was nog voordat Peter begonnen was, maar toen deed dit bedrijf al goedkope postorder.

Of het de laagste zijn weet ik niet, daar is Google of de prijsvergelijkingspagina's vast beter in.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 06-10-2005 19:36:05 ]
pi_31237486
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nou is Panasonic niet echt een merk waar ik als eerste aan zou denken, ze hebben in samenwerking met Leica wel wat fotoervaring opgedaan de laatste 10 jaar en een optische stabilizer is zeker een groot pluspunt. Dat kost bij de Casio beeldkwaliteit omdat het alleen digitaal is.
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaal Ik dacht eerst dat die Casio het ook had, maar die heeft het dus digitaal zoals jij al zei. Dat wist ik pas nadat ik die test had gelezen

Wat is eten lekker als je dat een hele dag niet hebt gedaan, zouden jullie ook eens moeten proberen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:37:59 #136
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31237586
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaal Ik dacht eerst dat die Casio het ook had, maar die heeft het dus digitaal zoals jij al zei. Dat wist ik pas nadat ik die test had gelezen
Ook binnen zonder flits kan je daardoor soms nog hele behoorlijke foto's maken.

En niet te vergeten de "onboard"motorfilmpjes.
quote:
Wat is eten lekker als je dat een hele dag niet hebt gedaan, zouden jullie ook eens moeten proberen
Dat kan ik mij voorstellen, je gaat alles heel anders waarderen.

Ik heb nog geen avondeten gedaan, eerst chips, studentenhaver en net toast met franse kaas.

Zo eens kijken of ik de spaken doorgeknipt krijg.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:39:24 #137
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31237632
Avond

Ben ook weer onder de levenden Zat gewoon zover afgelegen dat ik op het dak van mijn hotel moest staan om bereik te hebben met mijn telefoon

Ben nu wel de master gesprekspartner
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:43:11 #138
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31237717
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Avond

Ben ook weer onder de levenden Zat gewoon zover afgelegen dat ik op het dak van mijn hotel moest staan om bereik te hebben met mijn telefoon

Ben nu wel de master gesprekspartner
Nieuwleusden ofzo?

Maar veel geleerd op die cursus dus?

Ennn ze zitten op M-F op je te wachten.

pi_31237813
Goedenavond,

bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van
intuition will take you further than logics will ever do
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:49:18 #140
17596 Makster
pi_31237896
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nieuwleusden ofzo?

Maar veel geleerd op die cursus dus?

Ennn ze zitten op M-F op je te wachten.

Ergens in de bossen bij Vierhouten, valt opzich mee maar T Mobile is er nog niet langs geweest

Veel geleerd, ja opzich wel. MAar vooral bewustwording van je eigen gedrag. Best leerzaam ja

En ik zag dat ze zaten te wachten ja, maar heb echt geen tijd Word er zelf ook pislauw van
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:50:01 #141
17596 Makster
pi_31237916
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,

Heb je nog pics van je tieten gepost
  donderdag 6 oktober 2005 @ 19:51:43 #142
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31237965
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,

Slechte camera's zijn er niet bij de grote merken.

Je kan alleen achteraf soms voor verrassingen komen te staan.
Dus denk goed na wat je wil (ja foto's! ) en hoeveel geld je uit wilt geven.

Reserveer sowiezo wat geld voor een kaartlezerje en een extra geheugenkaartje.
Een tasje om je kostbare bezit te beschermen is ook nooit weg.

Verder is een camera met een eigen oplaadbare accu wel handig.
Dus dan kan ook een criterium zijn om op te letten.

Niet alle camera's hebben geluid bij het filmen, dus camera's met microfoontje hebben ook een pre denk ik.

Suc7
pi_31238080
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Welkom terug
Heb je wel kunnen slapen of alleen maar aan die pics zitten denken?
pi_31238164
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen avondeten gedaan, eerst chips, studentenhaver en net toast met franse kaas.
krijg jij wel genoeg vitamines binnen?

Lijkt wel op mijn simpele avondmaaltijden toen m'n ouders op vakantie waren Als ik niet regelmatig ging eten bij mijn broer of zus (en kliekjes voor de volgende 2 dagen meenam) dan was ik nu een kreupel mensch
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:01:16 #145
17596 Makster
pi_31238212
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef hicham het volgende:

[..]

Welkom terug
Heb je wel kunnen slapen of alleen maar aan die pics zitten denken?
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vinden

Wel met de kant tekening dat ik inderdaad van een paar grote volle tieten heb liggen dromen
  donderdag 6 oktober 2005 @ 20:04:20 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31238288
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef hicham het volgende:
krijg jij wel genoeg vitamines binnen?

Lijkt wel op mijn simpele avondmaaltijden toen m'n ouders op vakantie waren Als ik niet regelmatig ging eten bij mijn broer of zus (en kliekjes voor de volgende 2 dagen meenam) dan was ik nu een kreupel mensch
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.

Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.

Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.

Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuur en ik eet er nog groente bij ook.

En nu klussen. i
pi_31238583
Gaat lekkeer het tempo.
En ik vind de OP pic van OPM een goede start.
Mss dat ik morgen avond ook nog een poging zal doen.
pi_31238642
morgen en mss later meer over deze nieuwe lurker
pi_31238744
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Ja, tieten en poes
intuition will take you further than logics will ever do
pi_31238831
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.

Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.

Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.

Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuur en ik eet er nog groente bij ook.

En nu klussen. [afbeelding] i
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog geloven
Succes met het klussen
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef red_dot het volgende:
morgen en mss later meer over deze nieuwe lurker
Welkom hier
Hedde gij een referentie bij mercy_symbol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')