tis ook maar gedaan door een amateurquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel makkelijk als het bestand in .PSD formaat is, dan kan je via een indeling/design makkelijk verder poetsen en veranderen.
Er kunnen dan ook meer mensen een variant op het gebodende bieden zonder veel tijd kwijt te zijn.
Jammer dat hier niet professioneel op gereageerd wordt, zeg het net zo goed ter overleg als wat jij brengt.![]()
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 17:06 schreef leroy het volgende:
nou ik hoop niet dat iemand hier is gecrasht met een honda zag niet wat het was, was best verfrommeld ten hoogte van schenkel onder de metrobaan maar het zag er zeker niet goed uit
quote:Op donderdag 06 oktober 2005 18:12 schreef stekman het volgende:
Ik zag hem ook liggen. Had geen stikker maar dat heeft niet iedereen hier. Zijn/haar helm stond ernaast op de grond. Ambulance stond er ook naast. ik denk dat als er iemand ernstig gewond is hij/zij wel in het ziekenhuis erachter zou liggen.
was overigens een donkere motor, dacht groen. Type herkende ik niet.
En W@llie, je moet het juist waarderen als men direct aan je vraagt of jij het niet was. Ik denk ook direct aan iedereen waar ik daar elke dag mee oprij.
Maar op zich leuk idee als het design in lagen voor iedereen beschikbaar is toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis ook maar gedaan door een amateurzou idd veel makkelijker zijn geweest, wil je nu iets aanpassen mag van scratch beginnen
![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef hollander172 het volgende:
We hebben een kandidaat voor Xena!![]()
Nog wel via Fok! ook.![]()
goeeedquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga ook maar weer stage lopen denk ik.![]()
HEB IK MEER TIJD OM TE POSTEN![]()
![]()
![]()
![]()
Is een tof ding van de buitenkantquote:
karaokequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit is ook het slechtste, en het strakste, en het mooiste, en het stinkende en het etc. etc. etc.![]()
Kijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Is een tof ding van de buitenkantEdoch, ik adviseer eenieder die bovenstaande cam overweegt eerst deze review lezen. Daar komt de Exilim toch wel wat slechter uit
Plus dat ze allemaal voorbeeldfoto's, filmpjes en uitleg hebben
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nou is Panasonic niet echt een merk waar ik als eerste aan zou denken, ze hebben in samenwerking met Leica wel wat fotoervaring opgedaan de laatste 10 jaaren een optische stabilizer is zeker een groot pluspunt. Dat kost bij de Casio beeldkwaliteit omdat het alleen digitaal is.
![]()
Ook binnen zonder flits kan je daardoor soms nog hele behoorlijke foto's maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef hicham het volgende:
Die optische stabilizer gaf voor mij de doorslag als ik een camera zou gaan kopen, ik heb nogal trillerige handen dus zoiets is ideaalIk dacht eerst dat die Casio het ook had, maar die heeft het dus digitaal zoals jij al zei. Dat wist ik pas nadat ik die test had gelezen
![]()
Dat kan ik mij voorstellen, je gaat alles heel anders waarderen.quote:Wat is eten lekker als je dat een hele dag niet hebt gedaan, zouden jullie ook eens moeten proberen
Nieuwleusden ofzo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Makster het volgende:
Avond
Ben ook weer onder de levendenZat gewoon zover afgelegen dat ik op het dak van mijn hotel moest staan om bereik te hebben met mijn telefoon
Ben nu wel de master gesprekspartner![]()
![]()
Ergens in de bossen bij Vierhouten, valt opzich mee maar T Mobile is er nog niet langs geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nieuwleusden ofzo?![]()
Maar veel geleerd op die cursus dus?![]()
Ennn ze zitten op M-F op je te wachten.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nog pics van je tieten gepostquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
Slechte camera's zijn er niet bij de grote merken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:46 schreef R2-D2 het volgende:
Goedenavond,
bedankt voor links. Ik doe gewoon ienemienemutte want ik snap er echt nix van![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen avondeten gedaan, eerst chips, studentenhaver en net toast met franse kaas.![]()
Geslapen als een beer daar in die bossen. Ben nog zwijnen wezen zoeken samen met mijn mede cursisten in het bos, maar er was geen zwijn te vindenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
Heb je wel kunnen slapen of alleen maar aan die pics zitten denken?
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef hicham het volgende:krijg jij wel genoeg vitamines binnen?
Lijkt wel op mijn simpele avondmaaltijden toen m'n ouders op vakantie warenAls ik niet regelmatig ging eten bij mijn broer of zus (en kliekjes voor de volgende 2 dagen meenam) dan was ik nu een kreupel mensch
Ja, tieten en poesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb je nog pics van je tieten gepost
Al zou je zeggen dat er vitamine C in patat zou zitten dan zou ik je met zo een post nog gelovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Chips = vet = goede vitaminegeleider & bestandeel aardappels = vitamine B.![]()
Verder studentenhaver is een uitstekende vleesvervanger = vitamine B, en pinda's hebben veel vitamine E.![]()
![]()
Maar ik heb sowiezo de basisbehoefte al lang en breed binnen door de luch met bruin brood, vis , een paar tomaten en een onderhoudsdosering multivitamine 50%.![]()
Dat kipfiletje gaat zeker een uur of 9 op het vuuren ik eet er nog groente bij ook.
![]()
En nu klussen. [afbeelding]
Welkom hierquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:17 schreef red_dot het volgende:
morgen en mss later meer over deze nieuwe lurker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |