Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.
Nee hoor schat, je kunt zónder alcohol toch óók best plezier hebben??quote:
Dat denk jij maarquote:
als je zo'n zwart gat hebt, kunnen dingen later wel weer boven komen dwarrelen.. Ook als anderen je aan dingen herinneren kunnen beelden weer terug komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel zei dat hij weinig(lees niks) kon herrinneren van het dk-gebeuren gisteren. Net vertelde hij aan Chantal dat het hem wel degelijk bij stond![]()
Die Roel mag van mij oppleuren![]()
Kan best. Maar toch mag hij exit van mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef teun911 het volgende:
[..]
als je zo'n zwart gat hebt, kunnen dingen later wel weer boven komen dwarrelen.. Ook als anderen je aan dingen herinneren kunnen beelden weer terug komen.
Hoeft dus niet perse opzet te zijn.
Denk dat hij het voorlopig wel kan vergeten bij lieske,ingrid,nat en dido.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Roel is aan het peilen bij Tan
Voor (helaas) veel mensen is het een ongeschreven regel dat feestvieren gelijk is aan ladderzat worden (ik was er één van, ben gelukkig tot inkeer gekomen). Daarom vond bijvoorbeeld Roel het hele travestiegebeuren niet leuk, je kunt een jurk namelijk niet drinken en je wordt er al helemaal niet dronken van (hoewel sommige mannen eerst dronken moeten zijn, voordat ze een jurk aantrekken).quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Linda bedoel je, denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Denk dat hij het voorlopig wel kan vergeten bij lieske,ingrid,nat en dido.
Dan wordt het ingrid maar die had last van het bartje syndroom.
Alleen bij drank gaat er iets tussen die gebeuren.
Ze is ook flink bezig vandaagquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef Maerycke het volgende:
Die topictitel!De rillingen lopen spontaan over m'n rug hier...
O wat geniét ze hiervan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal nu bij Dido
Ze gaat ze echt één voor één langs
Ze krijgt het vertrouwen van een aantal, kan ze beinvloeden en opzetten tegen anderen terwijl ze zelf buiten schot blijft.quote:
Ja, ik dacht ook dat het voor Tanja afgelopen was met leuk doen tegen Roel na het kant&klaremaaltijdenincident.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Toch heel apart dat Roel met Tanja goed op weet te schieten zo nu en dan.
Dan moet roel al aardig wat drank op hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
En anders begint ze er zelf wel over. Dar vind ze tenslotte zo'n eerlijke eigenschap van zichzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
Chantal smeekt nu bijna tot god dat Dido haar iets gaat vragen over Roel
Zonet nog steedsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan moet roel al aardig wat drank op hebben.
Ik hoop maar dat haar achterbakse allemansvriendjesgedrag uiteindelijk niet houdbaar blijkt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Op een rare manier krijg ik zelfs een beetje 'bewondering' voor Gna gna Chantal.
Zelfs zonder drank doet hij rare dingenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:25 schreef Falco het volgende:
Ik ben blij met die aanhalingstekensquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:26 schreef Rica het volgende:
Op een rare manier krijg ik zelfs een beetje 'bewondering' voor Gna gna Chantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat wel iets van het noorden is en ook in Twente wordt snel "het" gezegd, ook als de baby er al is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Ik kan niet wachten totdat het eruit is en dat ik weet hoe het er uitziet en dat ik het vast heb.
Het is een meisje hoor, geen boek of kast wat je uitgaat poepen.
Ze hoopt nog steeds dat het een paar nike-schoentjes wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Ik kan niet wachten totdat het eruit is en dat ik weet hoe het er uitziet en dat ik het vast heb.
Iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dat wel iets van het noorden is en ook in Twente wordt snel "het" gezegd, ook als de baby er al is.
Ze twijfelt nog steeds. Dat merk je ook aan haar opmerking toen ze de babykamer voor het eerst zag: "Het is dus tóch een meisje"...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Heeft Roel zich al gewassen dan, volgens mij stinkttie als een beer met zwangerschapsverlofquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:29 schreef Gert het volgende:
Dido loopt zo straal langs Roel heen..
verwarring...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze twijfelt nog steeds. Dat merk je ook aan haar opmerking toen ze de babykamer voor het eerst zag: "Het is dus tóch een meisje"...
En dan maar klagen dat de verrassing eraf is. Volgens mij is ze nog steeds niet overtuigd.
Ik hoop dat het tot hier in Friesland te horen is als ze door de mand valt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat haar achterbakse allemansvriendjesgedrag uiteindelijk niet houdbaar blijkt.
"Sorry Tan... maar hij heeft gewoon een heel kleintje... die hadden we over hethoofd gezien"quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Het zou wel lachen zijn als het toch een jongetje is
Hier in Twente is dat normaal dat je dat zegt....quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja over d'r baby
Maar hij is dan wel minder gevaarlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zelfs zonder drank doet hij rare dingen![]()
Ik heb meer het gevoel dat al die meiden alles doen met Roel waar ze zin in hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roel kan toch alles maken met die meiden... stelletje schapen...
D'r zijn nu zoveel irritaties en roddels gaande, Tanja valt in het niets...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij hebben al die bewoners alleen korte-termijn geheugen.
Als Tanja zo door gaat zal ze woensdag ook niet meer genomineerd worden denk ik.
Ik vrees ook dat de volgende nominaties voor Linda, Roel, Rob en Lieske zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef -Delta- het volgende:
D'r zijn nu zoveel irritaties en roddels gaande, Tanja valt in het niets...![]()
Die trekt echt bekken lalsof ze compleet in de spotlights staat, yeah I feel goodquote:
Kan nog wel eens meevallen. Ik denk dat ze hooguit nog 2 nominaties krijgt. Of dat genoeg is om op de bank te komen is afwachten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:37 schreef jessie het volgende:
Ja Lieske die meid doet geen vlieg kwaad en is denk ik elke ronde de lul.
BS. Het is gewoon zo dat je met alcohol op anders word. Helaas pakte dit in Roels nadeel uit...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb meer het gevoel dat al die meiden alles doen met Roel waar ze zin in hebben.
Daar hoop ik idd ook opquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Kan nog wel eens meevallen. Ik denk dat ze hooguit nog 2 nominaties krijgt. Of dat genoeg is om op de bank te komen is afwachten.
Van wie gaat Lies een stem krijgen dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees ook dat de volgende nominaties voor Linda, Roel, Rob en Lieske zijn.
Chantal nu net: Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest
dat ging over tanja niet lieske.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
BS. Het is gewoon zo dat je met alcohol op anders word. Helaas pakte dit in Roels nadeel uit...
zei Dido nu net over Lieske tegen roel en Chan: "Ze had het idee dat ik achter haar rug om lulde, terwijl ik dat echt nooit zou doen?"
>> TRUquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:38 schreef cuall het volgende:
Weer heel slim van BB, door alle commatie ontspringt Tanja weer de dans en zitten we voorlopig nog steeds met haar opgescheept![]()
Ik heb daar toch een ander beeld bij dan dat je iedereen afgaat om erover te praten.quote:
maar ze zit wel met Roel en Dido apart te praten en 2 verschillende houdingen aan te nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb daar toch een ander beeld bij dan dat je iedereen afgaat om erover te praten.
zeg het maar, Scan, we kunnen het aan, en jij bent het kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Er komen gevoelen in me boven waar ik me een beetje voor schaam eigenlijk. Nooit gedacht dat me dat kon overkomen
dat zou wel een goeie actie wezen van BBquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Cherryman het volgende:
Ze moeten een video avondje organiseren.. Samen op de bank kijken naar de roddelgesprekken eens kijken of er dan een paar een beetje door de mand vallen.. Lijkt me goed voor de ontwikkelingen in huis! ;-)
Nee hoor, ze is ze tegen elkaar aan het opzetten. Ze kijkt eerst even hoe degene met wie ze converseert erover denkt dan gaat ze in dat straatje lullen. Let maar op, dat gaat elke keer zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:44 schreef bemeall het volgende:
Chantal is weer het verhaal van Roel aan het goedpraten
Die wil ze kosten wat het kost bij elkaar hebben
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg het maar, Scan, we kunnen het aan, en jij bent het kwijt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is ze tegen elkaar aan het opzetten. Ze kijkt eerst even hoe degene met wie ze converseert erover denkt dan gaat ze in dat straatje lullen. Let maar op, dat gaat elke keer zo.
chantal?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doen
en nu spuug ik mijn appel uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doen
Komop zeg, ze was lam. Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef -Delta- het volgende:
"Als je niet goed op je vent let, pak ik hem van je af"
Ik roep het al vanaf dag 1, Linda is niks meer dan een dom bar-sletje.![]()
Wat ben je triest als je dat roept zeg, alsof je 16 bent![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en nu spuug ik mijn appel uit![]()
wil ik een popje voor je maken? van stof?
spelden heb je vast zelf wel
leuk ideequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Cherryman het volgende:
Ze moeten een video avondje organiseren.. Samen op de bank kijken naar de roddelgesprekken eens kijken of er dan een paar een beetje door de mand vallen.. Lijkt me goed voor de ontwikkelingen in huis! ;-)
Nee. Dat gebeurt volgens mij als je verbinding niet alle 4 streams aankan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
hebben jullie ook de rest van de streams groen?
Lam?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komop zeg, ze was lam. Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.
Ik ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan ook niet tegen Dido met haar gezemel in dit gesprek...
zou ik me ook voelen, hoor, als ik iemand vertrouwde , die dan dat zo snel en makkelijk beschaamt... domme milagro, al die mooie praatjes, en jij stonk er compleet inquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Dido voelt zich voor lul staan... Ja, zo is Dido dan wel weer.
ze verteld alles 10x en t komt steeds weer op hetzelfde neerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan ook niet tegen Dido met haar gezemel in dit gesprek...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.
eindelijk zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zelfkennis die Dido: "Misschien ben ik wel een kakker!"
Echt zo niet waar he. Ik als man zijnde weet dat mijn levensverwachting lager moet liggen dan bij de gemiddelde vrouw en aangezien mannen rationeler nadenken en dus de tijd die ze spenderen aan een ruzietje zonde vinden proberen we het kort te houden. Itt vrouwen die er 1 of ander satanisch genoegen inscheppen om elke kleine ruzie om te bouwen tot een groot kop/bok/jankfestijn van uren danwel dagen danwel jaren!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Dido is echt wel verliefd op Roel. Maar de buitenwereld denkt waarschijnlijk dat Roel niet het soort jongen is waar zij thuis mee kan komen *denkt Dido*. Daarom doet ze er niks mee. Trieste zaak.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lam?
Alweer bedoel je![]()
Dat wijf liep 2 weken terug een scene te spelen, oh oh ohwat heb ik gedaan
ik heb gezoend en heb een vriendje thuis
zo ben ik helemaal niet.
Rot op toch man, schijnheilig wijf, nergens spijt van want je doet het gewoon weer![]()
Dido is gewoon niet verliefd op Roel en hij kan het niet hebben, slechte verliezer, dus pakt alles want dan maar voor handen is.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zelfkennis die Dido: "Misschien ben ik wel een kakker!"
in ieder geval niet zoenen met de eerste de beste anderquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef b0ng het volgende:
dido vond roel dom doen toen hij dronken was?
wat deed die strijkplank zelf dan
en daarom quote jij een berichtje van een uur geledenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt zo niet waar he. Ik als man zijnde weet dat mijn levensverwachting lager moet liggen dan bij de gemiddelde vrouw en aangezien mannen rationeler nadenken en dus de tijd die ze spenderen aan een ruzietje zonde vinden proberen we het kort te houden. Itt vrouwen die er 1 of ander satanisch genoegen inscheppen om elke kleine ruzie om te bouwen tot een groot kop/bok/jankfestijn van uren danwel dagen danwel jaren!
Da's nog het ergstequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dat met de wetenschap dat Roel op het punt staat af te studeren in psychologie![]()
Ach ja... een tennisleraar hoeft ook zelf niet toptennisser te zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dat met de wetenschap dat Roel op het punt staat af te studeren in psychologie![]()
ja oke maar als je net als in dit geval een man van de een naar de ander ziet fladderen ben je toch ook wel beter op je hoedequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef milagro het volgende:
[..]
zou ik me ook voelen, hoor, als ik iemand vertrouwde , die dan dat zo snel en makkelijk beschaamt... domme milagro, al die mooie praatjes, en jij stonk er compleet in
ik begrijp het wel, want herken het
Dat huilen was niet vanwege dat vriendje heb ik het idee. Want voordat Linda het BB-huis inging, hadden ze niet echt een serieuze relatie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lam?
Alweer bedoel je![]()
Dat wijf liep 2 weken terug een scene te spelen, oh oh ohwat heb ik gedaan
ik heb gezoend en heb een vriendje thuis
zo ben ik helemaal niet.
Rot op toch man, schijnheilig wijf, nergens spijt van want je doet het gewoon weer![]()
Dido is gewoon niet verliefd op Roel en hij kan het niet hebben, slechte verliezer, dus pakt alles want dan maar voor handen is.
gisteren niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Rob onzichtbaar de laatste tijd
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja oke meer als je net als in dit geval een man van de een naar de ander ziet fladderen ben je toch ook wel beter op je hoede
heerlijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat is Rob onzichtbaar de laatste tijd
Al bekt ze het hele huis, boeit mij verder niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat huilen was niet vanwege dat vriendje heb ik het idee. Want voordat Linda het BB-huis inging, hadden ze niet echt een serieuze relatie.
Dido doet gewoon uit de hoogte en is een vreselijke narcist. Ze kan het niet hebben als anderen dingen doen, die haar niet aanstaan.
Je moet het wel in de context zien. Je trekt het 100 % uit z'n verband.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Al bekt ze het hele huis, boeit mij verder niet.
Maar "als je niet op je man let, pak ik hem van je af".
Sorry hoor, maar wat ben je dan een trut eersteklas als je dat roept, klein kind.
Ben je nou zo'n slet, dat je persee moet en zal neuken daar![]()
Komt nog bij dat Roel en Linda enorm seksueel zijn ingesteld. Die lopen echt op hun achterste benen. Ze zijn zo geil als boter. En dan komt het tijdens een feestje met veel drank wel eens naar buiten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.
ergo, je reacties in zo'n huis zijn niet te vergelijken helemaal met je reactie erbuiten
jawel hoor, dat zei ze net namelijk ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef Rica het volgende:
Dido is gewoon pissed op haarzelf, maar dat heeft ze even niet door.
mee eens daarom is het ook moeilijk in te schatten wat jij (ik) wie dan ook zal doen,maar denk ik dat ik wel wat meer op me hoede zou zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is een andere situatie, ze zijn hier volkomen afgesloten, dus geen afleiding, geen weglopen, geen negeren mogelijk.
ergo, je reacties in zo'n huis zijn niet te vergelijken helemaal met je reactie erbuiten
Volgens mij kwam Tanja alleen shag halen oidquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
Hebben Chantal en Dido nou Tanja net weggewezen, toen ze er bij wilde komen zitten?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
Hebben Chantal en Dido nou Tanja net weggewezen, toen ze er bij wilde komen zitten?
Ik heb die uitspraak ook niet gehoord op dat moment.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je moet het wel in de context zien. Je trekt het 100 % uit z'n verband.
tja moet oook nog af en toe een beetje werken ....grapjurk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef milagro het volgende:
[..]
en daarom quote jij een berichtje van een uur geleden
duidelijk
voor Linda okay, maar als je als vent je niet 1 weekje kan beheersen dan ben je gewoon een lul.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt nog bij dat Roel en Linda enorm seksueel zijn ingesteld. Die lopen echt op hun achterste benen. Ze zijn zo geil als boter. En dan komt het tijdens een feestje met veel drank wel eens naar buiten.
Nee hoor, Tanja vroeg "mag ik erbij komen zitten of zijn jullie net in gesprek".quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Tanja alleen shag halen oid
Natuurlijk, Tanja zou er ook eens achter moeten komen, dat Sjankwal achterbaks aan het roddelen is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef -Delta- het volgende:
1 weekje? Volgens mij kroelen meerdere dames al 5 weken om Roel heen. Eerst was er Lieske, waarmee Roel even snel dacht te scoren. Mislukt en Roel bleef met een geil gevoel achter. Toen was daar Dido... zelfde verhaal. Die jongen spat bijna uit elkaar volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef milagro het volgende:
[..]
voor Linda okay, maar als je als vent je niet 1 weekje kan beheersen dan ben je gewoon een lul.
jaja, het zat je gewoon hoog en je moest reageren, terwijl je ook had kunnen denken : boeien, zand erover, laat maar lullen, dat wijfquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja moet oook nog af en toe een beetje werken ....grapjurk!![]()
Doet Tanja eens sociaal, krijgt ze ditquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk, Tanja zou er ook eens achter moeten komen, dat Sjankwal achterbaks aan het roddelen is.
Mooi. Dan is ze echt klaar met Roel. Zolang ze denkt dat ze kwaad op hem is moet ze nog iets van hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:03 schreef milagro het volgende:
[..]
jawel hoor, dat zei ze net namelijk ook
Dat ze met Roel heeft gezoend, toen ze in bed lagen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat fluisterde Dido nu net??
"Vind je dat? Nou wat leuk! Dankje"quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
En Dido vist maar weer om een complimentje van Chantal.
Chantal: "En ik vind dat je er stijlvol mee omgaat!"
Dido: "Ja?"
whatever 1week, 1 dag, 1 maand, het gaat erom dat Roel de foute smoesjes gebruikt maar wel 2 dagen geleden in de tuin zei tegen Dido, dat alles cool was, dat hij haar erg leuk vond, ms zelfs een beetje verliefd, maar hij begreep dat zij het nog niet was, en hij haar dus de tijd gunde uit te vinden wat ze nu voelde, en was het vriendschap, enkel, ook goed.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
1 weekje? Volgens mij kroelen meerdere dames al 5 weken om Roel heen. Eerst was er Lieske, waarmee Roel even snel dacht te scoren. Mislukt en Roel bleef met een geil gevoel achter. Toen was daar Dido... zelfde verhaal. Die jongen spat bijna uit elkaar volgens mij.
Thuis kan hij zich nog afreageren door de hand aan zichzelf te slaan, maar dat doe je in dat huis niet zo snel.
NEE!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:07 schreef milagro het volgende:
[..]
jaja, het zat je gewoon hoog en je moest reageren, terwijl je ook had kunnen denken : boeien, zand erover, laat maar lullen, dat wijf
maar nee......
![]()
Hij had het er zelfs over, dat ze beide hetzelfde in de toekomst wilde, "misschien komen we elkaar wel tegen" boerderij'tje, vrijheid, gezinnetje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef milagro het volgende:
[..]
whatever 1week, 1 dag, 1 maand, het gaat erom dat Roel de foute smoesjes gebruikt maar wel 2 dagen geleden in de tuin zei tegen Dido, dat alles cool was, dat hij haar erg leuk vond, ms zelfs een beetje verliefd, maar hij begreep dat zij het nog niet was, en hij haar dus de tijd gunde uit te vinden wat ze nu voelde, en was het vriendschap, enkel, ook goed.
Maar ja de tijd gunnen is bij Roel 24 uur en dan pakt ie een ander
ja, maar het verliest na teveel tevaak het effect, hoor , dat knallen en snel zand eroverquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE!
Het zit me niet hoog.....alleen alleen ....
door die stomme roel worden mannen weer als simpel gezien !
Wij zijn verdomme wel het sterke geslacht....of was het ...wij worden vrij sterk geslacht....pffffff
Toch vind ik ff een flinke knalruzie en na een uur of wat weer klaar met de zaak zijn beter dan uren/dagenlang gaan rekken. Is trouwens ook beter voor de goedmaaksex!
Je hoeft toch ook niet drie keer per dag bonje te trappen voor een wip ???quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, maar het verliest na teveel tevaak het effect, hoor , dat knallen en snel zand erover
en dan wil je die hele sex niet meer![]()
joh!quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik begin toch het idee te krijgen, dat Chantal met voorbedachte rade mensen aan het uitspelen is. Het gaat wel heeeel geslepen namelijk.
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Chantal kan niet tegen een gespannen sfeer. Ze is daar erg gevoelig voor.
Ik achtte haar incapabel. Ik heb een inschattingsfout gemaakt, ik geef het toe.quote:
Ssstttt, rustig blijven, tel tot 10.000, adem in, adem uit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef farceman het volgende:
chantal rot jijd an op met je voelsprieten
Daar moest ik straks ook aan denken toen ik m zag liggenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
volgens mij ligt Rob alles rustig mee te luisteren
means to an end, ik had het daar niet over, hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet drie keer per dag bonje te trappen voor een wip ???
kan ook zonder bonje heur!
Dat denk ik ook...quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Dat verstond ik ook, maar was te grof om dat hier neer te tikken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .
ah! Vandaar dat Chantal het niet over Rob heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:17 schreef Nitro_YE het volgende:
Yup, en nu nog in de live-uitzending een compilatie laten zien van Chantal's stookactiquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar toegeven.... Chantal hebben ze goed gecast voor BB![]()
Neu laat maarquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers: Lieske op de praatstoel over studentenvereniging.
[afbeelding]
Dat viel me ook al op, ze lijkt echt geïnteresseerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid lijkt oprecht geinteresseerd en vraagt Lieske de oren van de kop.
Wijsheden? Ze vertelt gewoon hoe het bij haar op die club gaat. Hoezo slaat dat nergens op dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat loopt Lieske een wijsheden te verspreiden die nergens op slaan.
Je kan gaan zappen naar Chantal die wijsheiden loopt te verspreiden die nergens op slaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Isabeau het volgende:
Wat loopt Lieske een wijsheden te verspreiden die nergens op slaan.
Dat in heel Groningen het op dinsdagavond huisavond is, dat iedereen precies op de juiste plek terecht komt qua studentenhuis etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Wijsheden? Ze vertelt gewoon hoe het bij haar op die club gaat. Hoezo slaat dat nergens op dan?
Dat was de tweede poging al. Na Rob is nu Tanja aan de beurt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Poging Tanja zwartmaken is wederom mislukt ?
Dat zegt ze al weken, ook haar zus zei dit in een live uitzending ( in een subtiel jasje gegoten)quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:23 schreef Falco het volgende:
Dido doet nu net alsof krakers minderwaardige mensen zijn.
Oke ik heb het ook niet op bepaalde krakers, het langharig werkschuw tuig zullen we maar zeggen, maar je hebt vast ook toffe krakers a la Roel.
Ik hou het liever bij Lieske. Als Groningse studente herken ik toch bijna niets van haar verhalen, misschien leer ik nog watquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef Loedertje het volgende:
Je kan gaan zappen naar Chantal die wijsheiden loopt te verspreiden die nergens op slaan
Ik zie haar ervoor aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef Falco het volgende:
Maar wedden dat Dido bij de nominatieronde geen Roel, maar of Lieske of Linda gaat nomineren? Wat een trut!
Jij hebt vanavond commisie-avondquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij Lieske. Als Groningse studente herken ik toch bijna niets van haar verhalen, misschien leer ik nog wat
Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:25 schreef Falco het volgende:
Maar wedden dat Dido bij de nominatieronde geen Roel, maar of Lieske of Linda gaat nomineren?
Ik zit in geen één commissie meer, thank god. En we aten regelmatig met de gang samen, maar dat was geloof ik niet per se op dinsdag. Eigenlijk was het elke avond huisavond....dan keken we GTSTquote:
Hadden ze dat niet ook afgesproken om hem te gaan negeren?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:31 schreef Loedertje het volgende:
Roel druipt af omdat ze hem straal negeren
hij heeft nergens spijt van, hoor, voelt zich niet schuldig, het was immers de drank, en zo is hij nu eenmaal als hij drank op heeft.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft wel eens betere momenten gekend
[afbeelding]
Chantal is doorgaans juist de reden voor een gespannen sfeer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze bijna klaarkwam als ze weer eens voorelkaar had gekregen dat er een gespannen sfeer was .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |