maar ze zit wel met Roel en Dido apart te praten en 2 verschillende houdingen aan te nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb daar toch een ander beeld bij dan dat je iedereen afgaat om erover te praten.
zeg het maar, Scan, we kunnen het aan, en jij bent het kwijtquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Er komen gevoelen in me boven waar ik me een beetje voor schaam eigenlijk. Nooit gedacht dat me dat kon overkomen
dat zou wel een goeie actie wezen van BBquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Cherryman het volgende:
Ze moeten een video avondje organiseren.. Samen op de bank kijken naar de roddelgesprekken eens kijken of er dan een paar een beetje door de mand vallen.. Lijkt me goed voor de ontwikkelingen in huis! ;-)
Nee hoor, ze is ze tegen elkaar aan het opzetten. Ze kijkt eerst even hoe degene met wie ze converseert erover denkt dan gaat ze in dat straatje lullen. Let maar op, dat gaat elke keer zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:44 schreef bemeall het volgende:
Chantal is weer het verhaal van Roel aan het goedpraten
Die wil ze kosten wat het kost bij elkaar hebben
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef milagro het volgende:
[..]
zeg het maar, Scan, we kunnen het aan, en jij bent het kwijt
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is ze tegen elkaar aan het opzetten. Ze kijkt eerst even hoe degene met wie ze converseert erover denkt dan gaat ze in dat straatje lullen. Let maar op, dat gaat elke keer zo.
chantal?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doen
en nu spuug ik mijn appel uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Martelpraktijken.... Een drang om iemand heel lang en langzaam heel veel pijn te doen
Komop zeg, ze was lam. Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:48 schreef -Delta- het volgende:
"Als je niet goed op je vent let, pak ik hem van je af"
Ik roep het al vanaf dag 1, Linda is niks meer dan een dom bar-sletje.![]()
Wat ben je triest als je dat roept zeg, alsof je 16 bent![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:49 schreef milagro het volgende:
[..]
en nu spuug ik mijn appel uit![]()
wil ik een popje voor je maken? van stof?
spelden heb je vast zelf wel
leuk ideequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef Cherryman het volgende:
Ze moeten een video avondje organiseren.. Samen op de bank kijken naar de roddelgesprekken eens kijken of er dan een paar een beetje door de mand vallen.. Lijkt me goed voor de ontwikkelingen in huis! ;-)
Nee. Dat gebeurt volgens mij als je verbinding niet alle 4 streams aankan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
hebben jullie ook de rest van de streams groen?
Lam?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Komop zeg, ze was lam. Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.
Ik ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan ook niet tegen Dido met haar gezemel in dit gesprek...
zou ik me ook voelen, hoor, als ik iemand vertrouwde , die dan dat zo snel en makkelijk beschaamt... domme milagro, al die mooie praatjes, en jij stonk er compleet inquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
Dido voelt zich voor lul staan... Ja, zo is Dido dan wel weer.
ze verteld alles 10x en t komt steeds weer op hetzelfde neerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan ook niet tegen Dido met haar gezemel in dit gesprek...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het treuriger dat Dido eerst supergeil tegen m gaat doen. En daarna niet meer naar hem omkijkt. Dat is pas 16 jarig gedrag.
eindelijk zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:55 schreef Falco het volgende:
Wat een zelfkennis die Dido: "Misschien ben ik wel een kakker!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |