ja doen doen doen, en dan krijgen we ms eindelijk eens een woedende Dido te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
Ja goed idee Chantal, Roel moet gewoon tegen Dido zeggen dat "hij ook zijn lusten heeft".![]()
Daarstraks op de gang, maar was volgens mij meer gein dan serieusquote:
Niemand , Linda vertelde dit nadat ze uit bed kwam in de loop van de nacht..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef PCaulfield het volgende:
Wie heeft gezien dat ze in de dbk hebben zitten zoenen?
Klopt chantal,ingrid,menno,tanja zatten erbijquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was Linda dat aan het rondvertellen.
Dat is leuk!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Vooral niet als je:quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Laat haar maar bij de laatsten zitten, hoor, eens zit ze op die bank en dan meteenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Chantal gaat ze allemaal langs en probeert een goed mens te zijn. Zo voorkomt ze nominaties. Maar 5 minuten later loopt ze die persoon al weer af te zeiken bij iemand anders. Zo hoopt Chantal het einde van BB5 te halen. En de hersendode bewonertjes trappen er lekker in ...
Exact. Daarom moet je ook noooooooooit dat huis in gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral niet als je:
- weet dat je gekke dingen gaat doen van drank (met name Linda)
- dat je aan acuut geheugenverlies gaat lijden (Roel)
- dat je hardhandig en grof wordt (Roel)
- ouders kijken (meeste bb'ers)
- weet dat zo'n 600.000 Nederlanders kijken
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Chantal geniet er echt intens van. Beetje eng...
jaja leuk..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is leuk!!!!
Tenminste, als je een goeie dronk hebt.
En trouwens: te veel drank op kan bést een valide reden zijn voor je gedragingen.
Alleen: het is geen excúús.
Of niet zuipenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
Exact. Daarom moet je ook noooooooooit dat huis in gaan.![]()
Volgens mij niet hoor, Ingrid suggereerde dat gisteravond toen Linda en Roel terug kwamen uit de DBK, Linda ontkende het toenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was Linda dat aan het rondvertellen.
De psychologische leiderquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.
Viel me ook al op dat hij juist bij haar ging zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef milagro het volgende:
En nu gaat Roel, die nergens spijt van heeft, bij Tanja vragen wat hij precies gedaan heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |