altijd toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:44 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat ziet Chantal er vertieft uit
rare link?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dat trouwens toch voor rare link tussen homo en travestie?
is ze vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja zou toch stoppen na haar laatste pakje op donderdag? En nu zeurt ze over dat er niets meer is?
Daar is dan ook wilskracht voor nodig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja zou toch stoppen na haar laatste pakje op donderdag? En nu zeurt ze over dat er niets meer is?
Krijg je weer net als voorgaande keren zo'n kutopdracht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Ja jongens kom maar op met de nieuwe weekopdracht!
Hopelijk word het een hele HARDE opdracht, laat ze maar eens flink zwetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Dat kitscherige roosje.quote:
Ik denk een fysieke opdracht, maar wat precies.... ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Goeiemiddagquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef bemeall het volgende:
Zo goeiemiddag,
* bemeall is ook weer wakker na de wat late avond gisteren
BB is ook nog niet nuchter?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Of eens een echt goed doordachte denkopdracht
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag een weekopdracht waarbij ze elkaar moeten aflossen, en er dus 24 uur per dag streams zijn![]()
Sinds ongeveer 12:00quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:47 schreef b0ng het volgende:
hoelang zitten ze al in de slaapkamer?
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Ze hebben echt al die namen naast elkaar op alfabetische volgorde staan, omdat opeens nu Roel zijn zender moet checken.
De tuin zit idd vol verrassingen staat op de BB site... lekker apekooien met zijn allen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef Loedertje het volgende:
Suprise in de tuin!
SPORTEN SPORTEN SPORTEN !!!
Ohja kloptquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
maar Rob's knop ( ieeuw) zit in een andere groep, BB crewquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempotquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
De tuin zit idd vol verrassingen staat op de BB site...
Kanequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef Loedertje het volgende:
Podium in de tuin, bewoners hysterisch en dan...de stem van BB * Geachte bewoners, fatsoen checken...stilte.....aangezien er is gebleken dat jullie je niet normaal kunnen gedragen zien jullie hier een leeg podium....de artiest die zou komen wilde na het zien van de beelden van Linda/Roel en Chantal niet meer komen )
Hebben *wij* mazzel !quote:
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Is dit nu serieus?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaatsquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?Lijkt me een redelijk gevaarlijke plek, je zal per ongeluk die pot omstoten, dan ben je er dus gloeiend bij
![]()
![]()
kane mag van mij wel komen hoor. "Let it be" is magnifiekquote:
Ahquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaats
Van *even omstoten* is geen sprake.
Roel kijkt naar het classy meisje van de panty reclame en denkt aan Dido, kijkt naar rechts weer, en ziet een Brabantse alcholistequote:
Het lijkt me niet waarschijnlijk aangezien ze die potten steeds omduwen om het water eruit te laten lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu serieus?
En zo nietis er opgemerkt waar ie het geld dan wel heeft verstopt?
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Speculaties over de weekopdracht:
Chantal wil iets fysieks
Lieske: het kunnen ook gewoon reparaties zijn van gisterenavond
Rob: roeiapparaatje
Weekopdrachten komen toch meestal pas op Dinsdag ???quote:
Zoiets was toch ook al eens geweest in BB2?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.![]()
![]()
![]()
Jullie wilden muziek, jullie krijgen muziekquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook te zien, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Loedertje het volgende:
Enveloppen!
Dido en Menno toch?quote:
Hallo, Ingrid spreekt haar erweer over aan als eerstequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
Dido loopt weer te zeiken dat ze het niet erg vindt.
Yes, geef ze maar een kutfeest van 72 uur zonder drank met veel water.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie wilden muziek, jullie krijgen muziek
Ik kan haar niet horen of zien, gewoon, hypocriete stooksterquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:12 schreef PCaulfield het volgende:
Chantal loop niet zo te ouwehoeren
komt door dat stokende enge sprookjesbos!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt erop dat de irrie in dit forum hoger oploopt dan in het huis
Tja, we willen natuurlijk dat de vonken van het scherm spatten in het huis, en zoals ik gisteravond al zei worden conflictjes snel geblust in de groep en zoals we nu kunnen zien is alles weer bij het oude en gaat iedereen rustig aan weer zijn of haar gangquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef milagro het volgende:
Chantal en Ingrid blijven maar doorzeiken, zo bang om ook maar van iets beschuldigd te worden
Stel je voor, zeg, dat je eens iets fout zou doen en dat toe moet geven, zeg
komt omdat wij alles zien en alles horen van iedereen tegen iedereen, dus we hebben alles door en iedereen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Het is vast een afleidingsmanouvre van Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef versabommie het volgende:
ik heb me nu al 24 uur niet negatief over die crackhoer uitgelaten.....vreemd!
nee, hoor, je haalt nu 2 dingen door elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....
vaag mokkel heur!
Ja dat gevoel heb ik ook, ze is de laatste dagen voor haar doen poeslief...die gaat echt strax kei/ en keihard terugslaan, en mensen stuk maken denk ik....kan gewoon niet anders....toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vast een afleidingsmanouvre van Tanja![]()
Roel krijgt um ook amper omhoog, zo gek is dat niet dat juist hij dingen niet kan klaarspelenquote:
ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:21 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor, je haalt nu 2 dingen door elkaar
nu ging het over het feestje, hoe dat eindigde.
vannacht ging het over Roel's gedrag, inzake haar Linda, haar, Linda
Best wel veel: 19.000quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er alweer 19.000 mensen met hun broek op hun schoenen met een kloppend forumlid in hun hand te wachten op een neukpartij.
http://retecool.com/bbcomments.php?id=10890_0_39_0_C Bron
Gewoon een verliefd wijffie dat niet gewend is niet alle aandacht te krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....
vaag mokkel heur!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:22 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft haar excuses al meerdere malen aangeboden voor haar *Hennie opmerking*quote:Prachtig was het om te zien. Daar zaten ze, live in de uitzending. Zwaaien en joelen. Ze dachten echt dat ze de sterren van de show waren, zoals ze daar zaten. Daar maakte Hennie snel een eind aan. Drie, vier opmerkingen over de vermeende domheid van de bewoners en de zaal schudde van het lachen. Of ze de puntentelling wel begrepen, dat ze half achterlijk waren etc. Iedere keer lachte de zaal zich gek. Die trieste figuren in dat huis, op het beeldscherm, op hun bankje. Betreurenswaardige figuren. Iedere keer als ze in beeld kwamen en Hennie zei iets lachten de zaal. En dat kwam hard aan in het huis. Geweldig om te zien.
Die rare beeldvorming binnen het huis, dat zij er als held uit gaan komen en dat er miljoenen mensen zitten te kijken naar dat gehang op een gekleurde poef werd in een keer doorgetrokken. Live hoorden zij mensen gieren van de pret om hun ontstellende domheid. Erg mooi. Je zag de klap hard aankomen. Dido probeerde nog een geintje te maken bij het voorlezen van de punten, maar het was een verloren zaak. Een oude lul als Hennie Huisman had de zaal moeiteloos uit zijn hand laten eten door hun vijf keer dom te noemen.
Ze hebben het er nu nog over, in het huis. Lullig van Henie. Maar je merkt het aan alles. De onzekerheid is er ingeslopen. Niemand, behalve Nico Dijkshoorn, boeit het ene reet wat zij in dat huis doen. Ze komen er beschadigd uit. Niks geen barretjes openen, lintjes doorknippen en meisjes aan iedere vinger. Het wordt geroep op straat, gelach waar zij binnenkomen en eeuwige schande. Nederland vindt ze dom en dat weten ze nu.
Maar goed, er werd een feestje verdiend. Duurde twee uur, gisterenavond. Op FOK zaten er
ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat het over het feestje gaat nu begrijp ik. Maar ik vind het zo vreemd dat ze roel niet al heeft verteld hoe ze zich voelt. De meeste vrouwen die ik ken en waar ik iets mee gehad heb zouden waarschijnlijk nu iig met scherp keukengereedschap om opheldering gaan vragen...
............. een hindoestaanse ex..............quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef PCaulfield het volgende:
Heeft Rob geen negerin als ex?
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, en wanneer had ze dat moeten doen, dan ?
hij lag de hele morgen in zijn nest te rotten, en toen moesten ze met zijn allen in die kamer wachten.
doet ze heus nog wel, hoor, wacht maar af
al zal Roel wel eerder komen simmen of hij nu echt het verpest heeft, de sukkel
Roel tongde een wijf naar keuze en de rest acteerde dronkenschap.
Ja daar schiet ze echt veel mee opquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.![]()
Nee, de schone schijn ophouden. Daar schiet ze veel mee opquote:
dat zal het idd wel zijn, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
alsik haar had geweest, had het megeen zak uitgemaakt dat iedereen erbij zat hoor. Had hem compleet de huid volgescholden. Maar ja, Dido moet natuurlijk haar image hoog houden naar de rest.![]()
Opvallend dat de jongste bewoner het meest afweet van bakken en koken.quote:
Yep, maar nu kraakt hij haar vooral nog even af.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:36 schreef milagro het volgende:
geloof me , Roel zit er meer mee dan zij nu, en hij gaat over een paar dagen miepen of hij nog iets kan goedmaken ergens ...
mannen zijn niet zo belangrijk als ze denken gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, de schone schijn ophouden. Daar schiet ze veel mee op![]()
Ze gaat proberen hem een schuldgevoel te laten krijgen? Ik weet het ook niet hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, de schone schijn ophouden. Daar schiet ze veel mee op![]()
En de moeder van Linda! Wat een toeval hèquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:38 schreef Falco het volgende:
De zoon van Rob, Jerry is vandaag jarig!
hij is echt zo doorzichtig, precies hetzelfde scenario als de vorige keer, en danover een paar dagen weer sip proberen het goed te maken, want oh jee oh jee...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, maar nu kraakt hij haar vooral nog even af.
Rob: Ik weet wie de lesbo is hoor
Roel: Dido?
O jee. Nog een keer een Rob in tranen trek ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:38 schreef Falco het volgende:
De zoon van Rob, Jerry is vandaag jarig!
Best welquote:
Zie het al voor mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de moeder van Linda! Wat een toeval hè(deja vu)
ach, een moeder die live op tv zegt "mijn dochter doet hele andere dingen met bananen" zal daar niet mee zitten, denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie het al voor mij
Mamma Linda om 12 uur naar de streams,wachtende op het *er is er 1 jarig hoera, hoera* van Linda...en hoppa...de snee van Linda vol op haar beeldscherm
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:39 schreef milagro het volgende:
[..]
hij is echt zo doorzichtig, precies hetzelfde scenario als de vorige keer, en danover een paar dagen weer sip proberen het goed te maken, want oh jee oh jee...
zo'n sukkel
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
Zie het al voor mij
Mamma Linda om 12 uur naar de streams,wachtende op het *er is er 1 jarig hoera, hoera* van Linda...en hoppa...de snee van Linda vol op haar beeldscherm
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zie het al voor mij
ik snap het verband niet van jouw reactie op mijn postquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:42 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij zat Lieske te sarren die daarop zei * ow ik heb er ook over gedacht om de lesbo te zijn/spelen, dan heb je er wel in 1 keer een hele doelgroep bij...
Menno heeft tóch gelijk dat BB aan iedereen de vraag stelde om een dubbelrol te spelen..
Ik dacht te lezen dat jij het over Rob had en haakte in op Rob's opmerking over *ik weet wie de lesbo is*quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef milagro het volgende:
[..]
ik snap het verband niet van jouw reactie op mijn post
Volgens mij kunnen vrouwen sowiesó veel beter omgaan met sluimerende ruzies.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:37 schreef milagro het volgende:
[..]
mannen zijn niet zo belangrijk als ze denken gewoon
het kan wachten dus duidelijk![]()
Wat was haar opmerking dan??quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:26 schreef Loedertje het volgende:
Lieske heeft haar excuses al meerdere malen aangeboden voor haar *Hennie opmerking*
Voor de rest een leuk stukje text regenworm
Dan heeft Roel wel erg veel vrouwelijke trekjes (vandaar dat zijn dingetje zich met de dag meer terugtrekt)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen vrouwen sowiesó veel beter omgaan met sluimerende ruzies.
Bij mannen is het toch meer van: hop! Even flink woorden, afhankelijk van het milieu nog wat scheldwoorden dan wel klappen, en dan is het weer gebeurd, zand erover.
nee, ik had het over Pinkeltjequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht te lezen dat jij het over Rob had en haakte in op Rob's opmerking over *ik weet wie de lesbo is*
...maar wel een ex dus.... (hoe kan je eigenlijk een ex hebben, die is er dan toch niet meer???quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
............. een hindoestaanse ex..............
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen vrouwen sowiesó veel beter omgaan met sluimerende ruzies.
Bij mannen is het toch meer van: hop! Even flink woorden, afhankelijk van het milieu nog wat scheldwoorden dan wel klappen, en dan is het weer gebeurd, zand erover.
Dat door-etteren trekken wij niet. Dat breekt ons.![]()
Nee ik moet zeker aan de manier waarop jij suiker in je thee doet kunnen zien dat er iets aan de hand is!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Die ChantalMissie is zum kotsen.quote:
Of een bosje bloemen... Mja das niet genoeg! Ze zullen bij mij dan echt diep door het stof moeten gaan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Dat zie je verkeerd. Dit is Chantal. Iets anders kan ze niet.quote:
Dat was toch al helder toen ze eerst haar hart uitstortte bij Rob. En vervolgens begint Chantal haar te brainstormen. Wat dat betreft denk ik dat Rob het wel bij het rechte einde had: Ingrid is super onzeker en is nog lang niet klaar met zichzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is toch zeer makkelijk iets wijs te maken trouwens
Dat "lullend stuk potvisafval" (Dijkshoorn) is eigenlijk de enige irritante bewoner die er van mij subiet uit mag. Tanja is ook een sekreet, maar het levert heerlijke beelden en zalige ergernissen op. Maar Chantal is zó dominant aanwezig op de streams, met die constante woordenbrij en die afstotelijke snaterlach, die mag van mij écht asap wieberen. Ik vrees alleen dat ze er nog wel even zal zitten.quote:
Roel en Linda bij dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Moeilijk, moeilijk: Chantal & Ingrid of Roel & Linda
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een bosje bloemen... Mja das niet genoeg! Ze zullen bij mij dan echt diep door het stof moeten gaan...![]()
![]()
Ze steek niet voor niets haar duim continue in haar mond (haar manier om veiligheid te creeëren)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
.... Ingrid is super onzeker en is nog lang niet klaar met zichzelf.
Doet alsof?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Linda vertelt Roel dat ze innig hebben zitten zoenen in de dbk, Roel doet alsof hij het echt niet meer weet.
Sukkel is het ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef milagro het volgende:
Hoort u , heren, Roel piekert al over Dido
blablabla, Chantal is goed, Chantal ziet dingen, Chantal had niet verwacht dat anderen, niemand kan het haar kwalijk nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Chantal weer geweldig. Iedereen (behalve Chantal zelf) heeft vanalles geroepen wat niet door de beugel kan. Ze vindt niet dat je ze daarop meteen moet afrekenen. Waar aardig van Chantal!
Dat was vast nog niets vergeleken met wat ze in de slaapkamer hebben geflikt laterquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Linda vertelt Roel dat ze innig hebben zitten zoenen in de dbk, Roel doet alsof hij het echt niet meer weet.
zo heerlijk voorspelbaar, zo'n grote bek, Dido effe afzeiken, maar ondertussen balen als een stekker dat hij het weer verpest heeftquote:
Denk het ook, maar Roel wil de Prinses en de Prinses wil Roel dan alleen voor zichzelf, maar niet claimend. Ingewikkeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Linda passen veel beter bij elkaar dan Roel met wie dan ook.
Heb je hem ook weer hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was vast nog niets vergeleken met wat ze in de slaapkamer hebben geflikt later
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef milagro het volgende:
Hoort u , heren, Roel piekert al over Dido
Ingrid is allang blij dat iemand haar idee dat "er iets niet klopt" kan invullen. Dat Chantal dat doet met Rob als lijdend voorwerp is van secundair belang. Gewoon onzekerheid dus eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is toch zeer makkelijk iets wijs te maken trouwens
Ja Gert... is goed..quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer hoor.
Ze hebben daar GE-SLA-PEN!
Je bedoelt dat hare majesteit wilt dat Roel in een hoekje wacht tot mevrouw met haar vingers knipt enweer afdruipt als ze geen zin heeft in hem, zonder commentaar?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk het ook, maar Roel wil de Prinses en de Prinses wil Roel dan alleen voor zichzelf, maar niet claimend. Ingewikkeld.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid is allang blij dat iemand haar idee dat "er iets niet klopt" kan invullen. Dat Chantal dat doet met Rob als lijdend voorwerp is van secundair belang. Gewoon onzekerheid dus eigenlijk.
...daar komt het wel opneerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Je bedoelt dat hare majesteit wilt dat Roel in een hoekje wacht tot mevrouw met haar vingers knipt enweer afdruipt als ze geen zin heeft in hem, zonder commentaar?
niet ingewikkeld hoor, gewoon een beetje dom![]()
en dan vooral nog zeggen van ik ben niet aan het stoken hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef het-is-mij het volgende:
tante chantal in actie
sterkte ermee
heheh krijg je lekkere stokerijen van zeg
iets darteligsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef Zaan-Dam het volgende:
wat is Lieske aan het doen..??
Volgens mij zijn zij de enige twee die er echt een big deal van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
Ingrid en Chantal worden moe van de anderen
Er wordt een veel te grote big deal van gemaakt door iedereen.
Wie zeiken er nu nog over door dan, dames
en daarom ben ik Chantal zo dankbaar, ze heeft me verlost van Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft bij mij Tanja momenteel van de 1e plaats verdreven als meest verachtelijk persoon in het huis.
Zou ze nu zelf denken dat ze "slim" bezig is? Dat het bij het "spel" hoort?
Misschien is Chantal wel degene die écht voornamelijk denkt aan het geld.
Maar dan moet ze nog wel een verdómd goede truck in huis hebben om in de eindspurt ook de kijkers voor zich in te nemen.
![]()
tis vast een standaard procedurequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze weten beide niets meer van wat er in de slaapkamer is gebeurd, maar Roel weet blijkbaa nog wel dat ze de hele kamasutra hadden afgewerkt als ze niet in slaap waren gevallen.
En ze heeft niet eens iets gezienquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
En nu Chantal met Roel.... Mên... ik trek dit niet meer...
Nu pas????quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft bij mij Tanja momenteel van de 1e plaats verdreven als meest verachtelijk persoon in het huis.
Misselijkmakend, genieten van het feit dat die *verschrikkelijke beelden* zullen worden uitgezondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
En nu Chantal met Roel.... Mên... ik trek dit niet meer...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:06 schreef bemeall het volgende:
Roel tegen Chan: "Wat moet ik nu doen dan?"
Ze maakt er meer een drama van dan het was! Kutwijf. Lekker even Roel een MEGAschuldgevoel aanpraten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:06 schreef aidyl het volgende:
Nou nou DRAMA DRAAAAAAAAMA volgens Chantal
leuk laat dat kreng stoken ik wil ruzie ruziequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef bemeall het volgende:
Chantal gaat het verhaal mooi goedpraten. Het enige wat dat mens wil is dat Roel en Dido bij elkaar komen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuk laat daat kreng stoken ik wil ruzie ruzie
drank maakt meer kapot dan je lief isquote:
Ja, vind je ook alquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef Inca het volgende:
tjeee die chantal doet net dat er een echtscheiding komt tussen dido en roel
Hier ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
De buurman is gelukkig aan het boren en het geluid overstemt de streams. Nooitgedacht dat ik die man ooit dankbaar zou zijn
Dat zei hij de vorige keer ook alquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef riri het volgende:
En dan ook nog zeggen normaal ben ik niet zo
erg, hèquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef bemeall het volgende:
Mensen die alles op drank schuiven zijn zo zwak
huh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:04 schreef bemeall het volgende:
Joost: "Een opmerking lin, 1 opmerking en je hebt echt een stoel in je reet"
Volgens mij was Linda dat aan het rondvertellen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef PCaulfield het volgende:
Wie heeft gezien dat ze in de dbk hebben zitten zoenen?
ja doen doen doen, en dan krijgen we ms eindelijk eens een woedende Dido te zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef Gert het volgende:
Ja goed idee Chantal, Roel moet gewoon tegen Dido zeggen dat "hij ook zijn lusten heeft".![]()
Daarstraks op de gang, maar was volgens mij meer gein dan serieusquote:
Niemand , Linda vertelde dit nadat ze uit bed kwam in de loop van de nacht..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef PCaulfield het volgende:
Wie heeft gezien dat ze in de dbk hebben zitten zoenen?
Klopt chantal,ingrid,menno,tanja zatten erbijquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was Linda dat aan het rondvertellen.
Dat is leuk!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Vooral niet als je:quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef RB-tje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom je je apelazerus moet zuipen bij een feestje? Kan d'r niet bij.
Laat haar maar bij de laatsten zitten, hoor, eens zit ze op die bank en dan meteenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Chantal gaat ze allemaal langs en probeert een goed mens te zijn. Zo voorkomt ze nominaties. Maar 5 minuten later loopt ze die persoon al weer af te zeiken bij iemand anders. Zo hoopt Chantal het einde van BB5 te halen. En de hersendode bewonertjes trappen er lekker in ...
Exact. Daarom moet je ook noooooooooit dat huis in gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral niet als je:
- weet dat je gekke dingen gaat doen van drank (met name Linda)
- dat je aan acuut geheugenverlies gaat lijden (Roel)
- dat je hardhandig en grof wordt (Roel)
- ouders kijken (meeste bb'ers)
- weet dat zo'n 600.000 Nederlanders kijken
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Chantal geniet er echt intens van. Beetje eng...
jaja leuk..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is leuk!!!!
Tenminste, als je een goeie dronk hebt.
En trouwens: te veel drank op kan bést een valide reden zijn voor je gedragingen.
Alleen: het is geen excúús.
Of niet zuipenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Gert het volgende:
Exact. Daarom moet je ook noooooooooit dat huis in gaan.![]()
Volgens mij niet hoor, Ingrid suggereerde dat gisteravond toen Linda en Roel terug kwamen uit de DBK, Linda ontkende het toenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij was Linda dat aan het rondvertellen.
De psychologische leiderquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Chantal heeft haar positie in het huis momenteel precies zoals ze het wil hebben.
Viel me ook al op dat hij juist bij haar ging zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef milagro het volgende:
En nu gaat Roel, die nergens spijt van heeft, bij Tanja vragen wat hij precies gedaan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |