...maar wel een ex dus.... (hoe kan je eigenlijk een ex hebben, die is er dan toch niet meer???quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:31 schreef milagro het volgende:
[..]
............. een hindoestaanse ex..............
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen vrouwen sowiesó veel beter omgaan met sluimerende ruzies.
Bij mannen is het toch meer van: hop! Even flink woorden, afhankelijk van het milieu nog wat scheldwoorden dan wel klappen, en dan is het weer gebeurd, zand erover.
Dat door-etteren trekken wij niet. Dat breekt ons.![]()
Nee ik moet zeker aan de manier waarop jij suiker in je thee doet kunnen zien dat er iets aan de hand is!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Die ChantalMissie is zum kotsen.quote:
Of een bosje bloemen... Mja das niet genoeg! Ze zullen bij mij dan echt diep door het stof moeten gaan...quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef milagro het volgende:
Ja, mannen willen vooral zand erover, ja, geen confrontaties, een welgemeend fake sorry en dan moet het over zijn
maar zó zijn we niet getrouwd, hè
Dat zie je verkeerd. Dit is Chantal. Iets anders kan ze niet.quote:
Dat was toch al helder toen ze eerst haar hart uitstortte bij Rob. En vervolgens begint Chantal haar te brainstormen. Wat dat betreft denk ik dat Rob het wel bij het rechte einde had: Ingrid is super onzeker en is nog lang niet klaar met zichzelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is toch zeer makkelijk iets wijs te maken trouwens
Dat "lullend stuk potvisafval" (Dijkshoorn) is eigenlijk de enige irritante bewoner die er van mij subiet uit mag. Tanja is ook een sekreet, maar het levert heerlijke beelden en zalige ergernissen op. Maar Chantal is zó dominant aanwezig op de streams, met die constante woordenbrij en die afstotelijke snaterlach, die mag van mij écht asap wieberen. Ik vrees alleen dat ze er nog wel even zal zitten.quote:
Roel en Linda bij dezequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Moeilijk, moeilijk: Chantal & Ingrid of Roel & Linda
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een bosje bloemen... Mja das niet genoeg! Ze zullen bij mij dan echt diep door het stof moeten gaan...![]()
![]()
Ze steek niet voor niets haar duim continue in haar mond (haar manier om veiligheid te creeëren)quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
.... Ingrid is super onzeker en is nog lang niet klaar met zichzelf.
Doet alsof?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Linda vertelt Roel dat ze innig hebben zitten zoenen in de dbk, Roel doet alsof hij het echt niet meer weet.
Sukkel is het ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef milagro het volgende:
Hoort u , heren, Roel piekert al over Dido
blablabla, Chantal is goed, Chantal ziet dingen, Chantal had niet verwacht dat anderen, niemand kan het haar kwalijk nemenquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Chantal weer geweldig. Iedereen (behalve Chantal zelf) heeft vanalles geroepen wat niet door de beugel kan. Ze vindt niet dat je ze daarop meteen moet afrekenen. Waar aardig van Chantal!
Dat was vast nog niets vergeleken met wat ze in de slaapkamer hebben geflikt laterquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Linda vertelt Roel dat ze innig hebben zitten zoenen in de dbk, Roel doet alsof hij het echt niet meer weet.
zo heerlijk voorspelbaar, zo'n grote bek, Dido effe afzeiken, maar ondertussen balen als een stekker dat hij het weer verpest heeftquote:
Denk het ook, maar Roel wil de Prinses en de Prinses wil Roel dan alleen voor zichzelf, maar niet claimend. Ingewikkeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:56 schreef scanman01 het volgende:
Roel en Linda passen veel beter bij elkaar dan Roel met wie dan ook.
Heb je hem ook weer hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was vast nog niets vergeleken met wat ze in de slaapkamer hebben geflikt later
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:55 schreef milagro het volgende:
Hoort u , heren, Roel piekert al over Dido
Ingrid is allang blij dat iemand haar idee dat "er iets niet klopt" kan invullen. Dat Chantal dat doet met Rob als lijdend voorwerp is van secundair belang. Gewoon onzekerheid dus eigenlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid is toch zeer makkelijk iets wijs te maken trouwens
Ja Gert... is goed..quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer hoor.
Ze hebben daar GE-SLA-PEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |