altijd toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:44 schreef milagro het volgende:
Jezus, wat ziet Chantal er vertieft uit
rare link?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:43 schreef Isabeau het volgende:
Wat is dat trouwens toch voor rare link tussen homo en travestie?
is ze vergetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja zou toch stoppen na haar laatste pakje op donderdag? En nu zeurt ze over dat er niets meer is?
Daar is dan ook wilskracht voor nodig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tanja zou toch stoppen na haar laatste pakje op donderdag? En nu zeurt ze over dat er niets meer is?
Krijg je weer net als voorgaande keren zo'n kutopdracht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Ja jongens kom maar op met de nieuwe weekopdracht!
Hopelijk word het een hele HARDE opdracht, laat ze maar eens flink zwetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Dat kitscherige roosje.quote:
Ik denk een fysieke opdracht, maar wat precies.... ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Goeiemiddagquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:48 schreef bemeall het volgende:
Zo goeiemiddag,
* bemeall is ook weer wakker na de wat late avond gisteren
BB is ook nog niet nuchter?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef Poison-Ivy het volgende:
Of eens een echt goed doordachte denkopdracht
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil graag een weekopdracht waarbij ze elkaar moeten aflossen, en er dus 24 uur per dag streams zijn![]()
Sinds ongeveer 12:00quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:47 schreef b0ng het volgende:
hoelang zitten ze al in de slaapkamer?
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:51 schreef Falco het volgende:
Ze hebben echt al die namen naast elkaar op alfabetische volgorde staan, omdat opeens nu Roel zijn zender moet checken.
De tuin zit idd vol verrassingen staat op de BB site... lekker apekooien met zijn allen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:53 schreef Loedertje het volgende:
Suprise in de tuin!
SPORTEN SPORTEN SPORTEN !!!
Ohja kloptquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
maar Rob's knop ( ieeuw) zit in een andere groep, BB crewquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempotquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
De tuin zit idd vol verrassingen staat op de BB site...
Kanequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef Loedertje het volgende:
Podium in de tuin, bewoners hysterisch en dan...de stem van BB * Geachte bewoners, fatsoen checken...stilte.....aangezien er is gebleken dat jullie je niet normaal kunnen gedragen zien jullie hier een leeg podium....de artiest die zou komen wilde na het zien van de beelden van Linda/Roel en Chantal niet meer komen )
Hebben *wij* mazzel !quote:
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Is dit nu serieus?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaatsquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?Lijkt me een redelijk gevaarlijke plek, je zal per ongeluk die pot omstoten, dan ben je er dus gloeiend bij
![]()
![]()
kane mag van mij wel komen hoor. "Let it be" is magnifiekquote:
Ahquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaats
Van *even omstoten* is geen sprake.
Roel kijkt naar het classy meisje van de panty reclame en denkt aan Dido, kijkt naar rechts weer, en ziet een Brabantse alcholistequote:
Het lijkt me niet waarschijnlijk aangezien ze die potten steeds omduwen om het water eruit te laten lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu serieus?
En zo nietis er opgemerkt waar ie het geld dan wel heeft verstopt?
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Speculaties over de weekopdracht:
Chantal wil iets fysieks
Lieske: het kunnen ook gewoon reparaties zijn van gisterenavond
Rob: roeiapparaatje
Weekopdrachten komen toch meestal pas op Dinsdag ???quote:
Zoiets was toch ook al eens geweest in BB2?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |