Ohja kloptquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
maar Rob's knop ( ieeuw) zit in een andere groep, BB crewquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt denk ik niet in ze op om de mensen die niet meer in het huis zitten eruit te halen
(na Rikkert zou trouwens Rob komen bedenk ik nu)
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempotquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
De tuin zit idd vol verrassingen staat op de BB site...
Kanequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:02 schreef Loedertje het volgende:
Podium in de tuin, bewoners hysterisch en dan...de stem van BB * Geachte bewoners, fatsoen checken...stilte.....aangezien er is gebleken dat jullie je niet normaal kunnen gedragen zien jullie hier een leeg podium....de artiest die zou komen wilde na het zien van de beelden van Linda/Roel en Chantal niet meer komen )
Hebben *wij* mazzel !quote:
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Is dit nu serieus?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:04 schreef Loedertje het volgende:
Idd, er ligt 10.000 onder die ene bloempot
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaatsquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heeft Roel daar zijn geld verstopt?Lijkt me een redelijk gevaarlijke plek, je zal per ongeluk die pot omstoten, dan ben je er dus gloeiend bij
![]()
![]()
kane mag van mij wel komen hoor. "Let it be" is magnifiekquote:
Ahquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Juist de bloempotten komen normaliter niet van hun plaats
Van *even omstoten* is geen sprake.
Roel kijkt naar het classy meisje van de panty reclame en denkt aan Dido, kijkt naar rechts weer, en ziet een Brabantse alcholistequote:
Het lijkt me niet waarschijnlijk aangezien ze die potten steeds omduwen om het water eruit te laten lopen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Is dit nu serieus?
En zo nietis er opgemerkt waar ie het geld dan wel heeft verstopt?
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:05 schreef Peter6000 het volgende:
Speculaties over de weekopdracht:
Chantal wil iets fysieks
Lieske: het kunnen ook gewoon reparaties zijn van gisterenavond
Rob: roeiapparaatje
Weekopdrachten komen toch meestal pas op Dinsdag ???quote:
Zoiets was toch ook al eens geweest in BB2?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.![]()
![]()
![]()
Jullie wilden muziek, jullie krijgen muziekquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
72 uur in groepjes van twee dansen op house muziek.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook te zien, jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Loedertje het volgende:
Enveloppen!
Dido en Menno toch?quote:
Hallo, Ingrid spreekt haar erweer over aan als eerstequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef Falco het volgende:
Dido loopt weer te zeiken dat ze het niet erg vindt.
Yes, geef ze maar een kutfeest van 72 uur zonder drank met veel water.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie wilden muziek, jullie krijgen muziek
Ik kan haar niet horen of zien, gewoon, hypocriete stooksterquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:12 schreef PCaulfield het volgende:
Chantal loop niet zo te ouwehoeren
komt door dat stokende enge sprookjesbos!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Het lijkt erop dat de irrie in dit forum hoger oploopt dan in het huis
Tja, we willen natuurlijk dat de vonken van het scherm spatten in het huis, en zoals ik gisteravond al zei worden conflictjes snel geblust in de groep en zoals we nu kunnen zien is alles weer bij het oude en gaat iedereen rustig aan weer zijn of haar gangquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef milagro het volgende:
Chantal en Ingrid blijven maar doorzeiken, zo bang om ook maar van iets beschuldigd te worden
Stel je voor, zeg, dat je eens iets fout zou doen en dat toe moet geven, zeg
komt omdat wij alles zien en alles horen van iedereen tegen iedereen, dus we hebben alles door en iedereen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef regenworm het volgende:
Het is vast een afleidingsmanouvre van Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef versabommie het volgende:
ik heb me nu al 24 uur niet negatief over die crackhoer uitgelaten.....vreemd!
nee, hoor, je haalt nu 2 dingen door elkaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat dido niet pissed is als Roel erbij is en wel als die er niet bij is. Vanacht zei ze dat ze pissed was ...en het kan haar zogezegd niets schelen....
vaag mokkel heur!
Ja dat gevoel heb ik ook, ze is de laatste dagen voor haar doen poeslief...die gaat echt strax kei/ en keihard terugslaan, en mensen stuk maken denk ik....kan gewoon niet anders....toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is vast een afleidingsmanouvre van Tanja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |