Je bedoelt dat hare majesteit wilt dat Roel in een hoekje wacht tot mevrouw met haar vingers knipt enweer afdruipt als ze geen zin heeft in hem, zonder commentaar?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk het ook, maar Roel wil de Prinses en de Prinses wil Roel dan alleen voor zichzelf, maar niet claimend. Ingewikkeld.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Ingrid is allang blij dat iemand haar idee dat "er iets niet klopt" kan invullen. Dat Chantal dat doet met Rob als lijdend voorwerp is van secundair belang. Gewoon onzekerheid dus eigenlijk.
...daar komt het wel opneerquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Je bedoelt dat hare majesteit wilt dat Roel in een hoekje wacht tot mevrouw met haar vingers knipt enweer afdruipt als ze geen zin heeft in hem, zonder commentaar?
niet ingewikkeld hoor, gewoon een beetje dom![]()
en dan vooral nog zeggen van ik ben niet aan het stoken hoor!quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef het-is-mij het volgende:
tante chantal in actie
sterkte ermee
heheh krijg je lekkere stokerijen van zeg
iets darteligsquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef Zaan-Dam het volgende:
wat is Lieske aan het doen..??
Volgens mij zijn zij de enige twee die er echt een big deal van maken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:02 schreef milagro het volgende:
Ingrid en Chantal worden moe van de anderen
Er wordt een veel te grote big deal van gemaakt door iedereen.
Wie zeiken er nu nog over door dan, dames
en daarom ben ik Chantal zo dankbaar, ze heeft me verlost van Tanjaquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft bij mij Tanja momenteel van de 1e plaats verdreven als meest verachtelijk persoon in het huis.
Zou ze nu zelf denken dat ze "slim" bezig is? Dat het bij het "spel" hoort?
Misschien is Chantal wel degene die écht voornamelijk denkt aan het geld.
Maar dan moet ze nog wel een verdómd goede truck in huis hebben om in de eindspurt ook de kijkers voor zich in te nemen.
![]()
tis vast een standaard procedurequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze weten beide niets meer van wat er in de slaapkamer is gebeurd, maar Roel weet blijkbaa nog wel dat ze de hele kamasutra hadden afgewerkt als ze niet in slaap waren gevallen.
En ze heeft niet eens iets gezienquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
En nu Chantal met Roel.... Mên... ik trek dit niet meer...
Nu pas????quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:03 schreef Gert het volgende:
Chantal heeft bij mij Tanja momenteel van de 1e plaats verdreven als meest verachtelijk persoon in het huis.
Misselijkmakend, genieten van het feit dat die *verschrikkelijke beelden* zullen worden uitgezondenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:05 schreef scanman01 het volgende:
En nu Chantal met Roel.... Mên... ik trek dit niet meer...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:06 schreef bemeall het volgende:
Roel tegen Chan: "Wat moet ik nu doen dan?"
Ze maakt er meer een drama van dan het was! Kutwijf. Lekker even Roel een MEGAschuldgevoel aanpraten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:06 schreef aidyl het volgende:
Nou nou DRAMA DRAAAAAAAAMA volgens Chantal
leuk laat dat kreng stoken ik wil ruzie ruziequote:Op maandag 3 oktober 2005 14:07 schreef bemeall het volgende:
Chantal gaat het verhaal mooi goedpraten. Het enige wat dat mens wil is dat Roel en Dido bij elkaar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |